- 05 нау. 2024 04:15
- 286
Қосындыны санға бөлу.
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға бөлу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларды қосындыны санға бөлу тәсілдерімен таныстыру.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету ‚ практикалық іс – әрекет
арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Тақырыпқа байланысты «Қосындыны санға бөлу» кестесі.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
Жаңа сабақ.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
Қосындыны санға көбейту тәсілдерін еске түсіру.
І тәс. (3+4)×2 = 7×2=14
Әуелі қосындының мәнін есептеп, содан кейін оны санға көбейтіп, өрнектің мәнін таптық.
ІІ тәс. 3×2+4×2= 6+8=14
Әуелі көбейтінділердің мәнін есептеп, содан оларды қосу арқылы өрнектің мәнін таптық.
Қосындыны санға бөлу.
ЕКДМ тік төртбұрышы неше шаршыдан құрастырылған?
Қызыл шаршыларды тең екіге бөлу керек. Көк шаршыларды тең екіге бөлу керек. Сонда әр бөлікте неше шаршы болады? Ол үшін:
(6+4): 2= 6: 2+4: 2=3+2=5
Қосындыны санға бөлу. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға бөлу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларды қосындыны санға бөлу тәсілдерімен таныстыру.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету ‚ практикалық іс – әрекет
арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Тақырыпқа байланысты «Қосындыны санға бөлу» кестесі.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
Жаңа сабақ.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
Қосындыны санға көбейту тәсілдерін еске түсіру.
І тәс. (3+4)×2 = 7×2=14
Әуелі қосындының мәнін есептеп, содан кейін оны санға көбейтіп, өрнектің мәнін таптық.
ІІ тәс. 3×2+4×2= 6+8=14
Әуелі көбейтінділердің мәнін есептеп, содан оларды қосу арқылы өрнектің мәнін таптық.
Қосындыны санға бөлу.
ЕКДМ тік төртбұрышы неше шаршыдан құрастырылған?
Қызыл шаршыларды тең екіге бөлу керек. Көк шаршыларды тең екіге бөлу керек. Сонда әр бөлікте неше шаршы болады? Ол үшін:
(6+4): 2= 6: 2+4: 2=3+2=5
Қосындыны санға бөлу. жүктеу