- 05 нау. 2024 04:16
- 235
Дарынды балалармен жұмыс
Дарынды балалармен жұмыс
Құрылымы:
Мұғалім туралы мәлімет __________________________________________1
І бөлім. Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері___2 - 4
ІІ бөлім. Дарынды оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі_________4
ІІІ бөлім. Дарынды оқушылардың банкі_____________________________5
ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары_______________________6 - 7
V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері______________________8 - 9
VІ бөлім. Оқушылардың шығармашылық жұмыстары_________________10
VІІ бөлім. Дарындылық туралы ой - пікірлер_________________________11 - 18
VIII бөлім. Жетістіктер__________________________________________19 - 20
І бөлім.
Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері (негіздеме).
Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңының 5 - тарауындағы 41 - баптың 1 - бөліміндегі “педагог қызметкерлер өз біліктілігін артыруға міндетті” деп көрсетілуі, “Қазақстан - 2030” стратегиялық бағдарламасында елбасының “біз балаларымызға өзіміздің жақын және алыс көршілерімізбен достық қарым - қатынасымызды мұра етіп қалдыруымыз керек” деген сөзі бүкіл ағартушы қауым алдында “Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту” өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі. Осы мақсатты жүзеге асыруда мектеп басшысы, ұжымдағы мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен шығармашылық ізденісін дамытуға аса мән беру қажет.
Мектеп – еліміздің халыққа білім беру жүйесінің – күрделі тармағы. Сондықтан мектебіміздің мақсаты: жеке тұлғаны жан - жақты дамытудың алғы шарты ретінде оқушыларды сараптап оқыту арқылы шығармашылық қабілетін дамыту.
ІІ бөлім. Дарынды оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі.
Жұмыстың бағыттары:
• Диагностика – оқушыны тұлға ретінде байқау.
• Қабілеті жоғары және дарынды оқушылармен тарих сабағында жұмыс істеу;
• Сабақтан және сыныптан тыс жұмыстары.
Жұмыстың әдістері:
• Анкета, сұрақтар қою;
• Әңгімелесу;
• Тестілеу;
• Әдебиеттерді қарастыру;
• Шығармашылық жұмыстар;
• Жобалау әдісі;
• Алдын - алу әдісі;
• Мәселе шешу әдісі;
• синквейн.
Жұмыс түрлері:
• сабақ жүзінде қиындығы жоғары тапсырмаларды пайдалану;
• уақытша топтарды жасау;
• өз - өзіннің білімін көтеру;
• пән апталықтарын өткізу;
• ғылыми - практикалық конференциялар;
• олимпиадалар;
• интеллектуалдық марафон.
Бағдарламаның мазмұны
1. Оқушыларға диагностика өткізу – жалпы дарындылығын бағалау, жұмыс бағыттарына бөлу (ІІІ бөлім)
2. Бағыттары бойынша жұмыс жоспарын жасау (IV бөлім)
3. Тарих сабағында дарынды оқушылармен жұмыс – қиындығы жоғары тапсырмалардың кең спектрі жасалған, балалармен жұмыс істеген таңдау жасауға мүмкіндік береді. (V бөлім)
4. Оқушылардың шығармашылық жұмысы – ізденіс, зерттеу нәтижесінде жасалған жұмыстары. (VІ бөлім)
Жұмыстың негізгі принципі – «байыту» принципі
Программаның ресурстық қамтамасыз ету:
• Оқу кабинеті;
• Кітапхана фонды – Тарих мәселелері бойынша әдебиеттердің бар болуы.
Тарих пәнінің мұғалімі: Джумабеков Данияр
Дарынды балалармен жұмыс. жүктеу
Құрылымы:
Мұғалім туралы мәлімет __________________________________________1
І бөлім. Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері___2 - 4
ІІ бөлім. Дарынды оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі_________4
ІІІ бөлім. Дарынды оқушылардың банкі_____________________________5
ІV бөлім. Бағыттары бойынша жұмыс жоспары_______________________6 - 7
V бөлім. Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері______________________8 - 9
VІ бөлім. Оқушылардың шығармашылық жұмыстары_________________10
VІІ бөлім. Дарындылық туралы ой - пікірлер_________________________11 - 18
VIII бөлім. Жетістіктер__________________________________________19 - 20
І бөлім.
Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында істелетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері (негіздеме).
Қазақстан Республикасының “Білім туралы” заңының 5 - тарауындағы 41 - баптың 1 - бөліміндегі “педагог қызметкерлер өз біліктілігін артыруға міндетті” деп көрсетілуі, “Қазақстан - 2030” стратегиялық бағдарламасында елбасының “біз балаларымызға өзіміздің жақын және алыс көршілерімізбен достық қарым - қатынасымызды мұра етіп қалдыруымыз керек” деген сөзі бүкіл ағартушы қауым алдында “Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту” өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі. Осы мақсатты жүзеге асыруда мектеп басшысы, ұжымдағы мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен шығармашылық ізденісін дамытуға аса мән беру қажет.
Мектеп – еліміздің халыққа білім беру жүйесінің – күрделі тармағы. Сондықтан мектебіміздің мақсаты: жеке тұлғаны жан - жақты дамытудың алғы шарты ретінде оқушыларды сараптап оқыту арқылы шығармашылық қабілетін дамыту.
ІІ бөлім. Дарынды оқушылармен жұмыс істеу жүйесінің моделі.
Жұмыстың бағыттары:
• Диагностика – оқушыны тұлға ретінде байқау.
• Қабілеті жоғары және дарынды оқушылармен тарих сабағында жұмыс істеу;
• Сабақтан және сыныптан тыс жұмыстары.
Жұмыстың әдістері:
• Анкета, сұрақтар қою;
• Әңгімелесу;
• Тестілеу;
• Әдебиеттерді қарастыру;
• Шығармашылық жұмыстар;
• Жобалау әдісі;
• Алдын - алу әдісі;
• Мәселе шешу әдісі;
• синквейн.
Жұмыс түрлері:
• сабақ жүзінде қиындығы жоғары тапсырмаларды пайдалану;
• уақытша топтарды жасау;
• өз - өзіннің білімін көтеру;
• пән апталықтарын өткізу;
• ғылыми - практикалық конференциялар;
• олимпиадалар;
• интеллектуалдық марафон.
Бағдарламаның мазмұны
1. Оқушыларға диагностика өткізу – жалпы дарындылығын бағалау, жұмыс бағыттарына бөлу (ІІІ бөлім)
2. Бағыттары бойынша жұмыс жоспарын жасау (IV бөлім)
3. Тарих сабағында дарынды оқушылармен жұмыс – қиындығы жоғары тапсырмалардың кең спектрі жасалған, балалармен жұмыс істеген таңдау жасауға мүмкіндік береді. (V бөлім)
4. Оқушылардың шығармашылық жұмысы – ізденіс, зерттеу нәтижесінде жасалған жұмыстары. (VІ бөлім)
Жұмыстың негізгі принципі – «байыту» принципі
Программаның ресурстық қамтамасыз ету:
• Оқу кабинеті;
• Кітапхана фонды – Тарих мәселелері бойынша әдебиеттердің бар болуы.
Тарих пәнінің мұғалімі: Джумабеков Данияр
Дарынды балалармен жұмыс. жүктеу