Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 ай бұрын)
Әрекет
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы ересек «Ақниет» тобы
8 – сабақ
«Қатынас» білім беру саласы
Бөлімі: Қазақ тілі.
Тақырыбы: «Әрекет»
Сабақтың мақсаты: тақырып бойынша сөздер мен сөз тіркестерін үйрету.
Білімділік:
Сөздің дыбысталу мәдениетін қалыптастыру: тақырыптық сөздерді әдеби тілдегі норманы сақтай отырып айтуға үйрету, «і», «қ» «ұ», дыбыстарын дұрыс айтуын нақтылау және бекіту;
Сөздік қорын молайту және белсендіру: отыр, тұр, жатыр, қарайды, ұйықтайды, секіреді, ойнайды, тыңдайды, ішеді, жейді, шомылады;
Тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру: әуелі мұғалімнің көмегімен соңынан өз бетімен жай сөйлем құрастыруға сұрақтарға жауап беруге үйрету. Таныс сөздерін өзгертуге үйрету: көкөніс - көкөністер т. б.
Байланыстырып сөйлеуге үйрету: сөйлемдегі сөздерді дұрыс байланыстыруға, мәтінді түсінуге жаттықтыру.
Түзету: тілді түсіну, есте сақтау, логикалық - ойлау қабілеттері мен ұсақ моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: мемлекеттік тілде мәдени - әлеуметтік өзара қатынасқа дайын тұлғаны тәрбиелеу, қазақ тілінде дұрыс, анық сөйлеуге жаттықтыру, Ойыншықтарды ұқыпты ұстауға тәрбиелеу.
Көрнекілік пен құралдар:
демонстрациялық: Білгішбек (қуыршақ театрынан), Сұрақ мырза, ребус «қарақат», жидектердің муляждары, қуыршақ, қ, ə, ұ дыбыстарын суреттер;
үлестіретін: жұмыс дәптерлері, түрлі түсті қарындаштар.
 Іс – әрекет
кезеңдері
 Мұғалімнің іс - әрекетіБалалардың
Іс - әрекеті
Мотивациялық -
қозғаушылық
1. Сәлемдесу.
«Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біз бүгін қазақ тілін үйренуді жалғас –
рамыз.
Д/о «Қайда өседі?»
- Мынау не?
- Сәбіз қандай?
- Сәбіз қайда өседі?
- Алма қайда өседі?
- Сәбіз, қияр, пияз, қызанақ – олар нелер?
- көкөністер қайда өседі? 
Амандасады.
Жауаптар:
- Мынау – сәбіз
- сәбіз бақшада өседі.
- Алма бауда өседі.
- Сәбіз, қияр, пияз, қызанақ – көкөністер.
- Көкөністер бақшада өседі.
Ұйымдастыру –
іздестіру
2Білгішбекке жұмыс дәптердегі әрекетті білдіретін суреттерге балалардың назарын аудартады. Әрекет сөздерін үйренуді ұсынады.Қызығады, келіседі.

Жаңа тақырып үйренеміз.
1 ф/ж «Сөзұйқастар айтайық».
Ыр - ыр - ыр – орындықта бала отыр.
Ыр - ыр - ыр – мысық диванда жатыр.
Ұр - Ұр - ұр – қыз балмұздақ жеп тұр.
Тыңдайды. Қайталайды.

3. Тапсырма: сөзжұмбақ шешу, жидектерді қайталау).

4. «Сергіту сәті» «Бұйрықты орындаңдар»Орындайды

5. Тіл дамыту. Е. Өтетілеуов. «Тәй - тәй»
Бөпем бүгін қаз басты,
Тәй - тәй.
Көп емес, аз басты,
Тәй - тәй.
Өзі мәз боп күледі.
Тәй - тәй.
Әлі - ақ тез жүреді.
Тәй - тәй.
Тыңдайды, Қайталайды, сұрақтарға жауап береді.

6. Сиқырлы қарындаштың тапсырмасы: «Аю не істейді?»
Жауап бер боя.
Дәптердегі тапсырманы орындайды, әңгімелейді.
Рефлексивті –
түзетушілік
1. Сұрақ мырзаға жауап бер:
– Бүгін қандай сөздер үйрендіңдер?
Жауап беріп, қайталайды

2. Мұғалім мен Білгішбек балаларды мадақтайды.Жетістіктеріне қуанады.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:
Тақырыптық сөздерді, олардың мағынасын, сөз – тіркестерді;
«Қайда өседі? Не істейді? Деген сұрақтарға жауап беруді.
Қандай түсініктерді игереді:
Әр – түрлі әрекеттер туралы түсініктерді..
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:
мұқият тыңдап, түсініп, сұраққа жауап беру, нұсқауларды дұрыс орындау;
Нұсқауларды дұрыс орындау;
Қ, ұ дыбыстарын артикуляциясын жетілдіру;
Сөз ұйқастарын дұрыс айтуы;
дәптерде тапсырманы орындау және қарындашты дұрыс ұстау;
белсенді ойынға қатысу.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама