- 05 нау. 2024 04:15
- 212
Қайталау.
Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қайталау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Есептеу тәсілдерін қолдануға машықтандыру. Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін көрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Дамытушылық: Екі амалмен шығарылатын есепті (артық не кем, қосындыны табу) шығаруды пысықтау. Құрылымы күрделі санды өрнектер мен әріпті өрнектермен әр алуан іс - әрекеттер орындауға машықтандыру. Ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқу материалын бекіту сабағы.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Қосу және азайту кестесі, геометриялық фигуралар, периметр табу кестесі.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру: 3 – тапсырма
Білімді жан - жақты тексеру кезеңі.
Ауызша және жазбаша есептеулер.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі
Жаңа сабақ.
1 - тапсырма Есептеудің ерекшеліктеріне көңіл бөлу. Екі бағанын мұғалім басшылығымен орындау, қалғаны өзіндік жұмыс ретінде беру.
83+7 ---- 92 - 2 ---- 68+2 ---- 74 - 4 ---- 5+85 ---- 93 - 3
83+9 ---- 92 - 9 ---- 68+6 ---- 74 - 8 ---- 8+85 ---- 93 - 8
2 - тапсырма.»биік», «аласа» сөздері – «артық», «кем» сөздерінің баламасы екенін түсіндіру.
Әділет – 12 дм
Марлен -?, одан 1 дм ұзын
12+1=13 (дм) – Марлен
Ж: Марленнің бойы 13 дм.
Қайталау. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Қайталау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Есептеу тәсілдерін қолдануға машықтандыру. Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін көрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Дамытушылық: Екі амалмен шығарылатын есепті (артық не кем, қосындыны табу) шығаруды пысықтау. Құрылымы күрделі санды өрнектер мен әріпті өрнектермен әр алуан іс - әрекеттер орындауға машықтандыру. Ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқу материалын бекіту сабағы.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Қосу және азайту кестесі, геометриялық фигуралар, периметр табу кестесі.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру: 3 – тапсырма
Білімді жан - жақты тексеру кезеңі.
Ауызша және жазбаша есептеулер.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі
Жаңа сабақ.
1 - тапсырма Есептеудің ерекшеліктеріне көңіл бөлу. Екі бағанын мұғалім басшылығымен орындау, қалғаны өзіндік жұмыс ретінде беру.
83+7 ---- 92 - 2 ---- 68+2 ---- 74 - 4 ---- 5+85 ---- 93 - 3
83+9 ---- 92 - 9 ---- 68+6 ---- 74 - 8 ---- 8+85 ---- 93 - 8
2 - тапсырма.»биік», «аласа» сөздері – «артық», «кем» сөздерінің баламасы екенін түсіндіру.
Әділет – 12 дм
Марлен -?, одан 1 дм ұзын
12+1=13 (дм) – Марлен
Ж: Марленнің бойы 13 дм.
Қайталау. жүктеу