- 05 нау. 2024 02:46
- 246
Зат есімнің септелуі
Қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің септелуі
Мақсаттары: Зат есімнің септелу жүйесін және септік жалғауларының емлесін меңгереді, сөйлеу кезінде септік жалғауларын дұрыс қолдана білуге үйренеді.
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс - тәсілдер: Компьютер Миға шабуыл Автрорлық орындық Жигсо әдісі, Білемін, білгім келеді, білдім
Білім
Қызығушылықтарын ояту
«Білемін, білгім келеді, білдім» әдісі
1. Неше сөз табы бар?
Зат есім туралы не білеміз?
2. Тұлғасына қарай, құрамына қарай, мағынасына қарай нешеге бөлінеді?
3. Септік жалғаулары дегеніміз не?
4. Қазақ тілінде неше септік бар?
5. Зат есімнің септелуі дегеніміз не?
Кім септіктерді атайды, сұрағын, жалғауын.
Түсіну
Зат есімнің септелуі тақырыбын қалай меңгергенін бақылау, ол үшін « Жеке, жұппен, топпен бөліс» әдісін пайдалану
Қолдану
Жаттығу орындау
Талдау
Үш оқушыны шығарып септету. (ауызша)
Қазақстаным, Қазақстаның, Қазақстаны
Тақтаға тілдік талдау жұмыстарын жасату.
Жинақтау
Ашық сұрақтар қою.
Бағалау
Жеті септіктің өмірге маңыздылығы неде? эссе жазып, ойларын жинақтау
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Толық нұсқасын жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің септелуі
Мақсаттары: Зат есімнің септелу жүйесін және септік жалғауларының емлесін меңгереді, сөйлеу кезінде септік жалғауларын дұрыс қолдана білуге үйренеді.
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс - тәсілдер: Компьютер Миға шабуыл Автрорлық орындық Жигсо әдісі, Білемін, білгім келеді, білдім
Білім
Қызығушылықтарын ояту
«Білемін, білгім келеді, білдім» әдісі
1. Неше сөз табы бар?
Зат есім туралы не білеміз?
2. Тұлғасына қарай, құрамына қарай, мағынасына қарай нешеге бөлінеді?
3. Септік жалғаулары дегеніміз не?
4. Қазақ тілінде неше септік бар?
5. Зат есімнің септелуі дегеніміз не?
Кім септіктерді атайды, сұрағын, жалғауын.
Түсіну
Зат есімнің септелуі тақырыбын қалай меңгергенін бақылау, ол үшін « Жеке, жұппен, топпен бөліс» әдісін пайдалану
Қолдану
Жаттығу орындау
Талдау
Үш оқушыны шығарып септету. (ауызша)
Қазақстаным, Қазақстаның, Қазақстаны
Тақтаға тілдік талдау жұмыстарын жасату.
Жинақтау
Ашық сұрақтар қою.
Бағалау
Жеті септіктің өмірге маңыздылығы неде? эссе жазып, ойларын жинақтау
Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Толық нұсқасын жүктеу