Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 2 күн бұрын)
Электронды БАҚ-ның қоғамдық құбылыс ретінде пайда болуы, қалыптасуы мен дамуы

Біздің заманымызда компьютерлік технология өте белсенді дамып келеді. Интернет негізінде журналистиканың жаңа түпнұсқа форматы пайда болды. Бұл қазіргі таңда уақыт жылдамыдығымен танымалдылық жинап отырған «интернет журналистика». Онда ақпараттық материалдарды беру формасы күнделікті журналистикадан ерекше. 

Интернет БАҚ барлық ақпаратты теледидар экрандарына немесе баспаға қарағанда онлайнда әлдеқайда жылдам таратады. Интернеттің ерекшелігі ауқымды техникалық жабдықсыз кең аудиторияға тұрақты ақпараттық хабар таратуды ұйымдастыруға мүмкіндік берді. 

Электрондық бұқаралық ақпарат құралдары кейде радио, теледидар және интернет деп түсініледі, бұл бұқаралық ақпарат құралдарының барлық түрлері өз жұмысында электронды технологияны қолданатынына жүгінеді. Бірақ біздің елімізде «электрондық БАҚ» термині көбінесе тек интернет-БАҚ пен интернет-журналистиканы білдіреді.

Интернет-журналистика деп ғаламдық интернет желісінің дамуы мен таралуының арқасында мүмкін болған журналистиканың жаңа түрін түсіну керек, бұл аса күрделі техникалық инфрақұрылымды пайдаланбай бұқаралық аудиторияға тұрақты ақпараттық хабар таратуды ұйымдастыруға мүмкіндік берді. Осылайша, көптеген адамдар өз БАҚ-тарын құруға мүмкіндік алды.

Электрондық БАҚ-тың дамуы дербес компьютерлердің дамуымен басталды, бұл 1970 жылдардың аяғында Apple Computer компаниясының арқасында байқалды. Ол кезде «интернет өрнегі, ғаламдық өрнек» деген ұғымдар әлі болған жоқ, бірақ компьютер иелері оларды арнайы желілердің көмегімен желіде біріктіруге мүмкіндік алды.

Әрі қарай, электронды медиа кеңістігінің дамуындағы оқиға ARPANET желісінің кеңеюі болды, ол кейінірек интернет деп аталды. 80 - ші жылдардың аяғында бұл желі 28000 компьютерді біріктірді. World Wide Web («Дүниежүзілік желі») 90-шы жылдардың басында құрылды, соның арқасында әртүрлі файлдарды «жүктеу» мүмкіндігі пайда болды. Ол сондай-ақ іскерлік операциялардың негізгі интерфейсіне айналды.

90-жылдардың ортасына қарай. көптеген газеттер мен журналдар желіде болды, мысалы, The New York Times, The Boston Globe, «Тәуелсіз газет»және т.б. 90-шы жылдардың аяғында желілік филиалдар мен теледидар компаниялары бой көрсете бастады. Мысалы, АВС.

Интернет бұқаралық коммуникация жүйесінің жаңа деңгейге шығуын белгіледі. Дәстүрлі БАҚ коммуникацияның бір бағытты сипатымен ғана ерекшеленсе, интернет екі жақты коммуникациямен сипатталады. Интернет-БАҚ аудиториясы ақпарат алмасуға қатысады. Қысқа мерзімде ақпаратты берудің жаңа технологиясы – Интернет-түбегейлі жаңа медиа-құбылыс форматына өзгерді. 2000 жылға қарай бүкіл әлем бойынша шамамен 200 миллион адам ғаламдық желіге еркін қол жеткізе алды.

Қазірде интернет журналистика, электронды БАҚ қарқынды дамып келеді. Дәстүрлі журналистикадан өзінің жылдамдығы мен оқуғаыңғайлылығымен ерекшеленеді. Уақыт жылдамдығымен дамып отырған электронды БАҚ ​болашақта дәстүрлі журналистиканы басып озуы мүмкін деген пікірлер бар. Бірақ бұны уақыт көрсетеді.


You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама