Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 3 күн бұрын)
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу
Пән Математика
Сынып
Мектеп: «Еңбекші ауылындағы орта мектеп» КММ
Күні: 17.01.2020Мұғалімнің аты-жөні: Тогаева Г.Қ
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Сабақтың мақсаты                               
Жетістік критерийлері
2.Мәндес теңдеулердің не екендігін түсінеді.
3.Мәселе есептерді шығара алады
Пәнаралық байланысГеометрия, бейнелеу
Құндылықтар:Мәңгілік ел- еліміздің ұлттық қауіпсіздігі бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.Осы құндылықтардың арқасында біз әрдайым жеңіске жеттік, елімізді нығайттық, ұлы жетістіктерімізді еселедік
Алдыңғы білім:Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Ұйымдастыру
2 мин
1.Оқушылармен сәлемдесу.
2.Психологиялық ахуал қалыптастыру
Әр топқа бір парақтан таратамын сол параққа тілектерін жазып, сол парақтан ұшақты жасап ұшырады «Қай топтың ұшағы алысқа ұшады бақылап көрейік» психологиялық ойынын өткізу.
Топқа бөлу
Фигуралар арқылы
 Әртүрлі фигуралар, 
Топқа бөлу
Өткен сабақ
6 мин
1. «Ия, жоқ» әдісі 
1.Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер дегеніміз құрамында айнымалысы бар теңдеу. (ия) 
2. х+2,7=3 теңдеуінің мәні 0,2 - ге тең. (жоқ)
3.Түбірлері бірдей немесе түбірлері болмайтын теңдеулер мәндес теңдеулер болып табылады. (ия)
4. ах+b=0 теңдеуін шешудің үш түрлі тәсілі бар. (ия)
ҚБ: Бағдаршам әдісі
«Көршіңді тексер әдісі бойынша» үй тапсырмасын тексеру
№ 793. Теңдеуді шешіп, түбірін табыңдар:         
1)4х+5(3-2х)=5-11x
2)19-2(3х+8)=2x-37
3)8х+3(7-2х)=4х+3
4)23-4(3х+8)=1-17х
ҚБ: «От шашу» әдісі
Бағдаршам
 Жаңа сабақтың басы
2 мин
Тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу.
Жаңа сабақтың мақсаты: бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешуді орындау
Оқушыларға бағалау парқшасын тарату


АКТ жұмыс көрсету, сабақ тақырыбын оқушылар дәптерге жазу.Дәптермен жұмыс
Сергіту сәті
2 мин
Би: «көңілді күн»
Сабақ ортасы 
 5 мин
5 мин
8 мин
5 мин
«Инсерт немесе түртіп алу» әдісі
Оқулық, дәптермен жұмыс
№794. Теңдеуді шешіп, түбірін табыңдар:
1)  = 7 -  ;                               
2)  = х+13;
3)  +   = ;
ҚББағдаршам әдісі
«ШАХМАТ ойыны» әдісі топтық жұмыс           
ҚБ: Қол шапалақ әдісі            
«Банк ойыны» әдісі жұптық жұмыс        
Оқушылар 1000 теңге, 2000 теңге, 5000 теңгелердің артындағы сұрақтарды шешкенде ұпайларға ауысады.
ҚБ: смайликтермен бағалау
«Білім таусылмайтын кен» әдісі
тест есептер
ҚБ: бағдаршаммен бағалау
Қол шапалақ әдісі,
Шахмат ойыны әдісі,
Қол шапалақ әдісі,
Банк ойыны ақшадағы сұрақтар
ҚорытындыБір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі. Теңдеудің түбірін таба алды.
Рефлексия
2 мин
- нені білдім, нені үйрендім (оқушылар сөйлейді)
-нені толық түсінбедім
-түсінбедім 

Оқушының бағалауы
1 мин
Оқушылардың білімін бағалау:
Оқушылар өздерінің топта отырған сыныптастарының жұмысын беліглі бір критерийлер арқылы бағалай алады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы жалпы баллдарды қорытындылап, хабарлайды. 

Үйге тапсырма
1 мин
№795 есеп , 13 бет, күнделікке жазып алу
Мұғалімнің жалпы бағалауы
1 мин
Мұғалімнің бағалауы
1.Мақсатқа жетті
2.Мақсатқа жартылай жетті
3.Мақсатқа қол жеткізбеді  

Сабақтың толық нұсқасын жүктеу​​​

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама