- 05 нау. 2024 04:15
- 231
Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі
Кіріспе бөлім
I. Негізгі бөлім
1. 1. Эстетикалық тәрбие туралы жалпы түсінік.
1. 2. Эстетикалық тәрбие берудің маңызы мен міндеттері
1. 3. Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру жолдары.
1. 4. Мектеп жасына дейінгі балаларды эстетикалық тәрбиемен таныстыруда халық дәстүрінің сабақтастығы
II. Тәжірибелік бөлім
2. 1. Мерекелік іс - шаралар арқылы балаларды эстетикалық тәрбиеге баулу.
2. 2. Эстетикалық тәрбиеге байланысты сабақтың үлгі - жоспары
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Зерттеу мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесін анықтау және оны қалыптастыру жолдары. Көркем әдебиет, музыка сурет салу
сабақтары арқылы балалардың эстетикалық тәрбиелеу мәселелерін шешу және дамыту.
Міндеттемелер
1. Баланың эстетикалық қабылдауын жүйелі түрде дамыту.
2. Балалардың эстетикалық түсінігі мен құштарлығын, сезімталдық, қабілетін дамыту.
3. Балалардың көркемдік талғамын тәрбиелеу
Зерттеу болжамы:
Мерекелік іс – шаралар мен сурет салу, көркем әдебиет, музыка мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесін дамытады.
Эстетикалық тәрбиенің мақсаты – баланың бойына эстетикалық құндылықтарды сіңіруді қажетсіну, оған деген қызығушылығын, эстетикалық талғамын дамыту, Эстетикалық іскерлік пен дағдысын қалыптастыру.
А. И. Буровтың эстетикалық тәрбиелеу процесін іске асыруда тәрбиеші тарапынан танып білуге тиісті 3 бағыт ұсынады:
1. Тәрбиешіде жұмыс істеу үшін, қажетті оқу - тәрбие материалдары болуы.
2. Эстетикалық тәрбиенің кезектік мөлшерін ескертіп, эстетикалық қорытындысын бағдарламай білу.
3. Осы негізге лайық педагогикалық педагогикалық процесті құрып, оқу - әдістемелік құралдардың анықтамаларын жасау.
Эстетикалық тәрбие дегеніміз
Баланың қоғамдық өмірде, еңбекте, табиғатта көркем өнерде бар әсемдікті сезіне білуге үйрету, тәрбиелеу деген сөз. Эстетикалық тәрбие балаға қоршаған ортаның көркемдігін, адамның рухани сұлулығын терең түсіндіре білу, сөйтіп оларды ойлау, қиялдау, сөйлеу қабылдау қабілетінің дамуына ықпал ету.
Эстетикалық тәрбиенің құралдары
↓
КҮНДЕЛІКТІ ТҰРМЫС
ҚОЛӨНЕР
КӨРКЕМ ӘДЕБИ ШЫҒАРМАЛАР
БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ
ҚОРШАҒАН ДҮНИЕ
ТАБИҒИ ОРТА
МУЗЫКАЛЫҚ ТУЫНДЫЛАР
МЕРЕКЕЛЕР МЕН САУЫҚТАР
Эстетикалық тәрбиенің әдістері
↓
Зейіндерін аудару
Әңгімелесу
Түсіндіру
Іс - әрекетті ұйымдастыру
Қызықтыру
ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ КЕЗІНДЕ
↓
әсемдікті сезінеді;
қарым - қатынас мәдениетін қалыптастырады;
өз ойын жеткізе біледі;
қиялын дамытады;
мінез құлық мәдениеттілігін қалыптастырады;
шығармашылығы дамиды.
Балабақшадағы эстетикалық тәрбиені қалай іске асыруға болады?
↓
Еңбек кезінде.
Мерекелерде.
іс - шараларда.
ұйымдастырылған оқу іс - әрекеттерінде.
Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі. жүктеу
Кіріспе бөлім
I. Негізгі бөлім
1. 1. Эстетикалық тәрбие туралы жалпы түсінік.
1. 2. Эстетикалық тәрбие берудің маңызы мен міндеттері
1. 3. Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру жолдары.
1. 4. Мектеп жасына дейінгі балаларды эстетикалық тәрбиемен таныстыруда халық дәстүрінің сабақтастығы
II. Тәжірибелік бөлім
2. 1. Мерекелік іс - шаралар арқылы балаларды эстетикалық тәрбиеге баулу.
2. 2. Эстетикалық тәрбиеге байланысты сабақтың үлгі - жоспары
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Зерттеу мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесін анықтау және оны қалыптастыру жолдары. Көркем әдебиет, музыка сурет салу
сабақтары арқылы балалардың эстетикалық тәрбиелеу мәселелерін шешу және дамыту.
Міндеттемелер
1. Баланың эстетикалық қабылдауын жүйелі түрде дамыту.
2. Балалардың эстетикалық түсінігі мен құштарлығын, сезімталдық, қабілетін дамыту.
3. Балалардың көркемдік талғамын тәрбиелеу
Зерттеу болжамы:
Мерекелік іс – шаралар мен сурет салу, көркем әдебиет, музыка мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесін дамытады.
Эстетикалық тәрбиенің мақсаты – баланың бойына эстетикалық құндылықтарды сіңіруді қажетсіну, оған деген қызығушылығын, эстетикалық талғамын дамыту, Эстетикалық іскерлік пен дағдысын қалыптастыру.
А. И. Буровтың эстетикалық тәрбиелеу процесін іске асыруда тәрбиеші тарапынан танып білуге тиісті 3 бағыт ұсынады:
1. Тәрбиешіде жұмыс істеу үшін, қажетті оқу - тәрбие материалдары болуы.
2. Эстетикалық тәрбиенің кезектік мөлшерін ескертіп, эстетикалық қорытындысын бағдарламай білу.
3. Осы негізге лайық педагогикалық педагогикалық процесті құрып, оқу - әдістемелік құралдардың анықтамаларын жасау.
Эстетикалық тәрбие дегеніміз
Баланың қоғамдық өмірде, еңбекте, табиғатта көркем өнерде бар әсемдікті сезіне білуге үйрету, тәрбиелеу деген сөз. Эстетикалық тәрбие балаға қоршаған ортаның көркемдігін, адамның рухани сұлулығын терең түсіндіре білу, сөйтіп оларды ойлау, қиялдау, сөйлеу қабылдау қабілетінің дамуына ықпал ету.
Эстетикалық тәрбиенің құралдары
↓
КҮНДЕЛІКТІ ТҰРМЫС
ҚОЛӨНЕР
КӨРКЕМ ӘДЕБИ ШЫҒАРМАЛАР
БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ
ҚОРШАҒАН ДҮНИЕ
ТАБИҒИ ОРТА
МУЗЫКАЛЫҚ ТУЫНДЫЛАР
МЕРЕКЕЛЕР МЕН САУЫҚТАР
Эстетикалық тәрбиенің әдістері
↓
Зейіндерін аудару
Әңгімелесу
Түсіндіру
Іс - әрекетті ұйымдастыру
Қызықтыру
ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ КЕЗІНДЕ
↓
әсемдікті сезінеді;
қарым - қатынас мәдениетін қалыптастырады;
өз ойын жеткізе біледі;
қиялын дамытады;
мінез құлық мәдениеттілігін қалыптастырады;
шығармашылығы дамиды.
Балабақшадағы эстетикалық тәрбиені қалай іске асыруға болады?
↓
Еңбек кезінде.
Мерекелерде.
іс - шараларда.
ұйымдастырылған оқу іс - әрекеттерінде.
Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі. жүктеу