- 05 нау. 2024 01:25
- 278
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Тақырыбы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Сынып: 9
Мақсаты:
1) Білімділік: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру жайлы алған білімдері мен біліктерін жүйелеп жалпылау.
2) Дамытушылық: Есептеу дағдыларын, шығармашылық және стандарттан тыс ойлау қабілеттерін, шығармашылық белсенділіктерін дамыту.
3) Тәрбиелік: Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзіндік және өзара бақылау дағдыларын, коммуникативтік құзырлықтарын қалыптастыру.
Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: жаттықтыру - практикум
Әдісі: ізденушілік, зерттеу, практикалық, және өзіндік жұмыс
Бақылау түрі; өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау
Көрнекі құрал: Слайдтар, формулалар
Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі - 3мин
ІІ. Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде қажетті анықтамалар мен формулаларды қолданудағы білім мен біліктің практикада қажеттілігін сезіну, сабақтың тақырыбы, мақсаты, міндеттерімен таныстыру. Сабақта одан әрі жұмыс істеудегі оқушылардың белсенділіктерін арттыру - 10 мин
ІІІ. Берілетін тапсырмаларды орындауда мазмұны мен жүйенің бірізділігі - 16 мин
ІV. Мұғалімнің бақылауымен өзіндік жеке тапсырмаларды орындатуы - тест/ 8 мин
V. Орындалған тапсырмаларды жалпылау және жүйелеу - 3 мин
VІ. Сабақты қорытындылау және үй жұмысына нұсқау беру - 5 мин
Резерв тапсырмалары
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт аралығы 3 мин
• Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Сәлеметсіздер ме! Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, құрылымы айтылады.
- Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: « Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру»
Біздің сабағымыз « Қазақстанға саяхат» яғни......
1) блиц - сұрақтардан тұрады.
Мұғалім: Сіздердің назарларыңызды мынадай мәселеге аударғым келеді.
« тригонометрияға» байланыстының бәрін жаттап есте сақтау қажет емес, тек сандық шеңберде қалай іздеу керек екенін түсіну жеткілікті.
1 - сұрақ:
Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар.?
Сынып: 9
Мақсаты:
1) Білімділік: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру жайлы алған білімдері мен біліктерін жүйелеп жалпылау.
2) Дамытушылық: Есептеу дағдыларын, шығармашылық және стандарттан тыс ойлау қабілеттерін, шығармашылық белсенділіктерін дамыту.
3) Тәрбиелік: Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзіндік және өзара бақылау дағдыларын, коммуникативтік құзырлықтарын қалыптастыру.
Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: жаттықтыру - практикум
Әдісі: ізденушілік, зерттеу, практикалық, және өзіндік жұмыс
Бақылау түрі; өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау
Көрнекі құрал: Слайдтар, формулалар
Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі - 3мин
ІІ. Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде қажетті анықтамалар мен формулаларды қолданудағы білім мен біліктің практикада қажеттілігін сезіну, сабақтың тақырыбы, мақсаты, міндеттерімен таныстыру. Сабақта одан әрі жұмыс істеудегі оқушылардың белсенділіктерін арттыру - 10 мин
ІІІ. Берілетін тапсырмаларды орындауда мазмұны мен жүйенің бірізділігі - 16 мин
ІV. Мұғалімнің бақылауымен өзіндік жеке тапсырмаларды орындатуы - тест/ 8 мин
V. Орындалған тапсырмаларды жалпылау және жүйелеу - 3 мин
VІ. Сабақты қорытындылау және үй жұмысына нұсқау беру - 5 мин
Резерв тапсырмалары
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт аралығы 3 мин
• Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік
ІІ. Сәлеметсіздер ме! Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, құрылымы айтылады.
- Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: « Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру»
Біздің сабағымыз « Қазақстанға саяхат» яғни......
1) блиц - сұрақтардан тұрады.
Мұғалім: Сіздердің назарларыңызды мынадай мәселеге аударғым келеді.
« тригонометрияға» байланыстының бәрін жаттап есте сақтау қажет емес, тек сандық шеңберде қалай іздеу керек екенін түсіну жеткілікті.
1 - сұрақ:
Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар.?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.