- 05 нау. 2024 04:15
- 177
Шығарма. Қыс
Шығарма. Қыс.
Мақсаты: а) оқушыларды жазбаша байланыстырып сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыру, ә) оқып берген мәтіннің мазмұнын, негізгі кезеңдерін қалдырмай жазуға үйрету; логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау, зейінін жетілдіру; ойын жүйелі жеткізуге, сауаттылыққа дағдыландыру; б) әдемі жазуға, сауаттылыққа тәрбиелеу.
Түрі: жазбаша бақылау
Әдісі: қорыту
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру.
II. Шығарма. Қыс.
III. Сурет бойынша әңгімелеу.
Қыс келді. Түн ұзара бастады, Қар қалың жауды, Аяз қатты болады, Өзен суы мұз болып қатты, Балалар далада қармен ойнады, Қардан ойыншықтар жасады, Бір топ балалар аулада қар лақтырысып ойнап жүр, Бәрі жылы киім киген, Мектептер жаңа жылға дайындалып жатыр. Қыстың желтоқсан жұлдызы. Қар көптен жауып, нағыз қыс болды. Күн әбден қысқарған. Күннің көзі көрінсе де жылынбайды. Өзенді, көлді мұз қаптап, жұрт үстімен жүре бастады. Қалың қардан шөптің басы көрінбейді. Қыс күні аяз күшті болып, үскірік борандар да аз емес. Орман қарайған, ішінде құстарды көре алмайсың, қоян күндіз жасырынып, түнде ғана жүгіріп жас ағаштарды кеміріп жүр. Иелері жылы қораға шөп салып бағып - қақса да, қысты күні үй хайуандарына да бапсыз. Адамның өзі де суықтан қорғанып үй салып, жылы киім киіп, үйлеріне от жағып, дәйім жұмыстарынан қала алмайды. Қыстыгүні жылқышыларға бек қиын: қандай суық борандарда күні - түні далада жүргені, қасқырдан бір қорқып, бораннан екі қорқып, бейшараларда тіпті рақат жоқ. Жалтаң аяз көбінің беттерін қарыған. Шилі бет байғұстар желге де қарсы қарай алмайды. Сабаққа мезгілімен жүретін баланың да ертеңгі аяз есінен көпке дейін шығатын емес.
Сурет бойынша сұрақ қою арқылы оқушылардың түсінгенін анықтау;
ІҮ. Сабақты қорыту:
Бүгінгі сабақта не істедік? Не жайлы жаздық?
Бұл мәтіннен өзіңе қандай әсер алдың?
Мақсаты: а) оқушыларды жазбаша байланыстырып сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыру, ә) оқып берген мәтіннің мазмұнын, негізгі кезеңдерін қалдырмай жазуға үйрету; логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау, зейінін жетілдіру; ойын жүйелі жеткізуге, сауаттылыққа дағдыландыру; б) әдемі жазуға, сауаттылыққа тәрбиелеу.
Түрі: жазбаша бақылау
Әдісі: қорыту
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру.
II. Шығарма. Қыс.
III. Сурет бойынша әңгімелеу.
Қыс келді. Түн ұзара бастады, Қар қалың жауды, Аяз қатты болады, Өзен суы мұз болып қатты, Балалар далада қармен ойнады, Қардан ойыншықтар жасады, Бір топ балалар аулада қар лақтырысып ойнап жүр, Бәрі жылы киім киген, Мектептер жаңа жылға дайындалып жатыр. Қыстың желтоқсан жұлдызы. Қар көптен жауып, нағыз қыс болды. Күн әбден қысқарған. Күннің көзі көрінсе де жылынбайды. Өзенді, көлді мұз қаптап, жұрт үстімен жүре бастады. Қалың қардан шөптің басы көрінбейді. Қыс күні аяз күшті болып, үскірік борандар да аз емес. Орман қарайған, ішінде құстарды көре алмайсың, қоян күндіз жасырынып, түнде ғана жүгіріп жас ағаштарды кеміріп жүр. Иелері жылы қораға шөп салып бағып - қақса да, қысты күні үй хайуандарына да бапсыз. Адамның өзі де суықтан қорғанып үй салып, жылы киім киіп, үйлеріне от жағып, дәйім жұмыстарынан қала алмайды. Қыстыгүні жылқышыларға бек қиын: қандай суық борандарда күні - түні далада жүргені, қасқырдан бір қорқып, бораннан екі қорқып, бейшараларда тіпті рақат жоқ. Жалтаң аяз көбінің беттерін қарыған. Шилі бет байғұстар желге де қарсы қарай алмайды. Сабаққа мезгілімен жүретін баланың да ертеңгі аяз есінен көпке дейін шығатын емес.
Сурет бойынша сұрақ қою арқылы оқушылардың түсінгенін анықтау;
ІҮ. Сабақты қорыту:
Бүгінгі сабақта не істедік? Не жайлы жаздық?
Бұл мәтіннен өзіңе қандай әсер алдың?