- 05 нау. 2024 04:27
- 329
Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не?
САБАҚ: Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не? | ||||||
Күні:14.11.2017ж | ||||||
СЫНЫП: 2 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: | ||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу | |||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |||||
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. | ||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||||
Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. | ||||||
Кейбір оқушылар: | ||||||
Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. | ||||||
Бағалау критерийі | Білім алушы • Мәтіннің тақырыбын және негізгі ойын анықтайды | |||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,тарих. | |||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||||
Басталуы 5 минут | Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. | (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) | ||||
Ортасы 22минут | Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен жұмыс. 6. Оқы. Мәтінде кім туралы айтылған? Қолдану 8 минут Постер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: Мәтіннің құрылымын талдаңдар. Тақырып, мәтіндегі негізгі ой. Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. 7. Оқы. Сөйлемдердің ішінен мәтін құрайтын сөздерді көшіріп жаз. Құраған мәтініңнің тақырыбын анықта. Құраған мәтін мазмұнына сәйкес келетін мақал-мәтелдер тауып айт. 8,9-өздік жұмысы. Дескриптор Білім алушы - мәтіннің тақырыбын анықтайды; - кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады; - мәтіннің негізгі ойын анықтайды | «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. | ||||
Аяқталуы 10 минут | Синтез «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. | «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі | ||||
Үйге тапсырма: Ереже жаттау. | ||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | ||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? | «Бағдаршам» әдісі | |||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |