- 05 нау. 2024 03:46
- 322
Жануарлар және тіршілік
Сабақ тақырыбы: Жануарлар және тіршілік
Осы мақсатқа қол жеткізетін оқу мақсаттары:
5. Т/А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.
5. О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.
ӘТН3. Антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.
Күтілетін нәтиже: Жануарлардың тіршілігі жайында ақпарат береді, жануарлардың мінез - құлықтарын сипаттайды, сыныптастарымен пікір алмасады.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту сабағы
Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану
Қажетті құрал - жабдықтар: Интерактивті тақта, слайдтар, «Жануарлар әлемі» циклінен деректі фильмі, А4 парағы, қайшы, түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер, маркер, кесте, желім қағаздар
Оқыту әдістері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау, «Шаттық шеңбері» тренингі, эссе, «Жеке әңгіме» техникасы, «Жағымды сөздер» тәсілі
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, интернет желісі
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
«Шаттық шеңбері» тренингі. Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді.
Орнымыздан тұрайық,
Артқа қарай бұралайық.
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
Өткен сабақты тексеру
Үй тапсырмасын тексеру.
Сөздің тура мағынасы деген не?
Сөздің ауыспалы мағынасы қалай жасалады?
Мысал келтір.
І. Қызығушылықты ояту.
Қуан шаттан,
Қуан шаттан.
Қуанатын күн бүгін
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін!
/Бір - бірлеріне күлімсіреп қарау. Көңіл – күйлерің сұрау./
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту барысында «Төрт түлік» туралы деректі фильм көрсетіледі.
Ой шақыру сұрақтары:
- Төрт түлік туралы не білдік?
- Үй жануарларының біз білмейтін қандай қасиеттері бар екен?
БҚО, Сырым ауданы,
ЖББ Қызылағаш негізгі мектебі
Туменбаева Гульнар Зайнуллиевна
Жануарлар және тіршілік жүктеу
Осы мақсатқа қол жеткізетін оқу мақсаттары:
5. Т/А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.
5. О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.
ӘТН3. Антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.
Күтілетін нәтиже: Жануарлардың тіршілігі жайында ақпарат береді, жануарлардың мінез - құлықтарын сипаттайды, сыныптастарымен пікір алмасады.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту сабағы
Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану
Қажетті құрал - жабдықтар: Интерактивті тақта, слайдтар, «Жануарлар әлемі» циклінен деректі фильмі, А4 парағы, қайшы, түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер, маркер, кесте, желім қағаздар
Оқыту әдістері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау, «Шаттық шеңбері» тренингі, эссе, «Жеке әңгіме» техникасы, «Жағымды сөздер» тәсілі
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, интернет желісі
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
«Шаттық шеңбері» тренингі. Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді.
Орнымыздан тұрайық,
Артқа қарай бұралайық.
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
Өткен сабақты тексеру
Үй тапсырмасын тексеру.
Сөздің тура мағынасы деген не?
Сөздің ауыспалы мағынасы қалай жасалады?
Мысал келтір.
І. Қызығушылықты ояту.
Қуан шаттан,
Қуан шаттан.
Қуанатын күн бүгін
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін!
/Бір - бірлеріне күлімсіреп қарау. Көңіл – күйлерің сұрау./
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту барысында «Төрт түлік» туралы деректі фильм көрсетіледі.
Ой шақыру сұрақтары:
- Төрт түлік туралы не білдік?
- Үй жануарларының біз білмейтін қандай қасиеттері бар екен?
БҚО, Сырым ауданы,
ЖББ Қызылағаш негізгі мектебі
Туменбаева Гульнар Зайнуллиевна
Жануарлар және тіршілік жүктеу