- 05 нау. 2024 02:31
- 242
Ақпараттық технологияның қоғамдағы рөлі
ШҚО Үржар ауданы, Үржар ауылы,
«Б. Тұрлыханов атындағы орта мектебі - бақшасы» КММ
информатика пәнінің мұғалімі Масылбекова Гульмира Болатовна
Сабақтың тақырыбы: Ақпараттық технологияның қоғамдағы рөлі
Сілтеме: «Информатика 7» Е. В. Шевчук, Н. С. Кольева Алматы «Мектеп», 2012.
Интернет желісі.
Жалпы мақсаттар: Оқушыларға электрондық поштаны ашу, хабарды қабылдау, хабар құру және қолдану туралы жан - жақтымағлұмат беру. Оқушылар электрондық пошта туралы білімдерін толықтырады. Білім білік дағдылары қалыптасады.
Оқыту нәтижелері: Тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір - бірімен пікір алмасады. Ойларын ортаға салады, дәлелдейді, электрондық поштаны өз еркімен ашып, қолдана алады, электрондық поштада ақпарат алмасады.
Сабақтың негізгі идеясы: оқушыларға дайын тапсырмалар бермей, ой қозғау арқылы жұмыс түрлері беріледі. Ойланту арқылы топтық тапсырмалар беріліп, оқушыларды электрондық поштамен жұмыс жасауына әсер ету.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, интернет желісі, ресурстар, тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері: «Ұйымдастыру кезеңі»:
Мазмұны: 1. Мотивациялық тренинг. (психологиялық ахуал), (шаттық шеңбер).
Мұғалімнің әрекеті: Ынтымақтастық байланысты орнату.
Оқушының әрекеті: Бір шеңберде тұрып, бір - біріне жүректің суретін ұсынып тілек айтып мойындарына іледі.
Қажетті құралдар мен жабдықтар: 1 - слайд.
2. Топқа бөлу. («Атом, малекула» тренингі). 3 - топқа бөлінеді. 2 - слайд.
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
«Б. Тұрлыханов атындағы орта мектебі - бақшасы» КММ
информатика пәнінің мұғалімі Масылбекова Гульмира Болатовна
Сабақтың тақырыбы: Ақпараттық технологияның қоғамдағы рөлі
Сілтеме: «Информатика 7» Е. В. Шевчук, Н. С. Кольева Алматы «Мектеп», 2012.
Интернет желісі.
Жалпы мақсаттар: Оқушыларға электрондық поштаны ашу, хабарды қабылдау, хабар құру және қолдану туралы жан - жақтымағлұмат беру. Оқушылар электрондық пошта туралы білімдерін толықтырады. Білім білік дағдылары қалыптасады.
Оқыту нәтижелері: Тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір - бірімен пікір алмасады. Ойларын ортаға салады, дәлелдейді, электрондық поштаны өз еркімен ашып, қолдана алады, электрондық поштада ақпарат алмасады.
Сабақтың негізгі идеясы: оқушыларға дайын тапсырмалар бермей, ой қозғау арқылы жұмыс түрлері беріледі. Ойланту арқылы топтық тапсырмалар беріліп, оқушыларды электрондық поштамен жұмыс жасауына әсер ету.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, интернет желісі, ресурстар, тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері: «Ұйымдастыру кезеңі»:
Мазмұны: 1. Мотивациялық тренинг. (психологиялық ахуал), (шаттық шеңбер).
Мұғалімнің әрекеті: Ынтымақтастық байланысты орнату.
Оқушының әрекеті: Бір шеңберде тұрып, бір - біріне жүректің суретін ұсынып тілек айтып мойындарына іледі.
Қажетті құралдар мен жабдықтар: 1 - слайд.
2. Топқа бөлу. («Атом, малекула» тренингі). 3 - топқа бөлінеді. 2 - слайд.
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу