- 05 нау. 2024 02:59
- 159
Су қоймаларын қорғау
Су қоймаларын қорғау
Дүниетану 4 сынып
Мақсаты
Білімдік: Су қоймаларын қорғау туралы толық мағлұмат беру, өз білімін жетілдіре түсуге машықтандыру.
Дамытушылық: Өмірмен байланыстыра отырып, елдегі ауыз су мәселесімен танысу, ойлау құзыреттілігі дамыған тұлға қалыптастыру.
Тәрбиелік: Мейірбандылыққа, ұлтжандылыққа және туған жерін, оның табиғатын, суларын қорғауға, үнемдеуге тәрбиелеу.
Тәсілі: білімді қорыту, жүйелеу
Әдісі: топпен жұмыс, СТО стратегияларын пайдалану.
Көрнекілігі: сызба, интерактивті тақта, үлестірмелі қағаз, суреттер...
Пән аралық байланыс: әдебиеттік оқу, бейнелеу өнері, экология пәндері.
Маңыздылығы: Табиғаттағы су айналымы, су қоймалары туралы ой қорыта білу.
Сабақ барысы:
Қызығушылықты ояту сатысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды топқа бөліп отырғызу.
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысу(1 - 3 - слайд)
ІІ. Психологиялық кезең:
Қайырлы күн досым,
Қайырлы күн болсын.
Бүгін болар сабақ
Сәттілікке толсын.
Бүгін алар баған,
Бестік қана болсын!
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру: (4 слайд)
а) зерттеп келген жұмысын, жинаған ақпаратын қорғау:
- ғылыми жоба:
- реферат.... т. б жұмыстарын қорғап, сұрақ қойып жауап алу.
б) бекіту. Зертеу тақырыбын анықтап әр топқа жеке тапсырма беру.
- Табиғаттағы су айналымы
- Жер асты сулары
- Минералды сулар туралы өткен тақырыпқа шолу жасау.
Мағынаны тану.
IV. Танымдық ақпараттық кезең:
5слайд.
Қазіргі уақытта елімізде қандай ең өзекті мәселелер бар?:
1. Ауыз судың жетіспеушілігі;
2. Судың ластануы;
3. Су қоймалардағы судың дұрыс пайдаланбауы;
4. Шаруашылыққа қажетті суды қамтамасыз ете алмауы;
5. Жер асты суларын дұрыс пайдаға асыра алмауымыз?...
6 «Ақбұлақ» бағдарламасының жүзеге асуының кешігуі;
7. Осы өзекті сұрақтардың қандай шешу жолдары бар?
V. Сергіту сәті.
VI. Операциялық - орындаушылық(тәжірибелік) кезең:
Су қоймалары туралы сабақты түсіндіру.
а) «Биологтар», «Экологтар», «Экономистер» әр топқа жұмыс бөліп беру: (6 - 15 слайд)
- әр оқушы таңдаған тапсырманың схемасын толтыру (топпен жұмыс.)
- еліміздегі негізгі сұрақтарды топтар ортаға салу, талдау.
- әр топтың шешімі.......
Ой толғаныс сатысы.
VІII. Бекіту:
Мұғалімнің қорытынды сұхбатымен аяқтау
• Бүгінгі сабақтан біз қандай қорытынды шығардық?.
• Суқоймаларын және суды қорғау үшін не істеуіміз керек?
• «Ақбұлақ» бағдарламасын іске асырудың тиімді қандай жолы бар?
IХ. Рефлексиялық - бағалау кезеңі. Оқушы өзі шығармашылығын қорғауына байланысты және белсене қатысқан тұлғаны бағалау, мадақтау.
Х. Үй тапсырмасын беру. Ауа және ауа райы.(оқып талдау, зерттеу, материал жинау).
Жамбыл облысы, Меркі ауданы,
Меркі ауылы №17 И. И. Трубицын атындағы гимназия орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Диханбаева Айгүл
Дүниетану 4 сынып
Мақсаты
Білімдік: Су қоймаларын қорғау туралы толық мағлұмат беру, өз білімін жетілдіре түсуге машықтандыру.
Дамытушылық: Өмірмен байланыстыра отырып, елдегі ауыз су мәселесімен танысу, ойлау құзыреттілігі дамыған тұлға қалыптастыру.
Тәрбиелік: Мейірбандылыққа, ұлтжандылыққа және туған жерін, оның табиғатын, суларын қорғауға, үнемдеуге тәрбиелеу.
Тәсілі: білімді қорыту, жүйелеу
Әдісі: топпен жұмыс, СТО стратегияларын пайдалану.
Көрнекілігі: сызба, интерактивті тақта, үлестірмелі қағаз, суреттер...
Пән аралық байланыс: әдебиеттік оқу, бейнелеу өнері, экология пәндері.
Маңыздылығы: Табиғаттағы су айналымы, су қоймалары туралы ой қорыта білу.
Сабақ барысы:
Қызығушылықты ояту сатысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды топқа бөліп отырғызу.
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысу(1 - 3 - слайд)
ІІ. Психологиялық кезең:
Қайырлы күн досым,
Қайырлы күн болсын.
Бүгін болар сабақ
Сәттілікке толсын.
Бүгін алар баған,
Бестік қана болсын!
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру: (4 слайд)
а) зерттеп келген жұмысын, жинаған ақпаратын қорғау:
- ғылыми жоба:
- реферат.... т. б жұмыстарын қорғап, сұрақ қойып жауап алу.
б) бекіту. Зертеу тақырыбын анықтап әр топқа жеке тапсырма беру.
- Табиғаттағы су айналымы
- Жер асты сулары
- Минералды сулар туралы өткен тақырыпқа шолу жасау.
Мағынаны тану.
IV. Танымдық ақпараттық кезең:
5слайд.
Қазіргі уақытта елімізде қандай ең өзекті мәселелер бар?:
1. Ауыз судың жетіспеушілігі;
2. Судың ластануы;
3. Су қоймалардағы судың дұрыс пайдаланбауы;
4. Шаруашылыққа қажетті суды қамтамасыз ете алмауы;
5. Жер асты суларын дұрыс пайдаға асыра алмауымыз?...
6 «Ақбұлақ» бағдарламасының жүзеге асуының кешігуі;
7. Осы өзекті сұрақтардың қандай шешу жолдары бар?
V. Сергіту сәті.
VI. Операциялық - орындаушылық(тәжірибелік) кезең:
Су қоймалары туралы сабақты түсіндіру.
а) «Биологтар», «Экологтар», «Экономистер» әр топқа жұмыс бөліп беру: (6 - 15 слайд)
- әр оқушы таңдаған тапсырманың схемасын толтыру (топпен жұмыс.)
- еліміздегі негізгі сұрақтарды топтар ортаға салу, талдау.
- әр топтың шешімі.......
Ой толғаныс сатысы.
VІII. Бекіту:
Мұғалімнің қорытынды сұхбатымен аяқтау
• Бүгінгі сабақтан біз қандай қорытынды шығардық?.
• Суқоймаларын және суды қорғау үшін не істеуіміз керек?
• «Ақбұлақ» бағдарламасын іске асырудың тиімді қандай жолы бар?
IХ. Рефлексиялық - бағалау кезеңі. Оқушы өзі шығармашылығын қорғауына байланысты және белсене қатысқан тұлғаны бағалау, мадақтау.
Х. Үй тапсырмасын беру. Ауа және ауа райы.(оқып талдау, зерттеу, материал жинау).
Жамбыл облысы, Меркі ауданы,
Меркі ауылы №17 И. И. Трубицын атындағы гимназия орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Диханбаева Айгүл