- 05 нау. 2024 02:37
- 215
Сабырсыз, арсыз, еріншек. Абай Құнанбаев
«Әулиекөл ауданы
№2 Аманқарағай орта мектебі» ММ
бастауыш сынып мұғалімі:
Аяпбергенова Алмагүл Бахитжанқызы
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: «Сабырсыз, арсыз, еріншек» Абай Құнанбаев.
Сабақтың мақсаты: Ұлы ақын А. Құнанбаевтың шығармашылығымен таныстыра отырып, өлеңнің негізгі идеясын ашуға үйрету.
2. Адам бойындағы жағымсыз қасиеттерден бойын аулақ ұстауға баулу.
3. Көркем мәтінмен жұмыс істей алу дағдысын жетілдіру, оқып түйгендері туралы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру.
Күтілетін нәтиже: Өлеңді өз беттерінше оқып, мазмұнын түсінеді, топта талдайды, өз ойларын еркін жеткізеді, сыни ойлай біледі, өзара бағалайды, ынтымақтаса жұмыс жасайды.
Түйінді идеялар: Оқушылар адам бойындағы жақсы мен жаман қасиеттерді ара - жігін ажырата білуге үйрету.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: Топпен жұмыс, ой қозғау, 6 ойлау қалпағы, шығармашылық тапсырма, топтастыру.
I. Ұйымдастыру кезеңі. 2 мин
Әрбір адам?
- Әрбір сабақ? Әрбір ісің? Әр бір сөзін?
Бағалау парағын тарату.
Топқа бөлу. Жыл мезгілі:
Оқушылардың қызығушылығын ояту: Балалар, осы жыл мезгілдері туралы не айтуға болады?
- Ал, енді үй тапсырмасына дайындықтарыңды тексеріп көрейік. Тест жұмысы беріледі.
(тақтада жазылып тұрады)
1.«Орындалған арман»әңгімесінің авторы кім?
А. Абай Б. Кубеев В. Шәкірім
2. Әңгіменің негізгі идеясы не?
А. Қазақ балаларын оқыту
Б. Бай балаларын оқыту
В. Кедей балаларын оқыту
3. Қазақ балаларына арнап мектеп ашқан кім?
А. Абай Б. Мұхтар В. Ыбырай
4. Жай шаруалардың балаларын оқуға алуға кім қарсы болды?
А. Қаржасов Б. Ыбырай В. Ешкім
5. Оқу қашан басталды?
А. 1997 Б. 1887 В. 2011
6. Кімнің арманы орындалды?
А. Спандиярдың Б. Абайдың В. Сәкеннің
7. Ыбырай кім?
А. Әнші Б. Күйші С. Ақын - жазушы
Осы тест сұрақтарында кімнің аты көп кездесті?
Жаңа сабақ
- Бүгін біз, балалар, ұлы ақын Абай Құнанбаевтың «Сабырсыз, арсыз, еріншек» өлеңімен таныса отырып, көркем мәтінмен жұмыс істей алу дағдымызды жетілдіреміз, оқып түйгендеріміз туралы ой қорытындысын жасап жаттығамыз.
Күн ретін, тақырыпты жазу.
Оқушыларға Абай туралы қосымша мәліметтер беріледі
Слайд: кесте толтыру
1. Мәтінді таныстыру
«Сабырсыз, арсыз, еріншек» өлеңін әр топтан оқып береді.
2. - Балалар, енді кітапқа көңіл аударайық: Қандай сөздердің мағынасын түсіну қиын болып тұр?
3. Өлеңнің идеясын ашу
- Өлеңде ақын адам бойындағы қандай қасиеттерді сынап тұр?
4 - Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атауға болады?
- Балалар, сендер Абай аталарыңның адамның мінез - құлқын жырлайтын тағы қандай өлеңдерін білесіңдер?
Осы өлеңді кім жатқа айтады?
( Оқушылардан сұрау)
- Абай аталарыңның «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінен қандай жағымды мінез - құлықтарды тауып айтар едіңдер?
- Екі өлеңнің ұқсастығы неде?
- Олай болса, бұл өлеңдердің негізгі ойы не туралы деп ойлайсыңдар?. - Ия, Абай аталарың өзінің өлеңдері мен қара сөздерінде ұрпағын жамандықтан жирендіріп, жақсылыққа үйретуді мақсат еткен екен.
Сергіту сәті. «Көзімнің қарасы»әнің орындау.
Шығармашылық тапсырма:
Поэзия сәті:
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
№2 Аманқарағай орта мектебі» ММ
бастауыш сынып мұғалімі:
Аяпбергенова Алмагүл Бахитжанқызы
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: «Сабырсыз, арсыз, еріншек» Абай Құнанбаев.
Сабақтың мақсаты: Ұлы ақын А. Құнанбаевтың шығармашылығымен таныстыра отырып, өлеңнің негізгі идеясын ашуға үйрету.
2. Адам бойындағы жағымсыз қасиеттерден бойын аулақ ұстауға баулу.
3. Көркем мәтінмен жұмыс істей алу дағдысын жетілдіру, оқып түйгендері туралы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру.
Күтілетін нәтиже: Өлеңді өз беттерінше оқып, мазмұнын түсінеді, топта талдайды, өз ойларын еркін жеткізеді, сыни ойлай біледі, өзара бағалайды, ынтымақтаса жұмыс жасайды.
Түйінді идеялар: Оқушылар адам бойындағы жақсы мен жаман қасиеттерді ара - жігін ажырата білуге үйрету.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: Топпен жұмыс, ой қозғау, 6 ойлау қалпағы, шығармашылық тапсырма, топтастыру.
I. Ұйымдастыру кезеңі. 2 мин
Әрбір адам?
- Әрбір сабақ? Әрбір ісің? Әр бір сөзін?
Бағалау парағын тарату.
Топқа бөлу. Жыл мезгілі:
Оқушылардың қызығушылығын ояту: Балалар, осы жыл мезгілдері туралы не айтуға болады?
- Ал, енді үй тапсырмасына дайындықтарыңды тексеріп көрейік. Тест жұмысы беріледі.
(тақтада жазылып тұрады)
1.«Орындалған арман»әңгімесінің авторы кім?
А. Абай Б. Кубеев В. Шәкірім
2. Әңгіменің негізгі идеясы не?
А. Қазақ балаларын оқыту
Б. Бай балаларын оқыту
В. Кедей балаларын оқыту
3. Қазақ балаларына арнап мектеп ашқан кім?
А. Абай Б. Мұхтар В. Ыбырай
4. Жай шаруалардың балаларын оқуға алуға кім қарсы болды?
А. Қаржасов Б. Ыбырай В. Ешкім
5. Оқу қашан басталды?
А. 1997 Б. 1887 В. 2011
6. Кімнің арманы орындалды?
А. Спандиярдың Б. Абайдың В. Сәкеннің
7. Ыбырай кім?
А. Әнші Б. Күйші С. Ақын - жазушы
Осы тест сұрақтарында кімнің аты көп кездесті?
Жаңа сабақ
- Бүгін біз, балалар, ұлы ақын Абай Құнанбаевтың «Сабырсыз, арсыз, еріншек» өлеңімен таныса отырып, көркем мәтінмен жұмыс істей алу дағдымызды жетілдіреміз, оқып түйгендеріміз туралы ой қорытындысын жасап жаттығамыз.
Күн ретін, тақырыпты жазу.
Оқушыларға Абай туралы қосымша мәліметтер беріледі
Слайд: кесте толтыру
1. Мәтінді таныстыру
«Сабырсыз, арсыз, еріншек» өлеңін әр топтан оқып береді.
2. - Балалар, енді кітапқа көңіл аударайық: Қандай сөздердің мағынасын түсіну қиын болып тұр?
3. Өлеңнің идеясын ашу
- Өлеңде ақын адам бойындағы қандай қасиеттерді сынап тұр?
4 - Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атауға болады?
- Балалар, сендер Абай аталарыңның адамның мінез - құлқын жырлайтын тағы қандай өлеңдерін білесіңдер?
Осы өлеңді кім жатқа айтады?
( Оқушылардан сұрау)
- Абай аталарыңның «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінен қандай жағымды мінез - құлықтарды тауып айтар едіңдер?
- Екі өлеңнің ұқсастығы неде?
- Олай болса, бұл өлеңдердің негізгі ойы не туралы деп ойлайсыңдар?. - Ия, Абай аталарың өзінің өлеңдері мен қара сөздерінде ұрпағын жамандықтан жирендіріп, жақсылыққа үйретуді мақсат еткен екен.
Сергіту сәті. «Көзімнің қарасы»әнің орындау.
Шығармашылық тапсырма:
Поэзия сәті:
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу