- 05 нау. 2024 02:17
- 136
Сүйемін, өскен Отаным
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы,
Жыңғылды аулы, Есір Айшуақұлы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Тұяқбаева Сәулет Қуатқызы
Тақырыбы: “Сүйемін, өскен Отаным” Мұқағали Мақатаев
Мақсаты:
Өлең мазмұны арқылы көркем әдебиет жанрының бірі лирикалық шығармалардың айтар ойын ұғындыру. М. Мақатаев өмірінен, шығармашылығынан мәліметтер беру. Еліміздің тарихына қысқаша шолу жасау.
Оқушылардың өлеңге деген ынтасын арттыру, көркем сөз оқу шеберлігін, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
Отанды сүюге, өлеңді, өнерді, сезімді бағалауға тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы( қызығушылықты ояту, мағынаны тану, ой толғаныс, сәйкестендіру, түртіп алу, топтастыру). Блум жүйесі.
Пәнаралық байланыс: Тарих, әдебиет, музыка.
«Әрбір адам - Туысым, досым, жұрағат
Әрбір сабақ - Үйрену, ұғу, ұлағат.
Әрбір ісім – Тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзім - Шындық, бірлік, адалдық»
Үйге тапсырма
Қ. Аманжоловтың «Туған жер» өлеңін мәнерлеп оқу.
Мағынаны тану
Қ. Аманжолов кім?
Ақынның көңіл - күйі, туған жерге деген ризашылық сезімі өлеңнің қандай жолдарында берілген?
Өлеңді неге лирикалық шығармаға жатқызамыз?
Жыңғылды аулы, Есір Айшуақұлы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Тұяқбаева Сәулет Қуатқызы
Тақырыбы: “Сүйемін, өскен Отаным” Мұқағали Мақатаев
Мақсаты:
Өлең мазмұны арқылы көркем әдебиет жанрының бірі лирикалық шығармалардың айтар ойын ұғындыру. М. Мақатаев өмірінен, шығармашылығынан мәліметтер беру. Еліміздің тарихына қысқаша шолу жасау.
Оқушылардың өлеңге деген ынтасын арттыру, көркем сөз оқу шеберлігін, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
Отанды сүюге, өлеңді, өнерді, сезімді бағалауға тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы( қызығушылықты ояту, мағынаны тану, ой толғаныс, сәйкестендіру, түртіп алу, топтастыру). Блум жүйесі.
Пәнаралық байланыс: Тарих, әдебиет, музыка.
«Әрбір адам - Туысым, досым, жұрағат
Әрбір сабақ - Үйрену, ұғу, ұлағат.
Әрбір ісім – Тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзім - Шындық, бірлік, адалдық»
Үйге тапсырма
Қ. Аманжоловтың «Туған жер» өлеңін мәнерлеп оқу.
Мағынаны тану
Қ. Аманжолов кім?
Ақынның көңіл - күйі, туған жерге деген ризашылық сезімі өлеңнің қандай жолдарында берілген?
Өлеңді неге лирикалық шығармаға жатқызамыз?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.