Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Тұрақты тіркестер
«ЖББ Қарауыл гимназиясы» КММ
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің мұғалімі
Исайн Мейрамгул Сайлауханқызы

Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, 5 - сынып Қазақ тілі «Атамұра» 2010 ж
Сабақ тақырыбы: Тұрақты тіркестер.
Жалпы мақсаттар: Оқушыларға тұрақты тіркестер туралы түсінік беру және оларды сөз аралығында қолдана білуге үйрету.
Тұрақты сөз тіркесін сөйлеу, жазу дағдысына енгізе отырып, оқушылардың тіл байлығын, ақыл – ойын, сана – сезімін дамыту. Оқушылардың дағды - машықтарын, таным белсенділіктерін арттыру.

Түйінді идеялар
Тұрақты сөз тіркестерінің негізгі белгілері
1. Тіркес құрамында кемінде екі сөз болады
2. Сөздердің орны ауыстырылмайды
3. Тіркес құрамындағы сөздерді басқа сөздермен өзгертуге келмейді
4. Тіркес құрамындағы сөздер жеке - жеке мағына бермей, барлығы тұтас бір мағынаны ашады
5. Сөйлем құрамында бүтін бір тұлға ретінде жұмсалады

Оқыту нәтижелері: Тұрақты тіркестер туралы түсініп, сөз арасында қолдана білді. Еркін сөз тіркестері мен тұрақты сөз тіркестерінің айырмашылығын ұғынды.
Дереккөздер: А4 қағазы, оқулық, постер, маркер, түсіндірмелі сөздіктер, стикерлер, интербелсенді тақта.

Қызығушылығын ояту

Мұғалім оқушыларға бір - біріне тілек айтқызады.
Сынып оқушыларын жан - жануарлардың суреттері арқылы топқа бөлу

«Жақсы тілек – жан жылуы»
«Алғырлар», «Білгірлер» топтарына бөлу

Үй тапсырмасын тексеру
Халық ауыз әдебиеті үлгілерінен жазып келген мысалдарын талдатады.
«Жұптастыру»
(тапсырмаларды жұптасып орындау)
І тапсырма. Эвфемизм беріледі, дисфемизмдік баламасын табады.
Мысалы: Ұры - қолының сұғанағы бар
ІІ тапсырма. Аталмыш сөздердің табу сөз ретіндегі баламасын табады. Мысалы: Найзағай - жасыл
ІІІ тапсырма. Мақалдың жалғасын табады. Мысалы: Ақыл - жастан, асыл - тастан

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама