- 05 нау. 2024 02:48
- 138
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы
Атырау облысы, Жылыой ауданы,
Шоқпартогай ауылы
№ 3 жалпы орта білім беретін мектептің
математика пәнінің мұғалімі
Жиенкулова Жанар Амандыковна
Тақырыбы: Екі өрнектің квадарттарының айырмасы
Сабақ типі: Жаңа тақырыпты меңгерту
Сабақтың әдісі ОЖЕЕОО; БББАЖӘТ(сөздік әдіс - диалог) жеке жұмыс,
Мақсаты 1. Екі өрнектің квадраттарының формуласын меңгерту
2. (a - b)(a - b)=a2 - b2 формуласына есептер шығара білуде қолдану
Күтілетін нәтиже 1. Екі өрнектің квадраттарының формуласын меңгереді
2. (a - b)(a - b)=a2 - b2 формуласына есептер шығара білуде қолдана алады
(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау)- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;- оқушыларды психологиялық дайындау. Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару.
Білімділік міндеттері: Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету;- оқушылардың білімді қабылдауын, алған білімнен қорытынды шығаруға, жүйелуге қажетті түрлі әдіс – тәсілдерді үйрету; оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы; берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға, түсініктерді, заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау. Нашар үлгеретін оқушыларға көңіл аудару
Толық нұсқасын жүктеу
Шоқпартогай ауылы
№ 3 жалпы орта білім беретін мектептің
математика пәнінің мұғалімі
Жиенкулова Жанар Амандыковна
Тақырыбы: Екі өрнектің квадарттарының айырмасы
Сабақ типі: Жаңа тақырыпты меңгерту
Сабақтың әдісі ОЖЕЕОО; БББАЖӘТ(сөздік әдіс - диалог) жеке жұмыс,
Мақсаты 1. Екі өрнектің квадраттарының формуласын меңгерту
2. (a - b)(a - b)=a2 - b2 формуласына есептер шығара білуде қолдану
Күтілетін нәтиже 1. Екі өрнектің квадраттарының формуласын меңгереді
2. (a - b)(a - b)=a2 - b2 формуласына есептер шығара білуде қолдана алады
(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау)- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;- оқушыларды психологиялық дайындау. Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару.
Білімділік міндеттері: Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету;- оқушылардың білімді қабылдауын, алған білімнен қорытынды шығаруға, жүйелуге қажетті түрлі әдіс – тәсілдерді үйрету; оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы; берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға, түсініктерді, заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау. Нашар үлгеретін оқушыларға көңіл аудару
Толық нұсқасын жүктеу