- 05 нау. 2024 00:56
- 199
Көңілді сыршырай сайысы
Көңілді сыр – шырай сайысы
Көңілді сыр – шырай сайысының жүру барысы.
1. Командадағы оқушылар атын, жасын, немен шұғылданатынын немесе нені жақсы көретінін айтады.
2. Газет. Команда шығарған газеттеріндегі суреттерді, команда аты неге байланысты екенін түсіндіру.
3. Киімді, төс белгілерді бағалау.
(әділ қазылар)
Ойындар
1 - тур: Бір оқушы шығып тұрады (қыз ) 2 топта бір оқушының суретін салады. Қыздың басын бір оқушы салса, денесін екінші оқушы, аяғын үшінші оқушы салып аяқтайды. Қарындашпен болған соң, 3 - уі бірігіп акварель бояуымен бірігіп аяқтайды. Бояуымен салуға да болады.
2 - тур: “Қарындаштар ” тобы – “Клоун”
“Политра” тобы – “Индейц”
Аттарына сәйкес киініп, беттерін бояумен сырлау керек. (гуашь). Бояу таза, ұқыпты жағылу керек.
3 - тур: Жұмбақ. Екі командаға бірдей жұмбақ оқылады. Жауабын білген оқушы ауызша айтпай, суреті арқылы салып көрсетеді (наброска). Айтылған жұмбақтың жауабын табу керек.
4 - тур: “Наурыз мерекесі” тақырыптық сурет.
Берілген тақырыпқа “композиция” құрастыру. Салған суретті әр оқушы шығып, мағынасын түсіндіру, яғни суретке қысқаша түсінік беру. (акв., гуашь )
5 - тур: Коробкаға ойыншық салынады. Топтан 1 - оқушы шығып, қолымен ұстап, cуретті сезу арқылы (cезеді) салады. Ойыншық пен салған сурет бірдей
болу. керек. (фламастер, маркер)
6 - тур: Ыммен сурет салу.
Қағазда әр түрлі жазулар болады. Капитан келіп, қағазды суырады, қағаздағы, жазуды топтағы оқушыларға көрсетеді. 1 - оқушы қарамау керек. Топтан
2 - оқушы шығып ыммен түсіндіріп тұрады да, суретті салады. Ыммен түсіндірілген суретпен қағаздағы сурет сәйкес болу керек. Суреттің атын жазу
керек. Наброска түрінде салынады. (фламастер, маркер)
7 - тур: Жеміс – жидектің суретін салу. Топтағы 12 оқушы, 12 түрлі жеміс салу керек. Әр топтан 1 - оқушыдан шығып, екі жемістен салады. Топтағы оқушылардың салған жеміс – жидектері бірдей болмауы керек, яғни бірінің салғанын, екіншісі қайталамау керек. Суреттің аттарын астына жазады. (фламастер, маркер, акв бояу).
Наброска – (долбар) жұмсақ қарындашпен жылдам бейнелеу тәсілі арқылы орындалады.
Сайыс соңында шағын сазды бағдарлама.
Қорытынды: Әділ қазылар алқасы сайыс жеңімпаздарын хабарлап, марапаттайды.
Көңілді сыр – шырай сайысының жүру барысы.
1. Командадағы оқушылар атын, жасын, немен шұғылданатынын немесе нені жақсы көретінін айтады.
2. Газет. Команда шығарған газеттеріндегі суреттерді, команда аты неге байланысты екенін түсіндіру.
3. Киімді, төс белгілерді бағалау.
(әділ қазылар)
Ойындар
1 - тур: Бір оқушы шығып тұрады (қыз ) 2 топта бір оқушының суретін салады. Қыздың басын бір оқушы салса, денесін екінші оқушы, аяғын үшінші оқушы салып аяқтайды. Қарындашпен болған соң, 3 - уі бірігіп акварель бояуымен бірігіп аяқтайды. Бояуымен салуға да болады.
2 - тур: “Қарындаштар ” тобы – “Клоун”
“Политра” тобы – “Индейц”
Аттарына сәйкес киініп, беттерін бояумен сырлау керек. (гуашь). Бояу таза, ұқыпты жағылу керек.
3 - тур: Жұмбақ. Екі командаға бірдей жұмбақ оқылады. Жауабын білген оқушы ауызша айтпай, суреті арқылы салып көрсетеді (наброска). Айтылған жұмбақтың жауабын табу керек.
4 - тур: “Наурыз мерекесі” тақырыптық сурет.
Берілген тақырыпқа “композиция” құрастыру. Салған суретті әр оқушы шығып, мағынасын түсіндіру, яғни суретке қысқаша түсінік беру. (акв., гуашь )
5 - тур: Коробкаға ойыншық салынады. Топтан 1 - оқушы шығып, қолымен ұстап, cуретті сезу арқылы (cезеді) салады. Ойыншық пен салған сурет бірдей
болу. керек. (фламастер, маркер)
6 - тур: Ыммен сурет салу.
Қағазда әр түрлі жазулар болады. Капитан келіп, қағазды суырады, қағаздағы, жазуды топтағы оқушыларға көрсетеді. 1 - оқушы қарамау керек. Топтан
2 - оқушы шығып ыммен түсіндіріп тұрады да, суретті салады. Ыммен түсіндірілген суретпен қағаздағы сурет сәйкес болу керек. Суреттің атын жазу
керек. Наброска түрінде салынады. (фламастер, маркер)
7 - тур: Жеміс – жидектің суретін салу. Топтағы 12 оқушы, 12 түрлі жеміс салу керек. Әр топтан 1 - оқушыдан шығып, екі жемістен салады. Топтағы оқушылардың салған жеміс – жидектері бірдей болмауы керек, яғни бірінің салғанын, екіншісі қайталамау керек. Суреттің аттарын астына жазады. (фламастер, маркер, акв бояу).
Наброска – (долбар) жұмсақ қарындашпен жылдам бейнелеу тәсілі арқылы орындалады.
Сайыс соңында шағын сазды бағдарлама.
Қорытынды: Әділ қазылар алқасы сайыс жеңімпаздарын хабарлап, марапаттайды.