- 05 нау. 2024 04:31
- 302
2- сынып қазақ тілі синонимі дегемініз не?
Басы
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Бір, екі, үш,
Сынып іші тып - тыныш
Жалқаулықты тастаймыз
Сабақты біз бастаймыз.
Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген тапсырманың орындалу барысын тексеру.
Оқушының сыни ойлау дағдыларын дамыту, сабақтың тақырыбын анықтау.
- Мына сөздерге мағынасы ұқсайтын сөздер айтыңдаршы!
Әдемі -..., батыр -..., шалғай -..., зәулім -..
Ереже: Тілімізде мағынасы бір - біріне жақын, дыбысталуы басқа сөздер кездеседі: әдемі – сұлу, зәулім - биік. Мұндай сөздерді синоним сөздер деп атайды.
(ҰЖ) 12 – жаттығу. Өлеңді қатесіз көшіріп жаз. Қарамен берілген сөздердің астын сыз.
Бір бала бар – инабатты, ибалы,
Кішіпейіл, достарына сыйлы әрі.
Бір бала бар – ықыласты, ынталы,
Мінезінде жоқ жағымсыз бұлтаңы*.
Дескриптор:
1. Өлеңді мәнерлеп оқиды;
2. Өлеңді қатесіз көшіріп жазады;
3. Қарамен жазылған сөздердің астын сызады;
4. Қарамен жазылған сөздердің мағынасы бір - біріне жуық екенін дәлелдейді;
5. Синоним сөзінің мағынасын түсінеді;
ҚБ «От шашу»
(ӨЖ) 13 - жаттығу. Тақырыбы бойынша өлеңнің мазмұнын болжа.
Рақат қой салқын су
Мәңгі емес мұз, қары
Су пайдалы адамға,
Тау қойнында туған мен.
Шынығамын күнде мен
Суық қой деп ызғары,
Тоңбайды аяз - боранда
Қорықпаймын судан мен.
Салқын суға үйренген.
Дескриптор:
1. Өлеңді мәнерлеп мағынасын түсініп, оқиды;
2. Тақырыбы бойынша өлеңнің мазмұнын болжайды;
3. Тақырыбы бойынша айтқан ойларын өлеңнің мазмұнымен салыстырады;
ҚБ «Бас бармақ»
Сергіту сәті
(ЖЖ) 14 - жаттығу. Ребусты шеш. Шешуіндегі сөздердің синонимін тап.
‶ ‶ ″
Дескриптор:
1. Берілген иллюстрация бойынша ребустың жауабын айтады;
2. Шешуіндегі сөздің синонимін табады;
3. Тағы басқа синоним сөздеріне мысалдар келтіреді;
4. Бір - біріне түсіндіреді, толықтырады;
ҚБ «Фигуралар»
(ҰЖ) 16 - жаттығу. Өлеңді оқып, ондағы қимылдарды жаса.
Гимнастика
Бір! Екі! Үш! – деп Спорт салты –
Қолды серме. Ерінбейміз.
Дем тарт ішке, Жеті! Сегіз! –
Кеуде кер де... Шынығамыз.
Төрт! Бес! Алты! – Жетілеміз,
Керілеміз. Тынығамыз!
Дескриптор:
1. Өлеңді оқып, ондағы қимылдарды көрсетеді;
2. Өзінің ертеңгілікке жасайтын жаттығулары туралы әңгімелейді;
3. Бір - бірін тыңдайды, бағалайды;
ҚБ «Смайлик»
Үй тапсырмасы: 15 - жаттығу. Ереже жаттау
Рефлексия: «Бағдаршам»
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Бір, екі, үш,
Сынып іші тып - тыныш
Жалқаулықты тастаймыз
Сабақты біз бастаймыз.
Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген тапсырманың орындалу барысын тексеру.
Оқушының сыни ойлау дағдыларын дамыту, сабақтың тақырыбын анықтау.
- Мына сөздерге мағынасы ұқсайтын сөздер айтыңдаршы!
Әдемі -..., батыр -..., шалғай -..., зәулім -..
Ереже: Тілімізде мағынасы бір - біріне жақын, дыбысталуы басқа сөздер кездеседі: әдемі – сұлу, зәулім - биік. Мұндай сөздерді синоним сөздер деп атайды.
(ҰЖ) 12 – жаттығу. Өлеңді қатесіз көшіріп жаз. Қарамен берілген сөздердің астын сыз.
Бір бала бар – инабатты, ибалы,
Кішіпейіл, достарына сыйлы әрі.
Бір бала бар – ықыласты, ынталы,
Мінезінде жоқ жағымсыз бұлтаңы*.
Дескриптор:
1. Өлеңді мәнерлеп оқиды;
2. Өлеңді қатесіз көшіріп жазады;
3. Қарамен жазылған сөздердің астын сызады;
4. Қарамен жазылған сөздердің мағынасы бір - біріне жуық екенін дәлелдейді;
5. Синоним сөзінің мағынасын түсінеді;
ҚБ «От шашу»
(ӨЖ) 13 - жаттығу. Тақырыбы бойынша өлеңнің мазмұнын болжа.
Рақат қой салқын су
Мәңгі емес мұз, қары
Су пайдалы адамға,
Тау қойнында туған мен.
Шынығамын күнде мен
Суық қой деп ызғары,
Тоңбайды аяз - боранда
Қорықпаймын судан мен.
Салқын суға үйренген.
Дескриптор:
1. Өлеңді мәнерлеп мағынасын түсініп, оқиды;
2. Тақырыбы бойынша өлеңнің мазмұнын болжайды;
3. Тақырыбы бойынша айтқан ойларын өлеңнің мазмұнымен салыстырады;
ҚБ «Бас бармақ»
Сергіту сәті
(ЖЖ) 14 - жаттығу. Ребусты шеш. Шешуіндегі сөздердің синонимін тап.
‶ ‶ ″
Дескриптор:
1. Берілген иллюстрация бойынша ребустың жауабын айтады;
2. Шешуіндегі сөздің синонимін табады;
3. Тағы басқа синоним сөздеріне мысалдар келтіреді;
4. Бір - біріне түсіндіреді, толықтырады;
ҚБ «Фигуралар»
(ҰЖ) 16 - жаттығу. Өлеңді оқып, ондағы қимылдарды жаса.
Гимнастика
Бір! Екі! Үш! – деп Спорт салты –
Қолды серме. Ерінбейміз.
Дем тарт ішке, Жеті! Сегіз! –
Кеуде кер де... Шынығамыз.
Төрт! Бес! Алты! – Жетілеміз,
Керілеміз. Тынығамыз!
Дескриптор:
1. Өлеңді оқып, ондағы қимылдарды көрсетеді;
2. Өзінің ертеңгілікке жасайтын жаттығулары туралы әңгімелейді;
3. Бір - бірін тыңдайды, бағалайды;
ҚБ «Смайлик»
Үй тапсырмасы: 15 - жаттығу. Ереже жаттау
Рефлексия: «Бағдаршам»