- 05 нау. 2024 04:15
- 176
1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы.
Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандардың таңбалануын үйрету. Тиянақты жауап беруді талап ету. Балаларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Қызмет кезендері/
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Дәлелдеу - ояту
Ұйымдастыру – іздену
1) 1 - 10 санату. ( тура және кері)
2) Математикалық диктант:
4+3=
5+4=
3+6=
10 - 4=
8 - 4=
9 - 5=
Балалар берілген есептерді шығарды.
- Өткен сабақта қандай санмен таныстық?
Жаңа тақырыпты ашу үшін «Бауырсақ» ертегісіне саяхат жасап, сол жерде кездесетін жануарлардың тапсырмаларын орындату. ( Интерактивті тақтаны пайдлану)
1. 1) Жолдардағы сандарды салыстыру.
1 - ден 20 - ға дейін тура және кері санау.
Мына сандардың алдында қандай сандар тұрады?
2 4 6 8 10 12 14 16 18 20
2. 2) Қалқанқұлақтың қатесін тап:
8+2=9 3+3=9
6 - 2= 4 4+2=7
5+3=7 6 - 5=2
Сергіту сәті
1. Санамақ айту
Бір дегенім – білім, Білімсіз жоқ — күнің. Екі деген – елім, Далам, тауым, көгім. Үш дегенім – үміт, Үміт аптар жігіт. Төрт дегенім – төзім, Төзе білем өзім. Бес дегенім – – бесік, Шықтық содан өсіп, Алты деген – ақыл, Тыңдағаның мақұл. Жеті деген – жалау, Жүректегі алау. Сегіз деген – сөзің, Серт беретін кезің. Тоғыз деген – тоқтау, Елдің жоғын жоқтау. Он дегенім – Отан, Қорға оны, ботам!
Ақмола облысы,
Целиноград ауданы,
Қоянды орта мектебі
Шидерхан Таня
1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы. жүктеу
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы.
Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. 1 - ден 20 - ға дейінгі сандардың таңбалануын үйрету. Тиянақты жауап беруді талап ету. Балаларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Қызмет кезендері/
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Дәлелдеу - ояту
Ұйымдастыру – іздену
1) 1 - 10 санату. ( тура және кері)
2) Математикалық диктант:
4+3=
5+4=
3+6=
10 - 4=
8 - 4=
9 - 5=
Балалар берілген есептерді шығарды.
- Өткен сабақта қандай санмен таныстық?
Жаңа тақырыпты ашу үшін «Бауырсақ» ертегісіне саяхат жасап, сол жерде кездесетін жануарлардың тапсырмаларын орындату. ( Интерактивті тақтаны пайдлану)
1. 1) Жолдардағы сандарды салыстыру.
1 - ден 20 - ға дейін тура және кері санау.
Мына сандардың алдында қандай сандар тұрады?
2 4 6 8 10 12 14 16 18 20
2. 2) Қалқанқұлақтың қатесін тап:
8+2=9 3+3=9
6 - 2= 4 4+2=7
5+3=7 6 - 5=2
Сергіту сәті
1. Санамақ айту
Бір дегенім – білім, Білімсіз жоқ — күнің. Екі деген – елім, Далам, тауым, көгім. Үш дегенім – үміт, Үміт аптар жігіт. Төрт дегенім – төзім, Төзе білем өзім. Бес дегенім – – бесік, Шықтық содан өсіп, Алты деген – ақыл, Тыңдағаның мақұл. Жеті деген – жалау, Жүректегі алау. Сегіз деген – сөзің, Серт беретін кезің. Тоғыз деген – тоқтау, Елдің жоғын жоқтау. Он дегенім – Отан, Қорға оны, ботам!
Ақмола облысы,
Целиноград ауданы,
Қоянды орта мектебі
Шидерхан Таня
1 - ден 20 - ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы. жүктеу