- 05 нау. 2024 03:13
- 174
Біздің айналамыздағы ақпарат
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Біздің айналамыздағы ақпарат
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 5. 2. 1. 1 Тақырып мазмұнын оқушылардың өз бетімен меңгеруіне, практикалық дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
•. Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен, ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді.
Кейбір оқушылар:
• Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерімен танысады.
Бағалау критерийі
Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды.
Дескрипторлар
Ақпараттың берілу формаларын жазады.
Тілдік мақсат: Пәндік лексика мен терминология: ақпарат - информатика - information,
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған сұрақтар:
– Ақпарат деген не?
– Ақпараттың қандай түрлері бар?
– Күнделікті өмірде қандай ақпарат аласыз?
Талқылауға арналған тармақтар:
• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
• Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Ақпарат түрін анықтау
Жазылым бойынша ұсыныстар
«Ақпараттың қай түрі. Анықта»тапсырмасын дәптерде орындау
ШҚО, Тарбағатай ауданы
Мектеп: «Өкпеті» КММ
Мұғалімнің есімі: Кошыманова Салтанат Тунгатовна
Біздің айналамыздағы ақпарат. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Біздің айналамыздағы ақпарат
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 5. 2. 1. 1 Тақырып мазмұнын оқушылардың өз бетімен меңгеруіне, практикалық дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
•. Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен, ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді.
Кейбір оқушылар:
• Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерімен танысады.
Бағалау критерийі
Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды.
Дескрипторлар
Ақпараттың берілу формаларын жазады.
Тілдік мақсат: Пәндік лексика мен терминология: ақпарат - информатика - information,
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған сұрақтар:
– Ақпарат деген не?
– Ақпараттың қандай түрлері бар?
– Күнделікті өмірде қандай ақпарат аласыз?
Талқылауға арналған тармақтар:
• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
• Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Ақпарат түрін анықтау
Жазылым бойынша ұсыныстар
«Ақпараттың қай түрі. Анықта»тапсырмасын дәптерде орындау
ШҚО, Тарбағатай ауданы
Мектеп: «Өкпеті» КММ
Мұғалімнің есімі: Кошыманова Салтанат Тунгатовна
Біздің айналамыздағы ақпарат. жүктеу