Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 5 күн бұрын)
Дауысты, дауыссыз дыбыстар. Төлді қалай шақырады? Күнделікті сабақ жоспары
Күнделікті сабақ жоспарлары
1 сынып
Ана тілі
Сабақ №
Мұғалім:
Сабақтың тақырыбы: Дауысты, дауыссыз дыбыстар. Төлді қалай шақырады?

Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларды «Төлді қалай шақырады» өлеңімен таныстыру. Оқушыларға дыбыс, әріп туралы түсінік беру, дыбыс түрлерімен таныстыру. Дыбыс пен әріптің айырмашылығын меңгерту.
Дамытушылық: Сауаттылыққа баулу, сауатты және көркем жазу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Туған жерін қастерлеуге, адамгершілікке, білімділікке тәрбиелеу. Еңбекке баулу. Үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Әдіс - тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ - жауап,
көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс, ойын.
Көрнекілік: Сөйлем, суреттер, қимақағаздар

Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасымен жұмыс:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
Оқушылардың сөйлем туралы білімдерін пысықтау.
Жаңа сабақ.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру
Дауысты дыбыс: А, ә, е, о, ө,
ұ, ү, ы, і, и,
(у), ю, я, ё, э
Дауыссыз дыбыс: Б, в, г, ғ, д, ж, з, й, к, қ, л, м, н, ң, п, р, с, т, ф, х, һ, ц, ч, ш, щ, (у).

- Дыбыс деген не?
- Дыбыс түрлерін ата.
- Дыбыс пен әріптің ерекшелігі т. б.
Дәптермен жұмыс. Көркем жазу сәті
--------------------------------------------------------------------
(Қаламсапты дұрыс ұстау мен дұрыс отыру ескертіледі).
Төрт түлік мал

Жылқы Түйе Сиыр Қой, ешкі

құлын бота бұзау қозы, лақ

Сұрақ - жауап:
Төрт түлік малдың пайдасы:
Малдың сүтінен жасалған тағамдарды ата.
Малдың етінен жасалатын тағамдарды ата.

Төрт түлік малға байланысты қандай мақалдар білесіңдер?
Жаттығу жұмыстары:

17 – жаттығу. «Мал атасы»
1. Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқу.
2. Қамбарата, Зеңгібаба, Ойсылқара, Шопаната, Сексеката сөздерін жазып, дауыссыз дыбыстардың астын сыз.

18 – жаттығу.
1. Мәнерлеп оқу.
2. Қара әріппен жазылған сөйлемді көшіріп, әр сөздегі дауыссыз дыбыс әріптерінің астын сызу.

Сергіту жаттығулары.
Оқулықпен жұмыс. «Төлді қалай шақырады?»
- Мәнерлеп оқып беру.
- Мазмұнын түсіндіру.
– Оқушыларға тізбектей оқыту
– Мазмұндау.
– Төлдерді қалай шақырады?
– Төлдер туралы өздерің не білесіңдер?
– Мысықты, итті қалай шақырады?

Сыныппен қосымша жұмыс.
Дауыссыз дыбыс әріптерін жатқа жазып шығыңдар.
Б, в, г, ғ, д, ж, з, й, к, қ, л, м, н, ң, п, р, с, т, ф, х, һ, ц, ч, ш, щ, (у).

Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау.
Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.
Дауысты, дауыссыз дыбыстар. Төлді қалай шақырады? Күнделікті сабақ жоспары. жүктеу

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама