- 05 нау. 2024 02:14
- 240
Қорқыт ата кітабы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,
Қ. Пірімов ауылы, Қ. Күлетов атындағы №92 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Канатбаева Жанат Оналбековна
Қазақ әдебиеті 8 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Қорқыт ата кітабы
Жалпы мақсаты
1.«Қорқыт ата кітабының» тарихилығын, көркемдік ерекшелігін таныту, білімді дамыта отырып, танымдық қабілетін арттыру.
2. Әңгімелерін талдау арқылы өзіндік жұмыс істеуге машықтандыру, шығармашылықпен жұмыс істеуге жетелеу
Оқу нәтижесі:. Өз ойын жүйелі, нақты жеткізу дағдысы қалыптасады. Пікірін еркін, ашық айтуға үйренеді. Бірін - бірі әділ бағалайды.
Сабақтың түрі: ізденіс сабағы
Сабақтың әдіс - тәсілі: СТО стратегиясының элементтері, талдау, салыстыру, пысықтау.
Сабақтың көрнекілігі: Қорқыт ата суреттері, қосымша материалдар, бейнебаян, аудиожазба
Сабақтың өзектілігі: Ұлының аты өлмейді, Ғалымның хаты өлмейді.
Сабақ барысы
Қызығушылықтарын ояту:
«Қорқыт - қобыз» әнін тыңдату
Ой шақыру
Қорқыт ата туралы деректі фильм көрсету Бейнекөріністен нені түсіндіңіздер?
Түрткі сұрақтар қою.
Қорқыт ата кім болған, қай дәуірде өмір сүрген?
Ол қандай қасиеттерімен халық есінде қалған?
Қорқыт ата кітабы қанша жырдан тұрады?
Мағынаны тану
- «Кубизм» стратегиясы бойынша жұмыс жасау
І топ - Зерттеңіз:
Қорқыт ата туралы аңыздардың сыры
ІІ топ - Суреттеңіз:
Күйдің шығу тарихы
ІІІ топ - Салыстырыңыз: Қорқыт атаның нақыл сөздері таратылады.
Олар нақыл сөзді оқып өзіндік пікірін ортаға салады.
Қанатты сөздер:
Қыз анадан көрмейінше, өнеге алмас,
Ұл атадан көрмейінше, сапар шекпес;
Дәулетті ұлың болса, ошағыңның қоры болар,
Дәулетсіз ұл болса, ошағыңның қоры болар;
Жер қадірін ел біледі, ел қадірін ер біледі;
Құлан құдыққа құласа, құрбақа құлағында ойнайды;
Көңілі пасық ерде дәулет болмас;
Қар қаншама қалың жауғанмен - жазға бармас;
Қ. Пірімов ауылы, Қ. Күлетов атындағы №92 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Канатбаева Жанат Оналбековна
Қазақ әдебиеті 8 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Қорқыт ата кітабы
Жалпы мақсаты
1.«Қорқыт ата кітабының» тарихилығын, көркемдік ерекшелігін таныту, білімді дамыта отырып, танымдық қабілетін арттыру.
2. Әңгімелерін талдау арқылы өзіндік жұмыс істеуге машықтандыру, шығармашылықпен жұмыс істеуге жетелеу
Оқу нәтижесі:. Өз ойын жүйелі, нақты жеткізу дағдысы қалыптасады. Пікірін еркін, ашық айтуға үйренеді. Бірін - бірі әділ бағалайды.
Сабақтың түрі: ізденіс сабағы
Сабақтың әдіс - тәсілі: СТО стратегиясының элементтері, талдау, салыстыру, пысықтау.
Сабақтың көрнекілігі: Қорқыт ата суреттері, қосымша материалдар, бейнебаян, аудиожазба
Сабақтың өзектілігі: Ұлының аты өлмейді, Ғалымның хаты өлмейді.
Сабақ барысы
Қызығушылықтарын ояту:
«Қорқыт - қобыз» әнін тыңдату
Ой шақыру
Қорқыт ата туралы деректі фильм көрсету Бейнекөріністен нені түсіндіңіздер?
Түрткі сұрақтар қою.
Қорқыт ата кім болған, қай дәуірде өмір сүрген?
Ол қандай қасиеттерімен халық есінде қалған?
Қорқыт ата кітабы қанша жырдан тұрады?
Мағынаны тану
- «Кубизм» стратегиясы бойынша жұмыс жасау
І топ - Зерттеңіз:
Қорқыт ата туралы аңыздардың сыры
ІІ топ - Суреттеңіз:
Күйдің шығу тарихы
ІІІ топ - Салыстырыңыз: Қорқыт атаның нақыл сөздері таратылады.
Олар нақыл сөзді оқып өзіндік пікірін ортаға салады.
Қанатты сөздер:
Қыз анадан көрмейінше, өнеге алмас,
Ұл атадан көрмейінше, сапар шекпес;
Дәулетті ұлың болса, ошағыңның қоры болар,
Дәулетсіз ұл болса, ошағыңның қоры болар;
Жер қадірін ел біледі, ел қадірін ер біледі;
Құлан құдыққа құласа, құрбақа құлағында ойнайды;
Көңілі пасық ерде дәулет болмас;
Қар қаншама қалың жауғанмен - жазға бармас;
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.