Менің есімім
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Менің есімім
Күні:
Сынып: 1
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Осы сабақты меңгертуге қол жеткізетін оқыту мақсаттары
1. 1. 3. 1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп, анықтау.
1. 2. 2. 1 Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1 - 2 такт) шығару.
1. 1. 2. 1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау
1. 1. 2. 2 Қарапайым ырғақтықт суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Дыбыстар мен символдар арасындағы байланысты анықтай бастайды.
Оқушылардың көпшілігі:
Ән айтады және жұмбақ шешеді (жеке және топ құрамында)
Музыкалық сауаттылықты дамытады.
Кейбір оқушылар:
Ән үйрену барысындағы санауды үйренеді.
Тиісті жағдайларда басқаларды қадағалайды.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
Өздерінің есімдерін айтып, таныстыра алады.
«Музыка» сөзін қазақша, орысша, ағылшынша айтып үйренеді.
Пән лексикасы мен терминолоиясы:
Көтеріңкі әуен, музыкалық дыбыс, қаттырақ, жайырақ, ырғақ, буынға бөліп айту, дыбыс биіктігі, жоғары дыбыс, төмен дыбыс
Диалог\жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
- «Жұмбақ саусақ» әніне жаңа фраза ойластыруға дайынсың ба?
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Сен өз есіміңді әуендетіп, дыбыс биіктігін қолмен көрсете орындай аласың ба?
- Музыка тыңдағанда қандай сезімде боласың?
- Өз есіміңді қол шапалақпен буынға бөліп орындай аласың ба?
- Сенің есімің неше буыннан тұрады?
Алдынғы сабақтарда алған білім
Оқушылар үйде, теледидардан, балабақшадан үйренген әндерін орындайды.
Өз шығармашылықтарын көрсетеді.
Сабақ барысы
Сабақ сатылары
Сабақтағы жоспарланған әрекет
Ресурстар
0 - 5 минут
(МҚ, Ж) Оқушылармен үш тілде әуенді сәлемдесу:
Сәлеметсіңдер ме, балалар!
– Здравствуйте, дети!
– Hello, children!
Алдыңғы сабақта өткен «Сәлемдесу» әнін қайталаңыздар. «Сәлем! Привет! Hello» әніне балалардың өз есімдерін қосып айтқызыңыз.
Музыкалық аспап
Curwen қолдың жүйелік белгілерінің кестесі
Сабақтың ортасы
(ОТ) Екі нотадағы әнді айтып тұрған кезде оқушылар ұрмалы аспапты (бубен, маракас) бір - біріне жалғастырып ұсынады. Ән аяқталған кезде қолында аспап қалған оқушы мұғалім тапсырған қарапайым ырғақты қайталауы тиіс, ал сыныптың барлығы қол шапалақтап қосылады.
(МҚ, Ж) Аспаптарды қолдана отырып ырғақтарға өз есімдерін буындап қосып айтуын сұраңыз.
Жұптасып отырған балалар бір - біріне есімдерін соль, ми биіктігімен айтып беріп үйренсін.
Мысалы: Ер - бол (2буын), Да - ни - яр (3буын),
Дәу - лет - қа - ли (4 буын)
Curwen қолдың жүйені көрсетіңіз.
(Ұ) Үштілділік: музыка – мелодия – music - барлығы бірге айтып үйренеді.
(Т, ОТ) Дыбыстар мен символдар арасындағы байланысты анықтай бастайды. Жұмбақ шеше отырып балалар затты сипаттайды. Оларды қай жерде қолданатынын әңгімелейді, түсіндіреді.
(Ұ, МК) Дауыс жаттығуы: Дауысты дыбыстың дұрыс айтылуын қалыптастыруға әуезді, созылып айтылатын «а, о, у, и» дауысты дыбыстарының немесе «да - ла», «ле - ле» буындарының, сөз соңындағы дауыссыз дыбыстарды дәл де анық орындауға «ба - ла - пан - пан - пан», «ба - ра - бан - бан - бан» сияқты сөздерді буынға бөліп айтудың тигізер көмегі көп екенін ескеріңіз.
(Ұ, Қ) Ән үйрену: «Он саусақ» (С. Мұхамеджанов). Ән мәтінінің мазмұнын суреттерімен байланыстыра отырып түсіндіріңіз. Саусақтардың қызметі туралы балалар өз ойларын ортаға салсын.
Мысалы: «Ине не үшін керек? Қаламды не үшін қолданамыз? Он саусақпен не істей аламыз?»
(Т, МК) Ән үйрену: «Жұмбақ саусақ» (қазақтың халық әні)
Суретке қарай отырып санауды және әндетуді үйретіңіз.
Балалардан дауыспен шағын музыкалық фраза ойластыруын сұраңыз. Ол үшін оқулықтағы суреттердің орнына өзі басқа заттардың атауын атасын. Сөз атауы мен сан атауының бірінші дыбыстары сәйкес келуіне назар аудару керек.
