Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 2 күн бұрын)
Жай бөлшектерді азайтуға есептер шығару
І. Сабақтың тақырыбы: «Жай бөлшектерді азайтуға есептер шығару». (презентациясымен)
ІІ. Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға жай бөлшектерді азайтудың тиімді тәсілдерін пайдалана отырып, есептер шығарту
Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттері мен есептеу дағдыларын жетілдіру дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды саналы сезімге, тез есептеп, тез ойлауға, өз бетінше еңбектенуге, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, кубизм стратегиясы
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, актив студио, слайдтар

Сабақтың барысы:
І, Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, назарларын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау, өткен сабаққа шолу.
Математикалық домино ойыны арқылы өткен тақырыпқа шолу2 - 414 слайдтар
- Оқушылар математикалық доминоны дұрыс құрастырсаңдар сендерді құпия сыйлық күтіп тұр. Қане, тез орындайық!

- Жарайсыңдар, сендер математикалық доминоны дұрыс құрастырдыңдар, сендерге алғыс хат жарияланған екен.
Енді оқушылар Жай бөлшектердің тарихына үңілсек
Тарихи мәліметтер

Атау Уақыты Ұлты Тегі
Бөлшек сызығы,
бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский
Алым, бөлім ХІІ Грек Максим
Плануд
m/n Б. з. д.
287 - 212 Грек Архимед
Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл - Хорезми

ІІІ. Негізгі бөлім!
«Кім жылдам?» ойыны
Бұл ойында тақтада тұрған смайликтерде жасырылған есептерді шығарасыңдар!
Смайликтерде кітаптағы №688,№689,№690 есептер жасырылған

Ойын арасында сергіту сәтін жүргізіледі,
Ойнайық та, Ойлайық! (логикалық есептер) 18 - слайд
1. Қосарланып жегілген ат - арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді?
2. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды?
Жедел тест! 16 - 17 слайдтар
Оқушыларға екі вариантта 5 тест сұрақтары беріледі. Оқушылар бір - бірінің дәптерлерін тексереді.
Қорытынды Кубизм стратегиясы
Актив студиодан кубик алынады. Кубиктің қай жағы түссе, сол жағындағы сұрақтарға жауап береді,
1. Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай азайтамыз?
2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтамыз?
3. Натурал саннан бөлшекті азайтуды түсіндір,
4. Бөлшек туралы толық мәлімет қай уақытта, кім енгізді?
5. «Бөлшек сызығы» деген атауды енгізген кім?
6. Архимед бөлшек туралы қандай атауды енгізді?
Үйге тапсырма №691№695,№697 есептер
Бағалау.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама