- 05 нау. 2024 00:08
- 234
Костюмнің тарихы
Сабақ тақырыбы: « Костюмнің тарихы» мода осы күнге дейін
Сабақ мақсаты: Костюм тарихының дамуы мен киім ерекшеліктерімен танысу
Білімділік: оқушылардың білімін пысықтау, тереңдету, алған білімін салыстыра білу және талдауға үйрету.
Дамытушылық: Ой – өрісін жүйелі ойлау қабілеттерін арттыру, білімін өз бетінше қолдана білуге қадағалау.
Тәрбиелік: Оқушылардың эстетикалық талғамын тәрбиелеу; тиянақтылық деңгейін көтеруге баула.
Сабақ типі: Жалпылау және қорытындылау сабағы
Сабақ әдісі: аралас сарамандық
Пән аралық байланыс: тарих, сурет
Көрнекіліктер: плакаттар, суреттер, буклеттер, реферат, кітаптар
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ білім тексеру кезеңі
Ал, қыздар бүгінгі сабағымызда біз костюмнің тарихы мен оның дамуы және киім ерекшеліктері жайлы білімімізді толықтырып пысықтау және осы күнге дейін қалай жеткенін білетін боламыз.
Киім адам денесіндегі мата қабаттарының жиынтығы болса, ал костюм - ол жеке тұлғаның ерекшелігінің көрсеткіші.
Киім денені ауа – райының, сыртқы ортаның зиянды әсерінен қорғайтын адамның денесіне киюге арналған жасанды жамылғы түрі.
Киімнің шығуы – адам еңбегінің ерекшеліктеріне қоғамдық өндіріспен мәдениеттің дамуы мен тығыз байланысты.
Киім адамның өмір сүруіне аса қажетті құралдарының бірі бола отырып, белгілі дәрежеде олардың жас айырмашылығы әлеуметтік жағдайы мен этникалық ортасы туралы мағлұмат беретін белгі. Киім адамды қоршаған ортаның, табиғаттың түрлі әсерінен қорғап өзінің практикалық қызметін атқарса адам денесіне сән беріп – этникалық қызметін атқарған. Адам баласы алғаш пайда болып, үңгірлер, жартас қуыстарын паналап жүрген кезден бастап табиғатпен жақсы үйлесімін тапқан. Сол кезде ағаш жапырақтарынан, аң терілерінен дөрекі жамылғылар жамыла бастаған.
Адамзат палеолит – тас дәуірінде тігіссіз байланатын киімдерді пайдаланумен қатар сүйек ине, сүйек бізді қолданып, тері және тоқыма киім кешек жасап киіну мәдениеттің басқа да түрлерін қалыптастыра бастаған немесе түйірленетін болған.
Неолит дәуірінде өру, иіру және тоқу кәсібі дамып иықтан, мықыннан келетін киім түрлері пайда болған
1) Костюм дегеніміз не?
Костюм белгілі бір халықтың, дәуірдің тиянақты киім қалпы. Костюм дәуірдің эстетикалық идеяларын байқатады.
– ол адамның екі немесе оданда көп заттан тұратын киім жиынтығы ( сумка, аяқ киім, бас киім, қолғап).
2) Стиль дегеніміз не?
Стиль (грек сөзі) мәнер, сипат, ерекшелік деген мағынаны білдіреді. Стильман өзі идеялық мазмұнның бірлігі тудырған бейнелі системаның, көркемдік бейнелеу құралдарының, творчестволық әдістердің ортақтылығы.
Ал енді қазіргі заманның модасы жайлы кім айтады? Ал, қыздар біз киімнің, стилін, модасын, ассортиментін және оның қасиеттерін білдік, енді алдымызда тағы бір мақсат тұр, сол мақсатты
«Сергіту сәті»
Ретінде мына ребусты шешу арқылы анықтайық.
Ребус шешілді.
«Жеті рет өлшеп, бір рет кес» деген ұстанымға сүйене тұра енді сарамандық жұмысқа кіріселік. Жұмысқа кіріспес бұрын, үшкір заттармен жұмыс жасағандағы ТҚ ережелерін еске түсірелік.
І топ: «Барокко» стилін көрсетеді
ІІ топ: «Ампир»стилінің киімін жасайды
Мода өтеді, мода қалады деп айтады, неге? өйткені нақты мода өтеді, оның тіршілік еткені, дизайн және моделдеу принциптері өнер шығармашылығындағы адам бейнелері қалады. Осының бәрі костюм мәдениетін құрайды. Модаға еліктеп, шамадан тыс тырысқанша, адам өзіне жарасымды киінгені жөн.
Пьер Карденнің мынадай сөзі бар «Жарасымды киінген адам деп – өзіме және басқалармен санасатын адамды айтуға болады». Осы сөзді еске сақтап қай жер болса да соған лайықты киіну керек.
Үйге тапсырма: Әр қайсысың өздеріңнің киім кию үлгілеріңе талдау жасап келіңдер.
Сабақ мақсаты: Костюм тарихының дамуы мен киім ерекшеліктерімен танысу
Білімділік: оқушылардың білімін пысықтау, тереңдету, алған білімін салыстыра білу және талдауға үйрету.
Дамытушылық: Ой – өрісін жүйелі ойлау қабілеттерін арттыру, білімін өз бетінше қолдана білуге қадағалау.
Тәрбиелік: Оқушылардың эстетикалық талғамын тәрбиелеу; тиянақтылық деңгейін көтеруге баула.
Сабақ типі: Жалпылау және қорытындылау сабағы
Сабақ әдісі: аралас сарамандық
Пән аралық байланыс: тарих, сурет
Көрнекіліктер: плакаттар, суреттер, буклеттер, реферат, кітаптар
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ білім тексеру кезеңі
Ал, қыздар бүгінгі сабағымызда біз костюмнің тарихы мен оның дамуы және киім ерекшеліктері жайлы білімімізді толықтырып пысықтау және осы күнге дейін қалай жеткенін білетін боламыз.
Киім адам денесіндегі мата қабаттарының жиынтығы болса, ал костюм - ол жеке тұлғаның ерекшелігінің көрсеткіші.
Киім денені ауа – райының, сыртқы ортаның зиянды әсерінен қорғайтын адамның денесіне киюге арналған жасанды жамылғы түрі.
Киімнің шығуы – адам еңбегінің ерекшеліктеріне қоғамдық өндіріспен мәдениеттің дамуы мен тығыз байланысты.
Киім адамның өмір сүруіне аса қажетті құралдарының бірі бола отырып, белгілі дәрежеде олардың жас айырмашылығы әлеуметтік жағдайы мен этникалық ортасы туралы мағлұмат беретін белгі. Киім адамды қоршаған ортаның, табиғаттың түрлі әсерінен қорғап өзінің практикалық қызметін атқарса адам денесіне сән беріп – этникалық қызметін атқарған. Адам баласы алғаш пайда болып, үңгірлер, жартас қуыстарын паналап жүрген кезден бастап табиғатпен жақсы үйлесімін тапқан. Сол кезде ағаш жапырақтарынан, аң терілерінен дөрекі жамылғылар жамыла бастаған.
Адамзат палеолит – тас дәуірінде тігіссіз байланатын киімдерді пайдаланумен қатар сүйек ине, сүйек бізді қолданып, тері және тоқыма киім кешек жасап киіну мәдениеттің басқа да түрлерін қалыптастыра бастаған немесе түйірленетін болған.
Неолит дәуірінде өру, иіру және тоқу кәсібі дамып иықтан, мықыннан келетін киім түрлері пайда болған
1) Костюм дегеніміз не?
Костюм белгілі бір халықтың, дәуірдің тиянақты киім қалпы. Костюм дәуірдің эстетикалық идеяларын байқатады.
– ол адамның екі немесе оданда көп заттан тұратын киім жиынтығы ( сумка, аяқ киім, бас киім, қолғап).
2) Стиль дегеніміз не?
Стиль (грек сөзі) мәнер, сипат, ерекшелік деген мағынаны білдіреді. Стильман өзі идеялық мазмұнның бірлігі тудырған бейнелі системаның, көркемдік бейнелеу құралдарының, творчестволық әдістердің ортақтылығы.
Ал енді қазіргі заманның модасы жайлы кім айтады? Ал, қыздар біз киімнің, стилін, модасын, ассортиментін және оның қасиеттерін білдік, енді алдымызда тағы бір мақсат тұр, сол мақсатты
«Сергіту сәті»
Ретінде мына ребусты шешу арқылы анықтайық.
Ребус шешілді.
«Жеті рет өлшеп, бір рет кес» деген ұстанымға сүйене тұра енді сарамандық жұмысқа кіріселік. Жұмысқа кіріспес бұрын, үшкір заттармен жұмыс жасағандағы ТҚ ережелерін еске түсірелік.
І топ: «Барокко» стилін көрсетеді
ІІ топ: «Ампир»стилінің киімін жасайды
Мода өтеді, мода қалады деп айтады, неге? өйткені нақты мода өтеді, оның тіршілік еткені, дизайн және моделдеу принциптері өнер шығармашылығындағы адам бейнелері қалады. Осының бәрі костюм мәдениетін құрайды. Модаға еліктеп, шамадан тыс тырысқанша, адам өзіне жарасымды киінгені жөн.
Пьер Карденнің мынадай сөзі бар «Жарасымды киінген адам деп – өзіме және басқалармен санасатын адамды айтуға болады». Осы сөзді еске сақтап қай жер болса да соған лайықты киіну керек.
Үйге тапсырма: Әр қайсысың өздеріңнің киім кию үлгілеріңе талдау жасап келіңдер.