- 05 нау. 2024 03:25
- 273
Сын есім туралы түсінік. Дара және күрделі сын есімдер
Қазақ тілі 6 сынып
Сабақтың аты: Сын есім туралы түсінік. Дара және күрделі сын есімдер
Сілтеме: Жоспар
Жалпы мақсаты: ● Сын есім туралы түсінік беру
● Бірін - бірі бағалауға баулу
Күтілетін нәтиже: ● Дара және күрделі сын есімдер туралы түсінеді
● Оларды бір - бірінен дұрыс ажырата білуге дағдыланады
● Бірін - бірі бағалай алатын болады
Негізгі идеялар: 1. «Әдепті бала арла бала» ойтолғауында сын есімдер бар ма?
Сын есім туралы түсінік беру.
2. Сын есімнің төмендегідей маңызды белгілері бар:
1) заттың түрін, түсін білдіреді: қызыл, көкпеңбек
2) заттың көлемдік, аумақтық, салмақтық белгісін, сынын білдіреді: тар, ауыр, үлкен
3) заттың сапалық белгісін, сипатын білдіреді: жақсы, жаман, тентек
4) заттың дәміне, иісіне және басқа сипаттарына байланысты белгілерін білдіреді: ащы, тұщы, қышқыл, тәтті
5) затқа, қимыл, іс - әрекетке, мезгіл - мекенге қатысты сынды білдіреді: тастақ, сулы, шөпті
3. 127 - жаттығу
4. 128 - жаттығу
5.
Оқушылар топ ішінде ақылдаса отырып, зат есімдерді жазу арқылы сөзжұмбақтың жауабын табады, кестеге жазып шығады:
с ы б ы с
ж ұ м ы с
к ө р і с
ұ р ш ы қ
с а л ы қ
3. 125 - жаттығу
І топ 2 сөйлем
ІІ топ 3 сөйлем
ІІІ топ 4 сөйлемді жазып, зат есімдердің түріне ажырату.
4. *Ф Әдеби, досты, білім
5. Сергіту сәті
6. *М І топ Деректі, дерексіз зат есімі бар мақал - мәтел жазу (Аққуды атпа, Махабатты сатпа).
ІІ топ Негізгі, туынды зат есімі бар мақал - мәтел жазу (Өнер – білім бұлағы, Білім – өмір шырағы).
ІІІ топ Дара күрделі зат есімі бар мақал - мәтел жазу (Ата - ананың қадірін балалы болғанда білерсің, Ағайынның қадірін жалалы болғанда білерсің).
7. *С Айжан, сен дүкенге барасың ба?
8. Зат есімнің дұрыс жазылу емлесін көрсететін бірнеше мысал жазу.
Тапсырмалар: Топтық жұмыс
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру (2 минут)
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1. 3. Түгелдеу
1. 2. Топқа бөлу (1, 2, 3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
ІІІ. Талқылау үшін сөйлем оқылады (3 минут)
ІҮ. Топтық жұмыс (25 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген есептерді топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Сын есім туралы түсінік. Дара және күрделі сын есімдер. жүктеу
Сабақтың аты: Сын есім туралы түсінік. Дара және күрделі сын есімдер
Сілтеме: Жоспар
Жалпы мақсаты: ● Сын есім туралы түсінік беру
● Бірін - бірі бағалауға баулу
Күтілетін нәтиже: ● Дара және күрделі сын есімдер туралы түсінеді
● Оларды бір - бірінен дұрыс ажырата білуге дағдыланады
● Бірін - бірі бағалай алатын болады
Негізгі идеялар: 1. «Әдепті бала арла бала» ойтолғауында сын есімдер бар ма?
Сын есім туралы түсінік беру.
2. Сын есімнің төмендегідей маңызды белгілері бар:
1) заттың түрін, түсін білдіреді: қызыл, көкпеңбек
2) заттың көлемдік, аумақтық, салмақтық белгісін, сынын білдіреді: тар, ауыр, үлкен
3) заттың сапалық белгісін, сипатын білдіреді: жақсы, жаман, тентек
4) заттың дәміне, иісіне және басқа сипаттарына байланысты белгілерін білдіреді: ащы, тұщы, қышқыл, тәтті
5) затқа, қимыл, іс - әрекетке, мезгіл - мекенге қатысты сынды білдіреді: тастақ, сулы, шөпті
3. 127 - жаттығу
4. 128 - жаттығу
5.
Оқушылар топ ішінде ақылдаса отырып, зат есімдерді жазу арқылы сөзжұмбақтың жауабын табады, кестеге жазып шығады:
с ы б ы с
ж ұ м ы с
к ө р і с
ұ р ш ы қ
с а л ы қ
3. 125 - жаттығу
І топ 2 сөйлем
ІІ топ 3 сөйлем
ІІІ топ 4 сөйлемді жазып, зат есімдердің түріне ажырату.
4. *Ф Әдеби, досты, білім
5. Сергіту сәті
6. *М І топ Деректі, дерексіз зат есімі бар мақал - мәтел жазу (Аққуды атпа, Махабатты сатпа).
ІІ топ Негізгі, туынды зат есімі бар мақал - мәтел жазу (Өнер – білім бұлағы, Білім – өмір шырағы).
ІІІ топ Дара күрделі зат есімі бар мақал - мәтел жазу (Ата - ананың қадірін балалы болғанда білерсің, Ағайынның қадірін жалалы болғанда білерсің).
7. *С Айжан, сен дүкенге барасың ба?
8. Зат есімнің дұрыс жазылу емлесін көрсететін бірнеше мысал жазу.
Тапсырмалар: Топтық жұмыс
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру (2 минут)
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1. 3. Түгелдеу
1. 2. Топқа бөлу (1, 2, 3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
ІІІ. Талқылау үшін сөйлем оқылады (3 минут)
ІҮ. Топтық жұмыс (25 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген есептерді топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Сын есім туралы түсінік. Дара және күрделі сын есімдер. жүктеу