- 05 нау. 2024 04:02
- 335
Функция туралы ұғым және оның берілу тәсілдері
Ашық сабақ жоспары
Тақырыбы: Функция туралы ұғым және оның берілу тәсілдері.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Функцияның берілу тәсілдерін қолданып есептер шығару дағдыларын арттыру.
2. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбиелеу. Математикалық тілде сөйлеуге тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: Функция кестесінің, графигінің көмегімен есепті талдау, ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту.
4. Коорекциялық: Сабақ өткізу барысында түзету жұмыстарын жүргізу.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы.
Сабақтың өту әдісі: Аралас сабақ.
Күтілетін нәтиже: Функция графигі бойынша есепті түсіндіре білу, кестенің, формуланың көмегімен ізделінді нәрсені таба білу.
Көрнекіліктер: Интерактивтік тақта, сызбалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
- Oқушылардың назарын сабаққа аудару;
- есту құралдарын тексеру;
Балалар, Мұғалімнің кіріспе сөзі; психологиялық дайындық.
Балалар 8 наурыз қандай мереке? Аналар куні! Олай болса бүгінгі сабаққа қатысып отқан апайларға мереке қарсанында жақсы тілектер айтайық! (оқушылар орындарнан тұрып мұғалімге қарап «Сізге шығармашылық табыс!, Зор денсаулық, Бақытты болыңыздар, Бүгінгі күндерінің сәтті болсын!» - деп айтады.)
ІІ. Тіл жаттығулары;
- Нұрболат, Есеннен сұра;
- Қазір қандай сабақ болады?
- Есен, Айдостан сұра;
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Ерлан, көктем айларын ата?
- Нәби, бүгін күннің нешесі?
Сабақ жоспары;
1. Ұйымдастыру бөлімі.
2. Тіл жаттығулары.
3. Үй жұмысын тексеру.
4. «Қайталау - оқу анасы»- сұрақтарға жауап беру.
5. Есеп шығару арқылы оқушының мүмкіндігін тексеру. (дәптерге жаздыру).
6. «Ойлан, тап» ойыны (сөз жұмбақ шешу).
7. Бекіту сұрақтары.
8. Қортынды.(бағалау, үй тапсырмасы).
Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше, себебі осы сабақта әрбір оқушының өз біліктілігің, тақырыпты қаншалықты игергенін көрсететін мүмкіншілігі болады. Жаңа сабақты меңгеруде тірек болатын оқушылардың үй тапсырмасының дұрыстығын сигналдық карточка көмегімен тексерейік. Үй тапсырмасының жауаптары тақтада жазулы тұр, ал сендер дәптердегі жауаппен салыстырыңдар. Дұрыс жауап болса, жасыл түсті картаны, дұрыс болмаса қызыл түсті картаны көтерулерің керек.
Мұғалім үй жұмысына баға береді.
ІV. «Қайталау - оқу анасы» (ауызша сұрақтар).
1. Функция дегеніміз не?
2. Аргумент деп қандай айнымалыны айтады?
3. Функцияның анықталу аймағы деген не?
4. Функцияның мәндерінің аймағы деген не?
5. Функция кестемен қалай беріледі?
6. Кестенің қадамы деген не?
7. Функцияның графигі деген не?
8. Функция қандай әдістермен беріледі?
V. Есеп шығару арқылы оқушының мүмкіндігін тексеру. (дәптерге жаздыру).
1. «Функция мәндерінің лабиринті» ойыны.
Ақтөбе қаласы,
Ақтөбе облыстық арнайы (түзетім) есту қабілеті бұзылған балалар
мектеп - интернат - колледжінің математика пәнінің мұғалімі
Жанболатова Назия Сагингалиевна
Функция туралы ұғым және оның берілу тәсілдері жүктеу
Тақырыбы: Функция туралы ұғым және оның берілу тәсілдері.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Функцияның берілу тәсілдерін қолданып есептер шығару дағдыларын арттыру.
2. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбиелеу. Математикалық тілде сөйлеуге тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: Функция кестесінің, графигінің көмегімен есепті талдау, ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту.
4. Коорекциялық: Сабақ өткізу барысында түзету жұмыстарын жүргізу.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы.
Сабақтың өту әдісі: Аралас сабақ.
Күтілетін нәтиже: Функция графигі бойынша есепті түсіндіре білу, кестенің, формуланың көмегімен ізделінді нәрсені таба білу.
Көрнекіліктер: Интерактивтік тақта, сызбалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
- Oқушылардың назарын сабаққа аудару;
- есту құралдарын тексеру;
Балалар, Мұғалімнің кіріспе сөзі; психологиялық дайындық.
Балалар 8 наурыз қандай мереке? Аналар куні! Олай болса бүгінгі сабаққа қатысып отқан апайларға мереке қарсанында жақсы тілектер айтайық! (оқушылар орындарнан тұрып мұғалімге қарап «Сізге шығармашылық табыс!, Зор денсаулық, Бақытты болыңыздар, Бүгінгі күндерінің сәтті болсын!» - деп айтады.)
ІІ. Тіл жаттығулары;
- Нұрболат, Есеннен сұра;
- Қазір қандай сабақ болады?
- Есен, Айдостан сұра;
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Ерлан, көктем айларын ата?
- Нәби, бүгін күннің нешесі?
Сабақ жоспары;
1. Ұйымдастыру бөлімі.
2. Тіл жаттығулары.
3. Үй жұмысын тексеру.
4. «Қайталау - оқу анасы»- сұрақтарға жауап беру.
5. Есеп шығару арқылы оқушының мүмкіндігін тексеру. (дәптерге жаздыру).
6. «Ойлан, тап» ойыны (сөз жұмбақ шешу).
7. Бекіту сұрақтары.
8. Қортынды.(бағалау, үй тапсырмасы).
Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше, себебі осы сабақта әрбір оқушының өз біліктілігің, тақырыпты қаншалықты игергенін көрсететін мүмкіншілігі болады. Жаңа сабақты меңгеруде тірек болатын оқушылардың үй тапсырмасының дұрыстығын сигналдық карточка көмегімен тексерейік. Үй тапсырмасының жауаптары тақтада жазулы тұр, ал сендер дәптердегі жауаппен салыстырыңдар. Дұрыс жауап болса, жасыл түсті картаны, дұрыс болмаса қызыл түсті картаны көтерулерің керек.
Мұғалім үй жұмысына баға береді.
ІV. «Қайталау - оқу анасы» (ауызша сұрақтар).
1. Функция дегеніміз не?
2. Аргумент деп қандай айнымалыны айтады?
3. Функцияның анықталу аймағы деген не?
4. Функцияның мәндерінің аймағы деген не?
5. Функция кестемен қалай беріледі?
6. Кестенің қадамы деген не?
7. Функцияның графигі деген не?
8. Функция қандай әдістермен беріледі?
V. Есеп шығару арқылы оқушының мүмкіндігін тексеру. (дәптерге жаздыру).
1. «Функция мәндерінің лабиринті» ойыны.
Ақтөбе қаласы,
Ақтөбе облыстық арнайы (түзетім) есту қабілеті бұзылған балалар
мектеп - интернат - колледжінің математика пәнінің мұғалімі
Жанболатова Назия Сагингалиевна
Функция туралы ұғым және оның берілу тәсілдері жүктеу