Мысалы: «Бір дегенім – бала, екі дегенім - етік, үш дегенім - үйрек» т. б.
Ұрмалы аспаптар
Музыкалық аспап
«Он саусақ» (С. Мұхамеджанов).
Музыкалық аспап, түрлі түсті суреттер
«Жұмбақ саусақ» (қазақтың халық әні)
Сабақтың соңы
35 - 45
(МК, Ұ, Қ) Оқушылар шеңберге тұрып, қимыл - қозғалыс жасайды - солға адымдау, оңға адымдау. 3 рет қол шапалақтау кідіріс (төртке дейін санау) және басынан қайталау. Әрі қарай осы қимыл – қозңалыстарды қайталай отырып оқушылар кідіріс кезінде өз есімін қосады. Сабақ соңында оқушылардың білімін бағалау.
Қосымша ақпарат
Дифференциация - көбірек қолдану көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар
Денсаулық және қауіпсіздік.
Ақт - мен байланыстар
Құндылықтармен байланыстар «тәрбиелік элемент)
Шығармашылық міндеттегі нәтижелерді дифференциациялау.
Оқушы жүргізуші бола алады.
Қорытынды міндеттегі неғұрлым күрделі ырғақтар.
Бақылау, тыңдау, оқушыларға
Ойлануға берілген сұрақтар:
- Ән мазмұны мен суреттің байланысын байқадың ба?
- Балалар өз есімдерін дұрыс буындай алды ма?
«Сауат ашу», «Дүниетану» пәндерімен байланыс
Басқалармен бірге жұмыс істеу, түрлі пікірлерді құрметтеу.
Рефлексия
Сабақтың мақсаттары\оқу мақсатары шынайы болды ма?
Оқушылар бүгін нені үйренді?
Сабақтағы көңіл күй қандай болды?
Менің дифференциациялық әдісім дұрыс жұмыс істеді ме?
САбақтың барлық кезеңдерін берілген уақытта жүргіздім бе?
Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер еңгізуді қалар едім?
Бұл бөлімді сабақтың рефлексиясы үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанадағы өз сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды баға
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті?(сабақ беру, үйрету туралы ойланыңыз?
1:
2:
Қандай екі нарсе сабақты жақсартатын еді( сабақ беру туралы сондай - ақүйрету туралы ойланыңыз?
1:
2:
Мен сабақ барысында сынып және жекеленген оқушылар туралы келесі сабаққа дайындалуыма көмектесетін қандай деректерді білдім?
Сабақтардың толық нұсқаларын жүктеп алу
Күні:
Сынып: 1
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Осы сабақты меңгертуге қол жеткізетін оқыту мақсаттары
1. 1. 3. 1 Жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп, анықтау.
1. 2. 2. 1 Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (1 - 2 такт) шығару.
1. 1. 2. 1 Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау
1. 1. 2. 2 Қарапайым ырғақтықт суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Дыбыстар мен символдар арасындағы байланысты анықтай бастайды.
Оқушылардың көпшілігі:
Ән айтады және жұмбақ шешеді (жеке және топ құрамында)
Музыкалық сауаттылықты дамытады.
Кейбір оқушылар:
Ән үйрену барысындағы санауды үйренеді.
Тиісті жағдайларда басқаларды қадағалайды.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
Өздерінің есімдерін айтып, таныстыра алады.
«Музыка» сөзін қазақша, орысша, ағылшынша айтып үйренеді.
Пән лексикасы мен терминолоиясы:
Көтеріңкі әуен, музыкалық дыбыс, қаттырақ, жайырақ, ырғақ, буынға бөліп айту, дыбыс биіктігі, жоғары дыбыс, төмен дыбыс
Диалог\жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
- «Жұмбақ саусақ» әніне жаңа фраза ойластыруға дайынсың ба?
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Сен өз есіміңді әуендетіп, дыбыс биіктігін қолмен көрсете орындай аласың ба?
- Музыка тыңдағанда қандай сезімде боласың?
- Өз есіміңді қол шапалақпен буынға бөліп орындай аласың ба?
- Сенің есімің неше буыннан тұрады?
Алдынғы сабақтарда алған білім
Оқушылар үйде, теледидардан, балабақшадан үйренген әндерін орындайды.
Өз шығармашылықтарын көрсетеді.
Сабақ барысы
Сабақ сатылары
Сабақтағы жоспарланған әрекет
Ресурстар
0 - 5 минут
(МҚ, Ж) Оқушылармен үш тілде әуенді сәлемдесу:
Сәлеметсіңдер ме, балалар!
– Здравствуйте, дети!
– Hello, children!
Алдыңғы сабақта өткен «Сәлемдесу» әнін қайталаңыздар. «Сәлем! Привет! Hello» әніне балалардың өз есімдерін қосып айтқызыңыз.
