- 05 нау. 2024 02:37
- 233
Жыл. Ғасыр.
Астана қаласы
№ 53 мектеп - лицей
Бастауыш сынып мұғалімі:
Нарымбетова Айгүл Әбдірашқызы
Математика 2 сынып
Сабақтың атауы: Жыл. Ғасыр.
Мақсаты: Уақыт бірліктерімен (тәулік, апта, ай, жыл, мүшел, ғасыр) және олардың арақатынасымен таныстыру; өзара кері есептер құру және шығаруды. пысықтау; сандарды және сәйкес шамаларды қосу мен азайтуды салыстыра қарастыру; екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға және салыстыруға машықтандыру.
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл - күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір - бірімізге жақсы көңіл - күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі - көңіл ажары!
Күліп өмір сүрейік!
Қызығушылықты ояту
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып, ерекше ынтамен кіріседі.
Таң қай уақытта атады?
Ол уақытты қалай атайды?
Күн қай уақытта батады?
Күн батқаннан кейінгі уақытты қалай аталады?
Тәулік → таңертең, түс бесін, кеш, түн, таң
Тәулік күні 7 күн
Апта
1. Дүйсенбі
2. Сейсенбі
3. Сәрсенбі
4. Бейсенбі
5. Жұма
6. Сенбі
7. Жексенбі
Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс:
Ортақ тапсырма: Шығармашылық жұмыс
Сергіту сәті
Тық - тық, тық - тық -
Барлық сағат былай жүреді:(басты еңкейту)
Тық - тық, тық - тық -
Сағат неше, жылдам қара:(маятник сияқты тербелу)
Тық - тық, тық - тық -
Солға - бір, оңға - екі
Біз де осылай істейміз:
Тық - тық, тық - тық, тық - тық.
Ой толғаныс
Жыл ішіндегі сендерге ең сүйікті күн қай күн? Өзіңнің туған күніңді ата. Өз тобыңдағы қыз балалардың туған күндерін анықтап көр. Жұмысты ортаға салып көрсетіп беру.
- Бүгін қандай жаңа шамалармен таныстық?
- Күнделікті тұрмыста олар сендердің қандай қажеттеріңе жарайды?
Үйге тапсырма №6 100 - бетте
Бағалау
Бағалау парақшаларын толтыру
Кері байланыс.
Толық нұсқасын жүктеу
№ 53 мектеп - лицей
Бастауыш сынып мұғалімі:
Нарымбетова Айгүл Әбдірашқызы
Математика 2 сынып
Сабақтың атауы: Жыл. Ғасыр.
Мақсаты: Уақыт бірліктерімен (тәулік, апта, ай, жыл, мүшел, ғасыр) және олардың арақатынасымен таныстыру; өзара кері есептер құру және шығаруды. пысықтау; сандарды және сәйкес шамаларды қосу мен азайтуды салыстыра қарастыру; екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға және салыстыруға машықтандыру.
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл - күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір - бірімізге жақсы көңіл - күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі - көңіл ажары!
Күліп өмір сүрейік!
Қызығушылықты ояту
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып, ерекше ынтамен кіріседі.
Таң қай уақытта атады?
Ол уақытты қалай атайды?
Күн қай уақытта батады?
Күн батқаннан кейінгі уақытты қалай аталады?
Тәулік → таңертең, түс бесін, кеш, түн, таң
Тәулік күні 7 күн
Апта
1. Дүйсенбі
2. Сейсенбі
3. Сәрсенбі
4. Бейсенбі
5. Жұма
6. Сенбі
7. Жексенбі
Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс:
Ортақ тапсырма: Шығармашылық жұмыс
Сергіту сәті
Тық - тық, тық - тық -
Барлық сағат былай жүреді:(басты еңкейту)
Тық - тық, тық - тық -
Сағат неше, жылдам қара:(маятник сияқты тербелу)
Тық - тық, тық - тық -
Солға - бір, оңға - екі
Біз де осылай істейміз:
Тық - тық, тық - тық, тық - тық.
Ой толғаныс
Жыл ішіндегі сендерге ең сүйікті күн қай күн? Өзіңнің туған күніңді ата. Өз тобыңдағы қыз балалардың туған күндерін анықтап көр. Жұмысты ортаға салып көрсетіп беру.
- Бүгін қандай жаңа шамалармен таныстық?
- Күнделікті тұрмыста олар сендердің қандай қажеттеріңе жарайды?
Үйге тапсырма №6 100 - бетте
Бағалау
Бағалау парақшаларын толтыру
Кері байланыс.
Толық нұсқасын жүктеу