- 05 нау. 2024 02:59
- 211
Кулон заңы. Жұмыс, қуaт, энeргия тaқырытaрынa eсeптeр шығaру
Физика және астрономия 10 сынып
Сабақ тақырыптары
1. Кулон заңы
2. Жұмыс, қуaт, энeргия тaқырытaрынa eсeптeр шығaру.
Тақырыбы: Кулон заңы
Жалпы мақсаттар: Тыныштықтағы екі нүктелік зарядталған денелердің немесе бөлшектердің өзара әсерлесу заңы тұжырымдау, Бүкіләлемдік тартылыс заңына ұқсастығымен айырмашылықтары түсіну
Түйінді идеялар: «Естігенімді ұмытып қаламын, көргенімді есімде сақтаймын, істегенімді түсінемін» (Конфуций)
Стратегиялар: «Блиц сұрақ», «Джигсо», «Түрлі - түсті конверт», «Семантикалық карта», «ым - ишара»,«Аяқталмаған сөйлемдер»
Көрнекіліктер: компьютер, слайдтар, видеопроектор.
Дереккөздер: Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева, 10 сынып «Физика және астрономия» оқулығы, Алматы «Атамұра» баспасы 2012, Г. И. Жаксылыкова, А. М. Қаженова, Н. З. Исмагалиева, «Интербелсенді әдіс - тәсілдер» Өскемен 2014
Оқыту нәтижелері: Оқушылар Кулон заңы туралы түсінік алды. Оқушылар ғылыми ой қорытындарын жасауға дағдыланды. Тақырыпты күнделікті іс - әрекеттерінде қолдана алады.
1 - кезең.
Қызығушылықты ояту:
«жылылық сыйлау» стратегиясы арқылы сергіту сәтін ұйымдастырады.
Топқа бөлу. Мұғалім оқушыларды топтасуын ұйымдастырады.
Қосымша 1.
Өткен тақырып бойынша « Блиц сұрақ» бойынша оқушыларға тапсырма береді
Блиц - сұрақ
№ Сұрақтар «ия», «жоқ»
1. Кәдімгі жағдайда дененің заряды бола ма? +
2. Электронның зарядының мәні е=1, 6*10 - 19 Кл +
3. Протонның заряды бейтарап -
4. Нейтронның заряды оң -
5. Зарядты q белгілейміз +
6. Зарядтың өлшем бірлігі электрон -
7. Ядроның заряды теріс -
8. Аттас зарядтар бірін - бірі тартады -
9. Әр аттас зарядтар бірін - бірі тебеді -
10. Милликен тәжірибе жүзінде электронның зарядының мәнін анықтады +
9 - 10 - «5»
7 - 8 -«4»
5 - 6 -«3»
4 төмен «2»
2 - кезең. Мағынаны ажырату:
«Джигсо» топқа тақырыпты талқылауға ұсынады
Қосымша 3
«түрлі - түсті конверт» арқылы әрбір оқушыға тапсырмалар беру
1 - есеп
Әр аттас зарядталған екі бірдей метал шар берілген. Бірінші шардың заряды - 15 мкКл, ал екіншісі +25мкКл. Шарларды бір – біріне түйістіріп, қайтадан ажыратамыз. Түйістіргеннен кейінгі шарлардың зарядын және екі шардың 5см арақашықтықтағы әсерлесу күшін анықтаңыз.
Тарақ, қаламсап, шар, газет, пластмасса сызғыш. Тәжірибе жасау арқылы денелердің электрленгенін дәлелдеңдер. Денелердің электрлену себебі неде? Денелерді электрлендірудің басқа қандай жолы бар?
Кішкентай екі шариктің зарядтары 2*10 - 7 Кл және 4, 5 * 10 - 7 Кл. Олар вакуумда 0, 1 Н күшпен өзара әсер етеді. Шариктердің ара қашықтығын есептеңдер
Екі бұлттың арасындағы орташа қашықтық 10 км. Олардың электр зарядтары 10 және 20 Кл - ға тең. Бұлттар қандай электр күшімен өзара әсер етеді?
6. q1 = 6 нКл электр заряды бар су тамшысы басқа g2 = - 3 нКл электр заряды бар су тамшысымен біріккен. Пайда болған тамшының заряд
7. Екі нүктелік заряд 1Н күшпен әсерлеседі. Егер олардың әрқайсысының зарядттарын 4 есе арттырса, кулон күші қалай өзгереді?
10. 1 мкКл және 10 нКл екі заряд 9мН күшпен біріне - бірі қандай қашықтықтан әсер етеді?
3 - кезең. Ой - толғаныс:
«Семантикалық картаны 1» береді.
