- 05 нау. 2024 04:15
- 341
Екі - екіден сана
Ортақ тақырып: «Менің отбасым жəне достарым»,«Бізді қоршаған əлем» тақырыптары аясында
1 сынып
Бөлім: Сандар және заңдылықтар
Бөлімше: 1. 1 Натурал сандар жəне 0 саны. Бөлшектер
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1. 1. 1. 5 20 - ға дейінгі сандарды 2 - ден топтап тура жəне кері санау; тəжірибе арқылы 2, 4, 6, 8, 10 заттың жартысын табу
Тақырыбы: Екі - екіден сана
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикерлер, сан кестесі, А3 форматты қағаздар, түрлі түсті маркерлер
Әдіс - тәсілдер Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия
Ұлттық құндылықтар Сын тұрғысынан ойлау; Өзгелердің көзқарасына құрметпен қарау; Жауапкершілік;
Пәнаралық байланыс: математика, дүниетану
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
– Балалар, бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Балалар бір - біріне тілек тілеп сабақты бастайды.
Айтылым.
Балаларға 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20 деп 20 көлеміндегі сандарды 2 - ден топтап тура және кері санатамын. Жұп(пара, coupie) үш тілде айтқызамын.
Балаларға адамның жұп дене мүшелерін айтқызамын. Адамның жұп дене мүшелері көз, қол, аяқ, құлақ деп айтады. Осы дене мүшелері арқылы үш топқа бөлемін.
Сабақтың ортасы
№1 Оқылым.(оқулықпен жұмыс)
(ҰЖ)
Екі - екіден сана. Барлық қатысушылар саны қанша? 14.
Сайысқа неше биші жұп қатысты? 7жұп биші қатысты.
Заттың санының қанша екенін тез игеру үшін екі - екіден санаудың тиімді екені көрсетіледі.
2. Жазылым: (дәптермен жұмыс)
Қояндар. Қояндарға қажетті сәбіздердің санын табу үшін бос ұяшықтарға суреттерін салып, барлығы қанша сәбіз екенін табады.
Жауабы: 8 сәбіз.
Мектеп: Ибаш Жанболатов атындағы
«№15 жалпы білім беретін орта мектеп» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Жайлаубаева Гулсара Рысбековна
1 сынып
Бөлім: Сандар және заңдылықтар
Бөлімше: 1. 1 Натурал сандар жəне 0 саны. Бөлшектер
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1. 1. 1. 5 20 - ға дейінгі сандарды 2 - ден топтап тура жəне кері санау; тəжірибе арқылы 2, 4, 6, 8, 10 заттың жартысын табу
Тақырыбы: Екі - екіден сана
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикерлер, сан кестесі, А3 форматты қағаздар, түрлі түсті маркерлер
Әдіс - тәсілдер Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия
Ұлттық құндылықтар Сын тұрғысынан ойлау; Өзгелердің көзқарасына құрметпен қарау; Жауапкершілік;
Пәнаралық байланыс: математика, дүниетану
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
– Балалар, бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Балалар бір - біріне тілек тілеп сабақты бастайды.
Айтылым.
Балаларға 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20 деп 20 көлеміндегі сандарды 2 - ден топтап тура және кері санатамын. Жұп(пара, coupie) үш тілде айтқызамын.
Балаларға адамның жұп дене мүшелерін айтқызамын. Адамның жұп дене мүшелері көз, қол, аяқ, құлақ деп айтады. Осы дене мүшелері арқылы үш топқа бөлемін.
Сабақтың ортасы
№1 Оқылым.(оқулықпен жұмыс)
(ҰЖ)
Екі - екіден сана. Барлық қатысушылар саны қанша? 14.
Сайысқа неше биші жұп қатысты? 7жұп биші қатысты.
Заттың санының қанша екенін тез игеру үшін екі - екіден санаудың тиімді екені көрсетіледі.
2. Жазылым: (дәптермен жұмыс)
Қояндар. Қояндарға қажетті сәбіздердің санын табу үшін бос ұяшықтарға суреттерін салып, барлығы қанша сәбіз екенін табады.
Жауабы: 8 сәбіз.
Мектеп: Ибаш Жанболатов атындағы
«№15 жалпы білім беретін орта мектеп» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Жайлаубаева Гулсара Рысбековна