- 05 нау. 2024 03:39
- 213
Жаз. Адамдардың жазғы еңбегі.
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Жаз. Адамдардың жазғы еңбегі.
Сабақтың жалпы мақсаты: Жаз мезгілі, жазғы ойындар, жазғы табиғат, жазғы еңбек жайлы түсінік беру. Жаз мезгілінің табиғи ерекшеліктерін меңгерту.
Схема бойынша суреттің мазмұнын құруға және сөздерді байланыстырып айтуға дағдылындыру. Тіл мәдениетін қалыптастыру.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, түсіндіру.
Көрнекіліктер: «Таңғажайып алаңы» ойыны, схемалар, суреттер, мұз, зертхана приборлары, май шам, бояу, стек, сүлгі.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Балаларға төмендегі сұрақтарды қою:
- Жыл мезгілі нешеге бөлінеді?
- Жыл мезгілі төртке бөлінеді.
- Ендеше жыл мезгілін атаңдар.
- Күз, қыс, көктем, жаз.
Топқа бөлу
Оқушыларды карточка мен сурет салу арқылы топқа бөлу.
Топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын сұрау
Өткен сабаққа байланысты «Көктем көрінісі»тақырыбына суреттері тексеру.
Қызығушылықты ояту
Жаз қандай болады? (ыстық, Демалады. Шомылады, Күнге күйеді)
көңілді, т. б Жазда бау - бақшада не өседі?
- Яғни, мұның барлығы қай кезде болады? (балалардың жауабы
Жылдың төрт мезгілібар: …, …, …, ….
Бір жылда … ай бар.
Жаз айлары: …, …, ….
Ең ыстық жыл мезгілі: ….
Қазір жаздың алғашқы айы
Ал біз болсақ, суға түсіп көңілді ойнаймыз. Саябаққа, орманға саяхаттаймыз.
- Балалар, суретте не бейнеленген?
Ойын «Таңғажайып алаңы»
Мәтінмен жұмыс Жаз - мезгілі өте тамаша жыл мезгілі. Жазда балалар демалады. Олар демалуға ауылға, үлкен қалаларға, лагерьге барады. Жазда олар шомылып, күнге қыздырынады. Сондықтан олар жыл мезгілін жақсы көреді.
Жазда не ексең - күзде соны орасың Маусым мағыналы болсын,
Шілденің шырайы кірсін, Тамыз тамылжып тұрсын
Күн де ысып, шөп пісіп, Ел пішенін орады. Бұл қай кезде болады?
Мұғалім: Таукебаева Р.
Жаз. Адамдардың жазғы еңбегі. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Жаз. Адамдардың жазғы еңбегі.
Сабақтың жалпы мақсаты: Жаз мезгілі, жазғы ойындар, жазғы табиғат, жазғы еңбек жайлы түсінік беру. Жаз мезгілінің табиғи ерекшеліктерін меңгерту.
Схема бойынша суреттің мазмұнын құруға және сөздерді байланыстырып айтуға дағдылындыру. Тіл мәдениетін қалыптастыру.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, түсіндіру.
Көрнекіліктер: «Таңғажайып алаңы» ойыны, схемалар, суреттер, мұз, зертхана приборлары, май шам, бояу, стек, сүлгі.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Балаларға төмендегі сұрақтарды қою:
- Жыл мезгілі нешеге бөлінеді?
- Жыл мезгілі төртке бөлінеді.
- Ендеше жыл мезгілін атаңдар.
- Күз, қыс, көктем, жаз.
Топқа бөлу
Оқушыларды карточка мен сурет салу арқылы топқа бөлу.
Топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын сұрау
Өткен сабаққа байланысты «Көктем көрінісі»тақырыбына суреттері тексеру.
Қызығушылықты ояту
Жаз қандай болады? (ыстық, Демалады. Шомылады, Күнге күйеді)
көңілді, т. б Жазда бау - бақшада не өседі?
- Яғни, мұның барлығы қай кезде болады? (балалардың жауабы
Жылдың төрт мезгілібар: …, …, …, ….
Бір жылда … ай бар.
Жаз айлары: …, …, ….
Ең ыстық жыл мезгілі: ….
Қазір жаздың алғашқы айы
Ал біз болсақ, суға түсіп көңілді ойнаймыз. Саябаққа, орманға саяхаттаймыз.
- Балалар, суретте не бейнеленген?
Ойын «Таңғажайып алаңы»
Мәтінмен жұмыс Жаз - мезгілі өте тамаша жыл мезгілі. Жазда балалар демалады. Олар демалуға ауылға, үлкен қалаларға, лагерьге барады. Жазда олар шомылып, күнге қыздырынады. Сондықтан олар жыл мезгілін жақсы көреді.
Жазда не ексең - күзде соны орасың Маусым мағыналы болсын,
Шілденің шырайы кірсін, Тамыз тамылжып тұрсын
Күн де ысып, шөп пісіп, Ел пішенін орады. Бұл қай кезде болады?
Мұғалім: Таукебаева Р.
Жаз. Адамдардың жазғы еңбегі. жүктеу