- 05 нау. 2024 02:28
- 206
Математикадан сабақтар
Мектеп: Есілбай ЖОББМ
Мұғалімнің есімі: А.С.Абылгазинова
Тақырыптар:
1. Квадрат түбір
2. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері
3. Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәндері
4. Квадрат түбір мен арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып есептер шығару
8 сынып
САБАҚ: Квадрат түбір
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оқушылар квадрат түбір туралы түсінік алады
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар
Квадрат түбір туралы мәліметтерді таба алады. Тақырып бойынша мәлімет шолу жасайды, зерттейді. Квадрат түбір туралы анықтама құра алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Квадрат түбір дегеніміз не екенін біледі. Түбір белгілерін тауып, түсіндіре алады. Саннан квадрат түбір табуды біледі.
Кейбір оқушылар:
- Теңсіздікті қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды және өрнектің мәнін тиімді тәсілмен шығарыңыз. (ТжДО)
- Теңсіздікті қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды және өрнектің мәнін тиімді тәсілмен шығаруды маршруттық карта арқылы орындаңыз. (КҚЕО)
Тілдік мақсат Оқушылар:
- Оқушылар назарын ғылыми тілге аудару
- Пән мазмұны мен (терминдер, сөз тіркестері)
Негізгі сөздер мен тіркестер:
- түбір, квадрат, математикалық амал, дәреже, дәреженің көрсеткіші, таңба, мән, өрнек, мағына, айнымалы, теңдеу, теңсіздік, рационал, иррационал, жуықтау термин сөздерді пайдалану арқылы тақырыпты түсіндіре алады;
- байланысын көрсете алады;
- Ойын дәлелдей алады;
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
- Түбір ұғымын енгізудің қажеті неде?
- Квадрат түбір және арифметикалық квадрат түбір ұғымдарының айырмашылығы неде?
- Квадрат түбір белгілерін біз не үшін пайдалана аламыз?
Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба?
- Саннан квадрат түбірді табуда қандай нәтиже алуға болады?
- Кез - келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін қалай табасыз?
- Дәрежеге шығару амалына кері амал бар ма?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
- Түбірдің оң мәнін санның арифметикалық квадрат түбірі деп ойлаймын. Өйткені.....
- Егер теріс емес а санының квадрат түбірі деп квадраты а – ға тең санды алсақ, онда.........
Алдыңғы оқу Санаудың дағдысы; түбір бойынша қосу дағдысы; өзгертіп қайта айту;
Толық нұсқасын жүктеу
Мұғалімнің есімі: А.С.Абылгазинова
Тақырыптар:
1. Квадрат түбір
2. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері
3. Квадрат түбір. Квадрат түбірдің жуық мәндері
4. Квадрат түбір мен арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып есептер шығару
8 сынып
САБАҚ: Квадрат түбір
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оқушылар квадрат түбір туралы түсінік алады
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар
Квадрат түбір туралы мәліметтерді таба алады. Тақырып бойынша мәлімет шолу жасайды, зерттейді. Квадрат түбір туралы анықтама құра алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Квадрат түбір дегеніміз не екенін біледі. Түбір белгілерін тауып, түсіндіре алады. Саннан квадрат түбір табуды біледі.
Кейбір оқушылар:
- Теңсіздікті қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды және өрнектің мәнін тиімді тәсілмен шығарыңыз. (ТжДО)
- Теңсіздікті қанағаттандыратын ең үлкен бүтін санды және өрнектің мәнін тиімді тәсілмен шығаруды маршруттық карта арқылы орындаңыз. (КҚЕО)
Тілдік мақсат Оқушылар:
- Оқушылар назарын ғылыми тілге аудару
- Пән мазмұны мен (терминдер, сөз тіркестері)
Негізгі сөздер мен тіркестер:
- түбір, квадрат, математикалық амал, дәреже, дәреженің көрсеткіші, таңба, мән, өрнек, мағына, айнымалы, теңдеу, теңсіздік, рационал, иррационал, жуықтау термин сөздерді пайдалану арқылы тақырыпты түсіндіре алады;
- байланысын көрсете алады;
- Ойын дәлелдей алады;
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
- Түбір ұғымын енгізудің қажеті неде?
- Квадрат түбір және арифметикалық квадрат түбір ұғымдарының айырмашылығы неде?
- Квадрат түбір белгілерін біз не үшін пайдалана аламыз?
Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба?
- Саннан квадрат түбірді табуда қандай нәтиже алуға болады?
- Кез - келген дәлдікпен арифметикалық квадрат түбірдің мәнін қалай табасыз?
- Дәрежеге шығару амалына кері амал бар ма?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
- Түбірдің оң мәнін санның арифметикалық квадрат түбірі деп ойлаймын. Өйткені.....
- Егер теріс емес а санының квадрат түбірі деп квадраты а – ға тең санды алсақ, онда.........
Алдыңғы оқу Санаудың дағдысы; түбір бойынша қосу дағдысы; өзгертіп қайта айту;
Толық нұсқасын жүктеу