Музыкалық аспап
Curwen қолдың жүйелік белгілерінің кестесі
Сабақтың ортасы
(ОТ) Екі нотадағы әнді айтып тұрған кезде оқушылар ұрмалы аспапты (бубен, маракас) бір - біріне жалғастырып ұсынады. Ән аяқталған кезде қолында аспап қалған оқушы мұғалім тапсырған қарапайым ырғақты қайталауы тиіс, ал сыныптың барлығы қол шапалақтап қосылады.
(МҚ, Ж) Аспаптарды қолдана отырып ырғақтарға өз есімдерін буындап қосып айтуын сұраңыз.
Жұптасып отырған балалар бір - біріне есімдерін соль, ми биіктігімен айтып беріп үйренсін.
Мысалы: Ер - бол (2буын), Да - ни - яр (3буын),
Дәу - лет - қа - ли (4 буын)
Curwen қолдың жүйені көрсетіңіз.
(Ұ) Үштілділік: музыка – мелодия – music - барлығы бірге айтып үйренеді.
(Т, ОТ) Дыбыстар мен символдар арасындағы байланысты анықтай бастайды. Жұмбақ шеше отырып балалар затты сипаттайды. Оларды қай жерде қолданатынын әңгімелейді, түсіндіреді.
(Ұ, МК) Дауыс жаттығуы: Дауысты дыбыстың дұрыс айтылуын қалыптастыруға әуезді, созылып айтылатын «а, о, у, и» дауысты дыбыстарының немесе «да - ла», «ле - ле» буындарының, сөз соңындағы дауыссыз дыбыстарды дәл де анық орындауға «ба - ла - пан - пан - пан», «ба - ра - бан - бан - бан» сияқты сөздерді буынға бөліп айтудың тигізер көмегі көп екенін ескеріңіз.
(Ұ, Қ) Ән үйрену: «Он саусақ» (С. Мұхамеджанов). Ән мәтінінің мазмұнын суреттерімен байланыстыра отырып түсіндіріңіз. Саусақтардың қызметі туралы балалар өз ойларын ортаға салсын.
Мысалы: «Ине не үшін керек? Қаламды не үшін қолданамыз? Он саусақпен не істей аламыз?»
(Т, МК) Ән үйрену: «Жұмбақ саусақ» (қазақтың халық әні)
Суретке қарай отырып санауды және әндетуді үйретіңіз.
Балалардан дауыспен шағын музыкалық фраза ойластыруын сұраңыз. Ол үшін оқулықтағы суреттердің орнына өзі басқа заттардың атауын атасын. Сөз атауы мен сан атауының бірінші дыбыстары сәйкес келуіне назар аудару керек.
Мысалы: «Бір дегенім – бала, екі дегенім - етік, үш дегенім - үйрек» т. б.
Ұрмалы аспаптар
Музыкалық аспап
«Он саусақ» (С. Мұхамеджанов).
Музыкалық аспап, түрлі түсті суреттер
«Жұмбақ саусақ» (қазақтың халық әні)
Сабақтың соңы
35 - 45
(МК, Ұ, Қ) Оқушылар шеңберге тұрып, қимыл - қозғалыс жасайды - солға адымдау, оңға адымдау. 3 рет қол шапалақтау кідіріс (төртке дейін санау) және басынан қайталау. Әрі қарай осы қимыл – қозңалыстарды қайталай отырып оқушылар кідіріс кезінде өз есімін қосады. Сабақ соңында оқушылардың білімін бағалау.
Қосымша ақпарат
Дифференциация - көбірек қолдану көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар
Денсаулық және қауіпсіздік.
Ақт - мен байланыстар
Құндылықтармен байланыстар «тәрбиелік элемент)
Шығармашылық міндеттегі нәтижелерді дифференциациялау.
Оқушы жүргізуші бола алады.
Қорытынды міндеттегі неғұрлым күрделі ырғақтар.
Бақылау, тыңдау, оқушыларға
Ойлануға берілген сұрақтар:
- Ән мазмұны мен суреттің байланысын байқадың ба?
- Балалар өз есімдерін дұрыс буындай алды ма?
«Сауат ашу», «Дүниетану» пәндерімен байланыс
Басқалармен бірге жұмыс істеу, түрлі пікірлерді құрметтеу.
Рефлексия
Сабақтың мақсаттары\оқу мақсатары шынайы болды ма?
Оқушылар бүгін нені үйренді?
Сабақтағы көңіл күй қандай болды?
Менің дифференциациялық әдісім дұрыс жұмыс істеді ме?
САбақтың барлық кезеңдерін берілген уақытта жүргіздім бе?
Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер еңгізуді қалар едім?
Бұл бөлімді сабақтың рефлексиясы үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанадағы өз сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды баға
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті?(сабақ беру, үйрету туралы ойланыңыз?
1:
2:
Қандай екі нарсе сабақты жақсартатын еді( сабақ беру туралы сондай - ақүйрету туралы ойланыңыз?
1:
2:
Мен сабақ барысында сынып және жекеленген оқушылар туралы келесі сабаққа дайындалуыма көмектесетін қандай деректерді білдім?
Сабақтардың толық нұсқаларын жүктеп алу