- 05 нау. 2024 02:46
- 193
С. Көбеев «Екі соқа»
Сауат ашу 1 сынып
Тақырыбы: С. Көбеев «Екі соқа»
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Екі соқа» мәтініндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Ой шақыру. Қызығушылығын ояту. Диалогтық оқыту. Қызығушылық ояту. Талдау, жинақтау. Ой ашар. Инсерт әдісі
Венн диаграммасы. Жеке, жұптық жұмыс. Пікір талас. Шығармашылық жұмыс. Ой жинақтау. Формативті бағалау
Кіріспе
Топқа бөліну.
Еңбек құралдарына байланысты топқа бөліну.
Психологиялық жағдаят тудыру. Н. Жанаевтың «Еңбек» өлеңін оқып талдау
Үй тапсырмасы бойынша жүргізілетін жұмыстар:
Оқушылардың өздерінің жер - анаға қандай қамқорлық жасап жүргендерін сұрай отырып, қорытынды жасату.
Тұсаукесер
Топ атауларының мағынасы арқылы сабақтың тақырыбын ашу
Ой қозғау
Еңбек деген сөзді естігенде кімге қандай ой келді. (білетіндерін күн көзінің шуағына жазу)
Бірінше әр топта талқыланып негізгі түйінді ойлар ілінеді.
Әр оқушы өз бетімен ойланады және жазады
Жұптасып талқылайды
Ойларын ортаға салады
- Орман туралы білімімізді жетілдірейік. (слайд)
Мақалды оқи отырып, түсінік береді.
«Ердің атын еңбек шығарады»
Негізгі бөлім
*Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
*Мәтінмен жұмыс
Мәтінді 1 - 2 топ оқушылары рөлдерге бөліп оқиды. Топта әр бөлікті жұптасып талқылайды. « Инсерт» стратегиясы. Оқушылар түсініксіз сөздердің астын сызып отырады.
3 топ Мәтінді әрі қарай өрбітеді.
Сергіту сәті
Ой толғаныс (Әр топтағы оқушылар жұптасып, одан соң топтасып бір шешімге келеді)
Бірінші соқаны суреттеп бер. Ол қандай соқа деп ойлайсың?
Екінші соқаға мінездеме бар. Ол қандай соқа?
Мәтіннің негізгі ойы неде?
Қорытынды.
«Венн» диаграммасы
Екі соқаны «Венн» диаграммасына салып салыстыру
Оқушылар бүгінгі сабақта не білгені туралы топта талдап, негізгі ойды күн шұғыласын толықтыру.
Үйге тапсырма.
Әр жауап берген балаға көшбасшы жетон беру арқылы бағалау.
Мәтінді оқып, мазмұнын айтып беруге дайындалып келу. Сурет салу.
«Балқаш қаласының №15 мектеп - лицейі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Жақыпбекова Майра Берикболовна
Тақырыбы: С. Көбеев «Екі соқа»
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Екі соқа» мәтініндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Ой шақыру. Қызығушылығын ояту. Диалогтық оқыту. Қызығушылық ояту. Талдау, жинақтау. Ой ашар. Инсерт әдісі
Венн диаграммасы. Жеке, жұптық жұмыс. Пікір талас. Шығармашылық жұмыс. Ой жинақтау. Формативті бағалау
Кіріспе
Топқа бөліну.
Еңбек құралдарына байланысты топқа бөліну.
Психологиялық жағдаят тудыру. Н. Жанаевтың «Еңбек» өлеңін оқып талдау
Үй тапсырмасы бойынша жүргізілетін жұмыстар:
Оқушылардың өздерінің жер - анаға қандай қамқорлық жасап жүргендерін сұрай отырып, қорытынды жасату.
Тұсаукесер
Топ атауларының мағынасы арқылы сабақтың тақырыбын ашу
Ой қозғау
Еңбек деген сөзді естігенде кімге қандай ой келді. (білетіндерін күн көзінің шуағына жазу)
Бірінше әр топта талқыланып негізгі түйінді ойлар ілінеді.
Әр оқушы өз бетімен ойланады және жазады
Жұптасып талқылайды
Ойларын ортаға салады
- Орман туралы білімімізді жетілдірейік. (слайд)
Мақалды оқи отырып, түсінік береді.
«Ердің атын еңбек шығарады»
Негізгі бөлім
*Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
*Мәтінмен жұмыс
Мәтінді 1 - 2 топ оқушылары рөлдерге бөліп оқиды. Топта әр бөлікті жұптасып талқылайды. « Инсерт» стратегиясы. Оқушылар түсініксіз сөздердің астын сызып отырады.
3 топ Мәтінді әрі қарай өрбітеді.
Сергіту сәті
Ой толғаныс (Әр топтағы оқушылар жұптасып, одан соң топтасып бір шешімге келеді)
Бірінші соқаны суреттеп бер. Ол қандай соқа деп ойлайсың?
Екінші соқаға мінездеме бар. Ол қандай соқа?
Мәтіннің негізгі ойы неде?
Қорытынды.
«Венн» диаграммасы
Екі соқаны «Венн» диаграммасына салып салыстыру
Оқушылар бүгінгі сабақта не білгені туралы топта талдап, негізгі ойды күн шұғыласын толықтыру.
Үйге тапсырма.
Әр жауап берген балаға көшбасшы жетон беру арқылы бағалау.
Мәтінді оқып, мазмұнын айтып беруге дайындалып келу. Сурет салу.
«Балқаш қаласының №15 мектеп - лицейі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Жақыпбекова Майра Берикболовна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.