- 05 нау. 2024 01:21
- 261
Әл-Фараби – Шығыстың ғұлама ғалымы
Тақырыбы: Әл-Фараби – Шығыстың ғұлама ғалымы
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. Аристотельден кейінгі екінші ұстаз Әл - Фараби өмірі, еңбек жолы туралы түсінік беріп, ғұламаның жан-жақты ерекше тұлға болғандығын анықтау мақсатында ізденіс жүргізу. Қазіргі кездегі Әл – Фарабидің зерттелуі туралы мәлімет беру.
2. Дамытушылық. Оқушы білімін көрнекіліктер арқылы, қосымша материалдарды пайдалана отырып, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелілік. Оқушыларды ұлы ғұлама ғалымның еңбектерін бағалауға, білімді, еңбекқұмар болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Сызбалар, таратпа материалдар, Ұлы Жібек жолы картасы, портрет
Сабақтың технологиясы: ТСН (В. Шаталов), проблемалық оқыту, сатылай кешенді талдау, топтастыру, СТО (Чарльз Темпл) Кластер әдісі, топтастыру, «Тоғысқан пікірталас» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Ассоциация» әдісі.
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі әдіс, сұраққа жауаптар алу, талқылау, суреттеу, картамен жұмыс
Базалық білім: екінші ұстаз, Фараб аймағы, оқу білім, рухани өрлеу, философия, математика, физика, логика, Александрия кітапханасы, Дамаск, Халеб, ғұлама, энциклопедиялық білім
Пәнаралық байланыс: география, дүние жүзі тарихы, әдебиет
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. Аристотельден кейінгі екінші ұстаз Әл - Фараби өмірі, еңбек жолы туралы түсінік беріп, ғұламаның жан-жақты ерекше тұлға болғандығын анықтау мақсатында ізденіс жүргізу. Қазіргі кездегі Әл – Фарабидің зерттелуі туралы мәлімет беру.
2. Дамытушылық. Оқушы білімін көрнекіліктер арқылы, қосымша материалдарды пайдалана отырып, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелілік. Оқушыларды ұлы ғұлама ғалымның еңбектерін бағалауға, білімді, еңбекқұмар болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Сызбалар, таратпа материалдар, Ұлы Жібек жолы картасы, портрет
Сабақтың технологиясы: ТСН (В. Шаталов), проблемалық оқыту, сатылай кешенді талдау, топтастыру, СТО (Чарльз Темпл) Кластер әдісі, топтастыру, «Тоғысқан пікірталас» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Ассоциация» әдісі.
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі әдіс, сұраққа жауаптар алу, талқылау, суреттеу, картамен жұмыс
Базалық білім: екінші ұстаз, Фараб аймағы, оқу білім, рухани өрлеу, философия, математика, физика, логика, Александрия кітапханасы, Дамаск, Халеб, ғұлама, энциклопедиялық білім
Пәнаралық байланыс: география, дүние жүзі тарихы, әдебиет
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.