Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 3 күн бұрын)
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
Пән Математика
Сынып: 
Мектеп: «Еңбекші ауылындағы орта мектеп» КММ
Күні: 31. 01. 2020 Мұғалімнің аты - жөні: Тогаева Г. Қ
Сабақтың тақырыбы: Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6. 2. 2. 6 теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсіну және қолдану
Сабақтың мақсаты 6. 2. 2. 6 теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсіну және қолдану 
Жетістік критерийлері1. Санды теңсіздіктердің қасиеттерін пайдаланып есептерді шығара алады
2. Теңсіздіктерді мүшелеп қосуды, азайтуды, көбейтуді, бөлуді орындай алады
3. Санды теңсіздікке берілген мәселе есептерді шығара алады
Пәнаралық байланысГеометрия
АКТ қолдануСлайд
Құндылықтарға баулуМәңгілік ел идеясының негізінде 
Алдыңғы білім:Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс - әрекетРесурстар
Ұйымдастыру
4 мин
1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Психологиялық ахуал қалыптастыру
Сыныпта шарлар ілініп тұрады. Оқушыларға стикерлер таратылады. Әр оқушы стикерге арман – тілектерін, ойлаған мақсаттарын жазып, ілініп тұрған түрлі – түсті шарға барып жапсырады.
Топқа бөлу 1, 2, 3, 4
Үстел үстіндегі себетте қағаздар бар. Себеттегі қағаздарды оқушылар таңдау арқылы өз топтарын табады.
Шарлар
Себет
Алдыңғы білім
6 мин
3 мин
«Көпір тапсырмаларын тексеру» әдісі топтық жұмыс
I топ. 2 а  5  а  15
+ -
 b 10 3 а  9
6 а + b  15 3 а – b 6
II топ. 5 х  7  а  15
+ -
 y 10 3 а  7
9 x + y  17 3 а – b 8
III топ. 10 а  15  а  20
 b 10 3 а  9
14 а + b  25 3 а – b 11
IV топ. 10 а  15  а  20
+ -
 b 10 3 а  9
14 а + b  25 3 а – b 11
ҚБ: «Қол шапалақ» әдісі
«Көршіңді тексер» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру
№877. Теңсіздіктерді мүшелеп көбейтіңдер:
1) 4және 7  5
2) 5 9 және 2  4
3) 0, 5  3 және 4  5
4) 6және 7  2
5) 9 12 және 3  5
6) 8және 6  2
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі
Қол шапалақ
Дәптер
Бағдаршам
Жаңа сабақтың басы
2 мин
Тақырыбы: Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері Жаңа сабақтың мақсаты: 6. 2. 2. 6 теңсіздіктерді қосу, азайту, көбейту және бөлуді түсіну және қолдану
АКТ жұмыс көрсету, сабақ тақырыбын оқушылар дәптерге жазу.

Сабақ ортасы
14 мин
Оқулық, дәптермен жұмыс
«Сәйкестендір» әдісі
№878
Велосипедшінің жылдамдығы х км/сағ, ол 13 км/сағ – тан артық, мотоциклшінің жылдамдығы у км/сағ, ол
38 км/сағ – тан артық. Велосипедші мен мотоциклші бір жерден бір уақытта бір – бірінен қарама – қарсы бағытта жүрді. Олар 1 сағ өткен соң бір – бірінен неше км қашықтықта болатынын бағалаңдар.
№879, №882, №883
Дескриптор:
1. Оқушылар санды теңсіздіктерді азайтуды, қосуды, көбейтуді, бөлуді орындай алады
2. Оқушылар санды теңсіздіктерді мүшелеп қоса алады
3. Санды теңсіздіктерге берілген мәселе есептерді шығара алады
ҚБ: смайликтермен бағалау
«Инсерт немесе түртіп алу» әдісі
№880, №884, №885 есептерді шығару
ҚБ: «От шашу» әдісі
Тақта
Түрлі – түсті қағаздар
Әр түрлі смайликтер
Оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
1 мин
Би: «Ата – ананы тыңдаймыз»АКТ
Жұптық жұмыс
4 мин
«Сиқырлы сандық» әдісі
Дескриптор:
1. Санды теңсіздіктерді қоса алады
2. Санды теңсіздіктерді азайта алады
ҚБ: «бас бармақ» әдісі
Сандықша
Бас бармақ
Қорытынды
1 мин
Санды теңсіздіктердің қасиеттерін пайдаланып есептерді шығара алады.
Теңсіздіктерді мүшелеп қосуды, азайтуды, көбейтуді, бөлуді орындай алады.
Санды теңсіздікке берілген мәселе есептерді шығара алады

Рефлексия
2 мин
Сабақ соңында оқушылардан кері байланыс аламын, сол кезде оқушыларға стикерлер таратылады. Оқушылар стикерге сабақтағы көңіл - күйін жазып, тақтаға жапсырады 
Кері байланыс- нені білдім, нені үйрендім (оқушылар сөйлейді)
- нені толық түсінбедім
- түсінбедім

Оқушының бағалауы
1 мин
Оқушылардың білімін бағалау:
«Екі жұлдыз, бір тілек» 

Үйге тапсырма
1 мин
№885, №886 есептерді шығару
Мұғалімнің жалпы бағалауы
1 мин
Мұғалімнің бағалауы
1. Мақсатқа жетті
2. Мақсатқа жартылай жетті
3. Мақсатқа қол жеткізбеді 

Толық нұсқасын жүктеу​​​

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама