- 05 нау. 2024 04:22
- 247
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР Дүниежүзі тарихы 5 сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 5 - сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай - ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет - сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
Мазмұны
1 - ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Терімшілер - аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін»бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Қосөзен өркениеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Ежелгі Египет тарихы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
2 - ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
5 «Қос дөңгелекті арбалар мен империялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
3 - ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Ежелгі Қытайдың бірігуі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Ежелгі Грекия» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Ежелгі Грекия мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
4 - ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Рим империясының гүлденуі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Рим дәуірлер тоғысында» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Жиынтық бағалау дүниежүзі тарихы 5 сынып
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай - ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет - сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
Мазмұны
1 - ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Терімшілер - аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін»бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Қосөзен өркениеттері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Ежелгі Египет тарихы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
2 - ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
5 «Қос дөңгелекті арбалар мен империялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
3 - ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Ежелгі Қытайдың бірігуі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Ежелгі Грекия» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Ежелгі Грекия мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
4 - ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Рим империясының гүлденуі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
«Рим дәуірлер тоғысында» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Жиынтық бағалау дүниежүзі тарихы 5 сынып