Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 апта бұрын)
Я Таяцтің «Пойыз» әңгімесін қайталау
Мотивация: (үстелде қорап бар)
Балалар, бұл не? (қорап)
Мұнда не бар екенін білгіңіз келе ме? (балалар)
Жұмбақтың шешуін табайық.
Қыста құлақтар қатып қалмауы үшін
Оны басыңның үстіне лақтыр. (қалпақ)
Сиқырлы сәт: (қорапты ашады, суретті шығарады)
Балалар, мына суреттерді атайық (қолғап, пальто, бас киім, киіз етік)
Жігіттер мұны сүйіспеншілікпен шақырсын
Жаттығу ойын «Сүйіспеншілікпен ата»
- Киімдерді қалай атауға болады, егер олар кішкентай болса (сүйіспеншілікпен): үлкен пальто - кішкентай... (пальто), үлкен қолғаптар - кішкентай... (қолғаптар), қолғаптар -... (қолғаптар), шарф -... (шарф), қалпақ -... (қалпақ), күрте -… (күрте). Айтыңызшы, біз бұл заттарды жылдың қай мезгілінде киеміз? (Қыс) Дидактикалық ойын «Қысқы серуенге киім мен аяқ киім алыңыз» (Теру кенепте мен киімдер бейнеленген заттық суреттерді шығарамын).
- Серуенге шыққанда қандай киім киер едіңді кім айтып, көрсете алады? (Балалар киімді таңдайды және атайды)
- Қыста киетін киімдер қалай аталады? (Қысқы киім)
«Қыс қызығы» сөздік ойыны (Теру кенепте мен ойындарды бейнелейтін заттық суреттерді серуенге қоямын, балалар «қыс» тақырыбындағы суреттерді таңдауы керек). Ал қыста серуендеуге және қандай ойындар ойнауға болады? (Шаңғымен сырғанау, шанамен сырғанау, коньки тебу, снеговик жасау, қардан слайд салу, одан коньки тебу, аққала ойнау...).
Балалар қараңдаршы, қанша қызықты суреттер, бірақ бұл суреттер қарапайым емес, олардың ішінде
«С» дыбысы жасырылған. Мен «С» дыбысы бар заттарды атауды ұсынамын (шана, қар, қар ұшқыны, мұздақ, қар адамы)
- Шанамен қалай жүгіруге болатынын білесің бе? (Төбеден төмен түсіңіз, арқанды жол бойымен алып жүріңіз).
Оқу, әңгімеге иллюстрациялар қарастыру.
Я. Таяцтың «Пойыз» әңгімесін оқу: Барлық жерде қар. Машаның шанасы бар. Мишаның шанасы бар. Толяның шанасы бар.
Галидің шанасы бар. Шана жоқ бір әкем.
Ол Галинаның шанасын алып, оны Толиндерге, Толиндерді Мишиндерге, Мишиндерді Машиндерге жалғады.
Бұл пойыз болып шықты.
Миша айқайлайды: - Ту - ту! - ол машинист.
Маша айқайлайды: - Билеттерің! - ол дирижер.
Әкем жіпті тартып:- Чух - чух... чух - чуг.... дейді.
Демек, ол тепловоз.
- Балалар, сендер қалай ойлайсыңдар, мен оқығаным әңгіме немесе ертегі ме? (Біз жауаптарды тыңдаймыз).
- Неге? Әңгімені жазушы жазады. Әңгіменің авторы болуы керек. Ертегілер адамдармен бірге келеді. Әңгіме нақты оқиғалар, өмірде не болуы мүмкін екендігі туралы айтады. Ал ертегілер ойдан шығарылған оқиғалар туралы айтады. Ертегіде қиял мен фантастика көп.
Мазмұны бойынша әңгіме.
- Балалар, сендерге ертегі ұнады ма?
- Бұл ертегі не дейді? (Балалардың жауаптары). (Барлығының шанасы болғаны дұрыс, тек бір әкеде шанасы жоқ).
- Әңгіме қалай басталады? (Барлық жерде қар жауып тұр және барлық жігіттерде шаналар бар).
- Әңгімеде қай уақыт туралы айтылған? (Қыс туралы).
- Қалай ойлайсыңдар, неге қыс мезгілі болды? (Дұрыс, жақсы достар, өйткені барлық жерде қар жауып, жігіттерде шаналар болған, ал біз қыста тек шанамен жүреміз).
- Шана тебетін балалардың есімдері кім? (Толя, Галя, Миша, Маша).
- Кімде шана жоқ? (Әке).
- Балалар пойызға қалай келді? (Әкем шананы алып, оларды бір - біріне іліп қойды).
- Жүргізуші кім болды? (Дұрыс: Миша, ол айқайлады: Ту - ту).
- Кондуктор кім болды? (Дұрыс: Маша, ол айқайлады:
- Билеттерің).
- Локомотив деген кім? (Дұрыс: әке - ол жіпті тартып: - Чух - чух) деді. Дене шынықтыру Сіз бұл пойызды көшеде ойнайсыз ба? Қалай? Ойнағыңыз келе ме? Міне, бізді күтіп тұрған тепловоз.
Керісінше, балалар, біз орын алып жатырмыз, бірінен соң бірі тұрыңыз. Біз моторды іске қосамыз және кетеміз, кетейік! Ту - ту! Балалар қолдарын кеудеге «бұрады».
Дөңгелектер, дөңгелектер, соғу, соғу, соғу.
Олар шеңбер бойымен «жүргізеді».
Ал шағын тіркемелерде жігіттердің науқаны жүреді. Чуг - чуг - чуг! Сонымен біз саяхатқа шықтық. Енді орындықтарға отырыңыз. Әңгімені қайта оқу. Мен бұл әңгімені қайтадан оқимын, ал сіз оны кейінірек жолдастарыңызға айтып беру үшін оны есте сақтауға тырысыңыз.
Әңгімені қайталау.
- Енді біз «Пойыз» атты ертегіні қайталаймыз. (Қайта айту қиынға соғатын балалармен бірге қайталап айтуды қолдануға болады)
Мен бастаймын, сен оны аяқтайсың.
- Барлық жерде (қар).
- Машаның жанында (шана).
- Мишаның (шана) және т. б.
Қорытынды:
- Бүгін мен сендерге оқып берген әңгіменің аты қалай?
- Дұрыс, «пойыз».
- Неге олай аталады?
- Өйткені әкем шанаға балаларға пойыз жасады.
- Сізге ұнады ма? (Балалардың жауаптары).

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама