- 05 нау. 2024 04:13
- 242
9 санының құрамы
Тақырыбы: 9 санының құрамы
Мақсаты: Оқушыларға 9 саны мен құрамы туралы түсінік беру, 9 санын жазуға басқа сандармен салыстыруға, құрамындағы сандарды білуге үйрету. Оқушыларды есеп шығаруға дайындау, ауызша есептеуге дағдыландыру. Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, топпен жұмыс, сұрақ - жауап
Көрнекілігі: интерактивті тақта. Геометриялық фигуралар, суреттер, плакаттар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Сынып оқушыларымен амандасу.
- Оқушыларды түгендеу.
- Қажетті құралдарды алу.
Психологиялық дайындық.
Шырылдайды қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен
Қонақтарға бас иіп
Қош келдіңіз айтамыз
• Оқушыларды топқа бөлу.
Әр топ өз геометриялық фигураларын атап, ережесімен таныстыру.
Үш бұрышы, үш қабырғасы бар. Қарама – қарсы қабырғалары тең.
Барлық қабырғалары бірдей.
ІІ. Өткенді пысықтау
Сандар қатарын ата.(1 - ден 9 - ға дейін тура және кері санату)
Геометриялық фигураларды суретке қарап ажырату, атау.
8, 7, 6, 5, 4, 3 санының құрамын табу
Қосудың компоненттерін ата.
Азайтудың компоненттерін ата.
ІІІ. Жаңа сабақ
9 санының құрамы
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
Суреттер бойынша мысалдар келтіру арқылы 9 санының құрамымен таныстыру.
1. 9 санының құрамын жазу.
2. Жаңа сабақ бойынша топпен жұмыс жасау.
Үш топ 9 - дың құрамына гүл, пойыз, күннің бейнесін құрастыру арқылы теңдіктер құрастырады.
Оқулықпен жұмыс.
Салыстыруға берілген есептер.
I – топ
0* 9
9 * 9
9см * 9см
9см * 7см
II – топ
6 * 9
9 * 8
4см * 9см
9см * 6см
III - топ
5 * 9
2 * 9
3см * 9см
5см * 9см
3. Кесінділерді өлшеп, салыстыру.
8см 9см
Шығармашылық тапсырма.
Суретке қарап айырмашылықтарын тап.
Бос орында қандай сурет болуға тиіс?
Геометриялық фигуралардың атын жазып, дыбыстық талдау жасау.
Сәуле Кесінді Шаршы
9 санының құрамы жүктеу
9 санының құрамы. слайд жүктеу
Мақсаты: Оқушыларға 9 саны мен құрамы туралы түсінік беру, 9 санын жазуға басқа сандармен салыстыруға, құрамындағы сандарды білуге үйрету. Оқушыларды есеп шығаруға дайындау, ауызша есептеуге дағдыландыру. Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, топпен жұмыс, сұрақ - жауап
Көрнекілігі: интерактивті тақта. Геометриялық фигуралар, суреттер, плакаттар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Сынып оқушыларымен амандасу.
- Оқушыларды түгендеу.
- Қажетті құралдарды алу.
Психологиялық дайындық.
Шырылдайды қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен
Қонақтарға бас иіп
Қош келдіңіз айтамыз
• Оқушыларды топқа бөлу.
Әр топ өз геометриялық фигураларын атап, ережесімен таныстыру.
Үш бұрышы, үш қабырғасы бар. Қарама – қарсы қабырғалары тең.
Барлық қабырғалары бірдей.
ІІ. Өткенді пысықтау
Сандар қатарын ата.(1 - ден 9 - ға дейін тура және кері санату)
Геометриялық фигураларды суретке қарап ажырату, атау.
8, 7, 6, 5, 4, 3 санының құрамын табу
Қосудың компоненттерін ата.
Азайтудың компоненттерін ата.
ІІІ. Жаңа сабақ
9 санының құрамы
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
Суреттер бойынша мысалдар келтіру арқылы 9 санының құрамымен таныстыру.
1. 9 санының құрамын жазу.
2. Жаңа сабақ бойынша топпен жұмыс жасау.
Үш топ 9 - дың құрамына гүл, пойыз, күннің бейнесін құрастыру арқылы теңдіктер құрастырады.
Оқулықпен жұмыс.
Салыстыруға берілген есептер.
I – топ
0* 9
9 * 9
9см * 9см
9см * 7см
II – топ
6 * 9
9 * 8
4см * 9см
9см * 6см
III - топ
5 * 9
2 * 9
3см * 9см
5см * 9см
3. Кесінділерді өлшеп, салыстыру.
8см 9см
Шығармашылық тапсырма.
Суретке қарап айырмашылықтарын тап.
Бос орында қандай сурет болуға тиіс?
Геометриялық фигуралардың атын жазып, дыбыстық талдау жасау.
Сәуле Кесінді Шаршы
9 санының құрамы жүктеу
9 санының құрамы. слайд жүктеу