- 05 нау. 2024 04:15
- 176
Бесік жыры.
Ана тілі 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бесік жыры.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларды М. Жұмабаевтың еңбегімен, шығармашылығымен таныстыру. Мәтінінің мазмұны мен идеясын меңгерту.
Дамытушылық: Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу. Шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетін дамыту.
Тәрбиелік: Туған жерді, елді, ел рәміздерін, елордамызды қастерлеуге, білімге құштарлыққа тәрбиелеу. Ананы қадірлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы..
Әдіс - тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ - жауап,
көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс, ойын.
Көрнекілік: Интерактив. тақт. жұмыс «Жазушылар» топтамасы..
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасымен жұмыс:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
Жаңа сабақ.
Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Оқулықпен жұмыс. Бұл кім?
«Бала, бала, бала!» деп,
Түнде шошып оянған.
Түн ұйқысын төрт бөліп,
Түнде бесік таянған.
Ребусты шешу.
«Жазушылар» топтамасы.
«Бесік жыры». Өлеңді мәнерлеп оқу.
Сөздікпен жұмыс. Оқушылар түртіп алу жүйесі бойынша қолдарына қалам алып өздері үшін түсініксіз сөздердің астын белгілеп отырады.
Сол сөздердің мәнін ашу, түсіндіру, дәптерге жазу.
Оқушыларға тізбектей оқыту, мазмұнын сұрау.
Сергіту сәті. Топтастыру
Бесік жыры. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Бесік жыры.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларды М. Жұмабаевтың еңбегімен, шығармашылығымен таныстыру. Мәтінінің мазмұны мен идеясын меңгерту.
Дамытушылық: Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу. Шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетін дамыту.
Тәрбиелік: Туған жерді, елді, ел рәміздерін, елордамызды қастерлеуге, білімге құштарлыққа тәрбиелеу. Ананы қадірлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы..
Әдіс - тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ - жауап,
көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс, ойын.
Көрнекілік: Интерактив. тақт. жұмыс «Жазушылар» топтамасы..
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасымен жұмыс:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
Жаңа сабақ.
Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Оқулықпен жұмыс. Бұл кім?
«Бала, бала, бала!» деп,
Түнде шошып оянған.
Түн ұйқысын төрт бөліп,
Түнде бесік таянған.
Ребусты шешу.
«Жазушылар» топтамасы.
«Бесік жыры». Өлеңді мәнерлеп оқу.
Сөздікпен жұмыс. Оқушылар түртіп алу жүйесі бойынша қолдарына қалам алып өздері үшін түсініксіз сөздердің астын белгілеп отырады.
Сол сөздердің мәнін ашу, түсіндіру, дәптерге жазу.
Оқушыларға тізбектей оқыту, мазмұнын сұрау.
Сергіту сәті. Топтастыру
Бесік жыры. жүктеу