- 05 нау. 2024 01:26
- 131
Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету
Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету
Мақсатым: Сындарлы оқыту теорияларын қолдану арқылы оқытуда реттелуге, сөздік қорын молайтуға, өз бетінше ізденуге, өз ойларын нақты әрі дәлелдей алатын тұлға қалыптастыру.
Нәтиже:
Сындарлы оқыту теорияларын қолдану арқылы мағынаны таниды, өз бетінше ізденеді, өз ойларын нақты әрі дәлелдей алатын тұлға қалыптасады.
Модульді ықпалдастырудағы тәсілдер.
● ДЖИКСО
● Сахналық қойылым
● Венн диаграммасы
● Семантикалық карта
● Тарихи шынжыр ойыны
Модульді ықпалдастырудағы нәтиже қандай болды?
Кедергі:
● Оқушылардың топта бірлесіп жұмыс жасай алмауы.
● Оқулық төңірегінде шектеліп қалуы.
● Күрделі сұрақтар қоя алмауы.
Кедергіні жою жолдары:
● Топ ережесін ескере отырып топта бірлесіп жұмыс жасауын түсіндірдім.
● Қосымша мәлімет ізденіп келуін ұсындым.
● Сұрақтарға кең көлемде жауап беруін ұсындым.
Нәтиже:
● Сабаққа қызығушылығы артады
● Қазіргі мен бұрынғыны салыстырады.
● Бірігіп жұмыс жасады.
● Мағынаны танып, жұмыс жасады.
● Мақсат қоя біледі.
● Өз пікірлерін қорғайды.
● Қорытынды шығара біледі
● Ізденушілікке дағдыланады
Мақсатым: Сындарлы оқыту теорияларын қолдану арқылы оқытуда реттелуге, сөздік қорын молайтуға, өз бетінше ізденуге, өз ойларын нақты әрі дәлелдей алатын тұлға қалыптастыру.
Нәтиже:
Сындарлы оқыту теорияларын қолдану арқылы мағынаны таниды, өз бетінше ізденеді, өз ойларын нақты әрі дәлелдей алатын тұлға қалыптасады.
Модульді ықпалдастырудағы тәсілдер.
● ДЖИКСО
● Сахналық қойылым
● Венн диаграммасы
● Семантикалық карта
● Тарихи шынжыр ойыны
Модульді ықпалдастырудағы нәтиже қандай болды?
Кедергі:
● Оқушылардың топта бірлесіп жұмыс жасай алмауы.
● Оқулық төңірегінде шектеліп қалуы.
● Күрделі сұрақтар қоя алмауы.
Кедергіні жою жолдары:
● Топ ережесін ескере отырып топта бірлесіп жұмыс жасауын түсіндірдім.
● Қосымша мәлімет ізденіп келуін ұсындым.
● Сұрақтарға кең көлемде жауап беруін ұсындым.
Нәтиже:
● Сабаққа қызығушылығы артады
● Қазіргі мен бұрынғыны салыстырады.
● Бірігіп жұмыс жасады.
● Мағынаны танып, жұмыс жасады.
● Мақсат қоя біледі.
● Өз пікірлерін қорғайды.
● Қорытынды шығара біледі
● Ізденушілікке дағдыланады
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
-
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері. Физикалық эксперимент. Физикалық теория.