- 05 нау. 2024 02:29
- 143
Түбір сөз және туынды сөз
Жеңістің 30 жылдығы орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Байтілеуова А. Е.
Сабақтың тақырыбы: Түбір сөз және туынды сөз
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды жаңа «түбірлес сөздер» терминімен танысу, сөз құрамы туралы түсінігін қалыптастыру үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Сабақтың міндеті:
- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренуге, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, білуге көмектесу.
- Оқушының сыни ойлауы дамытуға, оқушылардың өз ойларын айтуға орта ұйымдастыру.
- Шығармашылығын, ізденісін арттыруға, жеке, жұппен, топпен жұмыс жасап, қорытынды жасауға мүмкіндік беру.
Әдіс – тәсілдер:
Топтастыру, сұрақ – жауап, “Ой қозғау” әдісі, “Бес жолды өлең”, “Бес саусақ” әдісі.
Психологиялық кезең
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Жаңа жауған қардаймыз.
Ақпыз, пәкпіз, тазамыз,
Біз білімді баламыз.
Топқа бөлу
1 - топ: Түбір
2 - топ: Жұрнақ
3 - топ: Жалғау
Үй тапсырмасы
45 - жаттығу
Біл - гіш
------ гір
Оқу - лық
------ шы
Ой қозғау
Доп лақтыру
Жаңа сабақ
Түбір сөз және туынды сөз
46 - жаттығу
Жаңылтпашты көшіріп жаз.
Шежіреші кісі шежіре айтты,
Ішіндегі шежіресін шешіле айтты.
* Түбірлес сөздерді тап, олардың мағынасын түсіндір.
Топтық жұмыс 47 - жаттығу
Берілген сөздерден бірнеше түбірлес сөз жаса.
І топ: бас...
ІІ топ: көр...
ІІІ топ: ой...
Сергіту сәті
“Шырша” биі
48 - жаттығу
Суретке қара. Түбірлес сөздерді оқы.
оқу
оқушы
оқулық
оқуға
* Қай сөз түбірлес сөздер тобына жатпайды?
Жұптық жұмыс
50 - жаттығу
Суретке қара.
Сұрақтарды оқып, жауаптарын жаз.
1. Суретте суретші нені бейнелеген? Дәрігер
2. Дәріханада кім жұмыс істейді? Дәріхана да
3. Дәрігердің қолындағы не? Дәрі
51 - жаттығу
Жұмбақты шеш.
Үлпілдеген аппағым
Өзім күтіп, баптадым.
Күзде сыймай қапшыққа,
Айла, амал таппадым.
* Төмендегі сөздердің ішінен жұмбаққа жауап болатын сөздерді тап.
Бес жолды өлең
1. Зат есім
2. Сын есім
3. Етістік
4. Сөйлем
5. Синоним
Слайдын жүктеу
бастауыш сынып мұғалімі Байтілеуова А. Е.
Сабақтың тақырыбы: Түбір сөз және туынды сөз
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды жаңа «түбірлес сөздер» терминімен танысу, сөз құрамы туралы түсінігін қалыптастыру үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Сабақтың міндеті:
- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренуге, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, білуге көмектесу.
- Оқушының сыни ойлауы дамытуға, оқушылардың өз ойларын айтуға орта ұйымдастыру.
- Шығармашылығын, ізденісін арттыруға, жеке, жұппен, топпен жұмыс жасап, қорытынды жасауға мүмкіндік беру.
Әдіс – тәсілдер:
Топтастыру, сұрақ – жауап, “Ой қозғау” әдісі, “Бес жолды өлең”, “Бес саусақ” әдісі.
Психологиялық кезең
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Жаңа жауған қардаймыз.
Ақпыз, пәкпіз, тазамыз,
Біз білімді баламыз.
Топқа бөлу
1 - топ: Түбір
2 - топ: Жұрнақ
3 - топ: Жалғау
Үй тапсырмасы
45 - жаттығу
Біл - гіш
------ гір
Оқу - лық
------ шы
Ой қозғау
Доп лақтыру
Жаңа сабақ
Түбір сөз және туынды сөз
46 - жаттығу
Жаңылтпашты көшіріп жаз.
Шежіреші кісі шежіре айтты,
Ішіндегі шежіресін шешіле айтты.
* Түбірлес сөздерді тап, олардың мағынасын түсіндір.
Топтық жұмыс 47 - жаттығу
Берілген сөздерден бірнеше түбірлес сөз жаса.
І топ: бас...
ІІ топ: көр...
ІІІ топ: ой...
Сергіту сәті
“Шырша” биі
48 - жаттығу
Суретке қара. Түбірлес сөздерді оқы.
оқу
оқушы
оқулық
оқуға
* Қай сөз түбірлес сөздер тобына жатпайды?
Жұптық жұмыс
50 - жаттығу
Суретке қара.
Сұрақтарды оқып, жауаптарын жаз.
1. Суретте суретші нені бейнелеген? Дәрігер
2. Дәріханада кім жұмыс істейді? Дәріхана да
3. Дәрігердің қолындағы не? Дәрі
51 - жаттығу
Жұмбақты шеш.
Үлпілдеген аппағым
Өзім күтіп, баптадым.
Күзде сыймай қапшыққа,
Айла, амал таппадым.
* Төмендегі сөздердің ішінен жұмбаққа жауап болатын сөздерді тап.
Бес жолды өлең
1. Зат есім
2. Сын есім
3. Етістік
4. Сөйлем
5. Синоним
Слайдын жүктеу