Физика пәні мұғалімі: Динара Кусаинова
Кулон заңы жоспарын жүктеу
Жұмыс, қуaт, энeргия тaқырытaрынa eсeптeр шығaру жоспарын жүктеу
Сабақ тақырыптары
1. Кулон заңы
2. Жұмыс, қуaт, энeргия тaқырытaрынa eсeптeр шығaру.
Тақырыбы: Кулон заңы
Жалпы мақсаттар: Тыныштықтағы екі нүктелік зарядталған денелердің немесе бөлшектердің өзара әсерлесу заңы тұжырымдау, Бүкіләлемдік тартылыс заңына ұқсастығымен айырмашылықтары түсіну
Түйінді идеялар: «Естігенімді ұмытып қаламын, көргенімді есімде сақтаймын, істегенімді түсінемін» (Конфуций)
Стратегиялар: «Блиц сұрақ», «Джигсо», «Түрлі - түсті конверт», «Семантикалық карта», «ым - ишара»,«Аяқталмаған сөйлемдер»
Көрнекіліктер: компьютер, слайдтар, видеопроектор.
Дереккөздер: Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева, 10 сынып «Физика және астрономия» оқулығы, Алматы «Атамұра» баспасы 2012, Г. И. Жаксылыкова, А. М. Қаженова, Н. З. Исмагалиева, «Интербелсенді әдіс - тәсілдер» Өскемен 2014
Оқыту нәтижелері: Оқушылар Кулон заңы туралы түсінік алды. Оқушылар ғылыми ой қорытындарын жасауға дағдыланды. Тақырыпты күнделікті іс - әрекеттерінде қолдана алады.
1 - кезең.
Қызығушылықты ояту:
«жылылық сыйлау» стратегиясы арқылы сергіту сәтін ұйымдастырады.
Топқа бөлу. Мұғалім оқушыларды топтасуын ұйымдастырады.
Қосымша 1.
Өткен тақырып бойынша « Блиц сұрақ» бойынша оқушыларға тапсырма береді
Блиц - сұрақ
№ Сұрақтар «ия», «жоқ»
1. Кәдімгі жағдайда дененің заряды бола ма? +
2. Электронның зарядының мәні е=1, 6*10 - 19 Кл +
3. Протонның заряды бейтарап -
4. Нейтронның заряды оң -
5. Зарядты q белгілейміз +
6. Зарядтың өлшем бірлігі электрон -
7. Ядроның заряды теріс -
8. Аттас зарядтар бірін - бірі тартады -
9. Әр аттас зарядтар бірін - бірі тебеді -
10. Милликен тәжірибе жүзінде электронның зарядының мәнін анықтады +
9 - 10 - «5»
7 - 8 -«4»
5 - 6 -«3»
4 төмен «2»
2 - кезең. Мағынаны ажырату:
«Джигсо» топқа тақырыпты талқылауға ұсынады
Қосымша 3
«түрлі - түсті конверт» арқылы әрбір оқушыға тапсырмалар беру
1 - есеп
Әр аттас зарядталған екі бірдей метал шар берілген. Бірінші шардың заряды - 15 мкКл, ал екіншісі +25мкКл. Шарларды бір – біріне түйістіріп, қайтадан ажыратамыз. Түйістіргеннен кейінгі шарлардың зарядын және екі шардың 5см арақашықтықтағы әсерлесу күшін анықтаңыз.
Тарақ, қаламсап, шар, газет, пластмасса сызғыш. Тәжірибе жасау арқылы денелердің электрленгенін дәлелдеңдер. Денелердің электрлену себебі неде? Денелерді электрлендірудің басқа қандай жолы бар?
Кішкентай екі шариктің зарядтары 2*10 - 7 Кл және 4, 5 * 10 - 7 Кл. Олар вакуумда 0, 1 Н күшпен өзара әсер етеді. Шариктердің ара қашықтығын есептеңдер
Екі бұлттың арасындағы орташа қашықтық 10 км. Олардың электр зарядтары 10 және 20 Кл - ға тең. Бұлттар қандай электр күшімен өзара әсер етеді?
6. q1 = 6 нКл электр заряды бар су тамшысы басқа g2 = - 3 нКл электр заряды бар су тамшысымен біріккен. Пайда болған тамшының заряд
7. Екі нүктелік заряд 1Н күшпен әсерлеседі. Егер олардың әрқайсысының зарядттарын 4 есе арттырса, кулон күші қалай өзгереді?
10. 1 мкКл және 10 нКл екі заряд 9мН күшпен біріне - бірі қандай қашықтықтан әсер етеді?
3 - кезең. Ой - толғаныс:
«Семантикалық картаны 1» береді.
Физика пәні мұғалімі: Динара Кусаинова
Кулон заңы жоспарын жүктеу
Жұмыс, қуaт, энeргия тaқырытaрынa eсeптeр шығaру жоспарын жүктеу