- 05 нау. 2024 02:47
- 181
Ғұндардың тұрмысы, мәдениеті
Ғұндардың тұрмысы, мәдениеті
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, "Қазақстан тарихы" оқулығы - 6 сынып, Ғаламтор материалдары
Ресурстар: Карта, интер тақта, ғаламтор материалдары, видео, слайд, жұмыс парағы, конверт
Жалпы мақсаты: Міндеттері 1 - қадам: Ғұндардың тұрмысы, мәдениетімен таныса отырып, оның маңызын, тарихта алатын орнын ашып көрсету:
2 - қадам: Бірлесе жұмыс жасауда, ойларын жинақтау, идеялар тарату, еркін жеткізу, жүйелеу, ортақ пікір қалыптастыру:
3 - қадам: Мәдени мұраларды құрметтеу, оның тарихи маңызын түсіну
Күтілетін нәтиже: Ғұндар тұрмысы және мәдениетінен жан - жақты түсінік алады: тың идеялар қалыптасады
Негізгі идеялар:
- оқушылар іс - әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді: тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
- тақырыпты талдау арқылы мәдениеттің қоғамда алатын орнын анықтау
- оқушылардың оқу қажеттіліктерін анықтау.
Тапсырмалар: Миға шабуыл әдісі: топтастыру: жеке, топтық жұмыстар, бағалау критерийлері бойынша өзіндік бағалау: «тәтті сыйлықтар», топтарда бірін - бірі бағалау: «Түрлі түсті шар», «Блум жүйесі», «сәйкестендіру тесті», «тұжырымдамалық карта», рефлексия, «Танымдылық ағашы»
Ұйымдастыру сәті:
сыныпты топтастыру
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
топтың ережесін анықтау
топ мүшелерін сайлау
Өткен материалға шолу:
1 - топ
1. Ғұндар жорығының әлемдік тарихта алатын орны қандай?
2. Тәуелсіздік жолында сен өз еліңді қалай қорғар едің?
2 - топ
1. Хань әулетінің негізін қалаушы Лю - Банда ғұндардан жеңіліп?
2. Цынь патшалығы өзінің елін қорғау мақсатында Ұлы Қытай қорғанын салды, алайда бұл қорған ғұндардың шапқыншылығына төтеп бермеді, Сұрақ Егерде сіздер Хань аулеттінің орнында болсаңдар ғұндардан қалай қорғанар едіңіз?
3-топ
1 Чжи - чжи жаңа елдерді бағындырды, қай жерлерді жаулады?
2 Неге солтүстік ғұн мемлекеті, оңтүстігіндегі жерлерді қайтарып алмады?
Қорыту: жеке тапсырма: жазбаша жұмыс
«Сәйкестендіру тесті»
Тұсаукесер:
1. «қоржындағы сыйлықтар»: ой - қозғау сұрақтары
2. Көзге көрінетін айғақтар: Видео көру
Жаңа тақырып:
1 - қадам: топтық жұмыс:
«тұжырымдамалық карта» сызу
/ұжымдық іс - әрекетке бағыттау/
І - топ: Ғұндар тұрмысы
ІІ - топ: Ғұндар мәдениеті
ІІІ - топ: «ғұн мәдениеті қазақ мәдениетінің жалғасы»
2 - қадам: топтарда бірін - бірі бағалау:
«Түрлі түсті шар»
3 - қадам: алған білімдерін жүйелеу, қорытындылау:
шыңға шығу: «Блум жүйесі»
Өзін - өзі бағалау: «тәтті сыйлық»
Рефлексия:
«Ғұн мәдениетінің жетістіктері» тақырыбында эссе жазу
Тарих пәні мұғалімі Мұратаев Бекжан
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, "Қазақстан тарихы" оқулығы - 6 сынып, Ғаламтор материалдары
Ресурстар: Карта, интер тақта, ғаламтор материалдары, видео, слайд, жұмыс парағы, конверт
Жалпы мақсаты: Міндеттері 1 - қадам: Ғұндардың тұрмысы, мәдениетімен таныса отырып, оның маңызын, тарихта алатын орнын ашып көрсету:
2 - қадам: Бірлесе жұмыс жасауда, ойларын жинақтау, идеялар тарату, еркін жеткізу, жүйелеу, ортақ пікір қалыптастыру:
3 - қадам: Мәдени мұраларды құрметтеу, оның тарихи маңызын түсіну
Күтілетін нәтиже: Ғұндар тұрмысы және мәдениетінен жан - жақты түсінік алады: тың идеялар қалыптасады
Негізгі идеялар:
- оқушылар іс - әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді: тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
- тақырыпты талдау арқылы мәдениеттің қоғамда алатын орнын анықтау
- оқушылардың оқу қажеттіліктерін анықтау.
Тапсырмалар: Миға шабуыл әдісі: топтастыру: жеке, топтық жұмыстар, бағалау критерийлері бойынша өзіндік бағалау: «тәтті сыйлықтар», топтарда бірін - бірі бағалау: «Түрлі түсті шар», «Блум жүйесі», «сәйкестендіру тесті», «тұжырымдамалық карта», рефлексия, «Танымдылық ағашы»
Ұйымдастыру сәті:
сыныпты топтастыру
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
топтың ережесін анықтау
топ мүшелерін сайлау
Өткен материалға шолу:
1 - топ
1. Ғұндар жорығының әлемдік тарихта алатын орны қандай?
2. Тәуелсіздік жолында сен өз еліңді қалай қорғар едің?
2 - топ
1. Хань әулетінің негізін қалаушы Лю - Банда ғұндардан жеңіліп?
2. Цынь патшалығы өзінің елін қорғау мақсатында Ұлы Қытай қорғанын салды, алайда бұл қорған ғұндардың шапқыншылығына төтеп бермеді, Сұрақ Егерде сіздер Хань аулеттінің орнында болсаңдар ғұндардан қалай қорғанар едіңіз?
3-топ
1 Чжи - чжи жаңа елдерді бағындырды, қай жерлерді жаулады?
2 Неге солтүстік ғұн мемлекеті, оңтүстігіндегі жерлерді қайтарып алмады?
Қорыту: жеке тапсырма: жазбаша жұмыс
«Сәйкестендіру тесті»
Тұсаукесер:
1. «қоржындағы сыйлықтар»: ой - қозғау сұрақтары
2. Көзге көрінетін айғақтар: Видео көру
Жаңа тақырып:
1 - қадам: топтық жұмыс:
«тұжырымдамалық карта» сызу
/ұжымдық іс - әрекетке бағыттау/
І - топ: Ғұндар тұрмысы
ІІ - топ: Ғұндар мәдениеті
ІІІ - топ: «ғұн мәдениеті қазақ мәдениетінің жалғасы»
2 - қадам: топтарда бірін - бірі бағалау:
«Түрлі түсті шар»
3 - қадам: алған білімдерін жүйелеу, қорытындылау:
шыңға шығу: «Блум жүйесі»
Өзін - өзі бағалау: «тәтті сыйлық»
Рефлексия:
«Ғұн мәдениетінің жетістіктері» тақырыбында эссе жазу
Тарих пәні мұғалімі Мұратаев Бекжан
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.