- 05 нау. 2024 02:14
- 256
Қазақстан жеріндегі ғұн тайпалары
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы,
«№219 Ы. Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебінің»
Жұмабаева Қалдыгүл Қалдыбайқызы
«Қазақстан тарихынан әңгімелер» 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан жеріндегі ғұн тайпалары. Аттила (Еділ) - жахангер.
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» 5 сынып оқулығы, ғаламтор мәліметтері
Ресурстар: Карта, слайд, жұмыс парағы, ғаламтор мәліметі
Жалпы мақсаты, міндеттері; 1 - қадам: Ғұн тайпасын сипаттай отырып, тұрмысы мен шаруашылығын және қоғамдық құрылысымен таныстыру 2 - қадам: Топтық жұмыста ауызбіршілікпен жұмыс жасай отырып, нәтижеге жетуді үйрету
3 - қадам: Ғұн тайпасының қазақ тарихында алатын орнын ашып көрсету
Күтілетін нәтиже: Ғұн тайпасының хронологиялық шеңберін, жер аумағын, қоғамдық құрылымын біліп, мемлекеттік басқару жүйесін түсінеді.
Негізгі идеялар: Ғұн тайпаларының «Халықтың ұлы қоныс аударуы» оқиғасына түрткі болғандығын, әлемдік тарихтағы орны жайлы айту.
Тапсырма топтастыру: жеке, топтық жұмыстар, Венн диаграммасы, хронологиялық кесте, сәйкестендіру, артығын табу, рефлексия, бағалау критерийлері бойынша топтарда бірін - бірі бағалау
Негізгі дерек көздері:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
АКТ - ні қолдану.
Оқытуды басқару және көшбасшылық
ІІІ деңгейлі тарих пәнінің мұғалімі
Қысқа мерзімді жоспар
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру сәті:
сыныпты топтастыру
Үй тапсырмасын пысықтау: «Кім жылдам?» слайд арқылы ашық сұрақтар қою: 1. Сақ топтарын атаңдар? 2. Грек деректерінде сақтарды қалай атады? т. б.
Жаңа тақырып:
1 - қадам: топтық жұмыс І топ: Ғұндар
ІІ топ: Шаруашылығы мен тұрмысы
ІІІ топ: Ғұндардың жорықтары
ІV топ: Аттила - жахангер
2 - қадам: жұптық жұмыс
Сақ және ғұн тайпасын Венн диаграммасына түсіру
3 - қадам: Хронология
«№219 Ы. Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебінің»
Жұмабаева Қалдыгүл Қалдыбайқызы
«Қазақстан тарихынан әңгімелер» 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан жеріндегі ғұн тайпалары. Аттила (Еділ) - жахангер.
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» 5 сынып оқулығы, ғаламтор мәліметтері
Ресурстар: Карта, слайд, жұмыс парағы, ғаламтор мәліметі
Жалпы мақсаты, міндеттері; 1 - қадам: Ғұн тайпасын сипаттай отырып, тұрмысы мен шаруашылығын және қоғамдық құрылысымен таныстыру 2 - қадам: Топтық жұмыста ауызбіршілікпен жұмыс жасай отырып, нәтижеге жетуді үйрету
3 - қадам: Ғұн тайпасының қазақ тарихында алатын орнын ашып көрсету
Күтілетін нәтиже: Ғұн тайпасының хронологиялық шеңберін, жер аумағын, қоғамдық құрылымын біліп, мемлекеттік басқару жүйесін түсінеді.
Негізгі идеялар: Ғұн тайпаларының «Халықтың ұлы қоныс аударуы» оқиғасына түрткі болғандығын, әлемдік тарихтағы орны жайлы айту.
Тапсырма топтастыру: жеке, топтық жұмыстар, Венн диаграммасы, хронологиялық кесте, сәйкестендіру, артығын табу, рефлексия, бағалау критерийлері бойынша топтарда бірін - бірі бағалау
Негізгі дерек көздері:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
АКТ - ні қолдану.
Оқытуды басқару және көшбасшылық
ІІІ деңгейлі тарих пәнінің мұғалімі
Қысқа мерзімді жоспар
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру сәті:
сыныпты топтастыру
Үй тапсырмасын пысықтау: «Кім жылдам?» слайд арқылы ашық сұрақтар қою: 1. Сақ топтарын атаңдар? 2. Грек деректерінде сақтарды қалай атады? т. б.
Жаңа тақырып:
1 - қадам: топтық жұмыс І топ: Ғұндар
ІІ топ: Шаруашылығы мен тұрмысы
ІІІ топ: Ғұндардың жорықтары
ІV топ: Аттила - жахангер
2 - қадам: жұптық жұмыс
Сақ және ғұн тайпасын Венн диаграммасына түсіру
3 - қадам: Хронология
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.