- 05 нау. 2024 02:33
- 135
Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу
“№3 жалпы орта білім беретін мектеп - кешені” КММ
Математика пәні мұғалімі Багдатова А.Б.
Тақырып: Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың теңсіздіктер жүйесін шешіп, теңсіздіктердің ортақ шешімін таба білуге үйрету
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Білімдерін нақтылау, жүйелеу, алған білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, таным белсенділігін арттыру, оқушыны ұқыпты тыңдауға, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.
Тәрбиелілік: Оқушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, математикалық мәдениетке тәрбиелеу.
Теңсіздіктер әлеміне саяхат
“Ережелер” елі
1. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесі дегеніміз не?
2. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін қалай шешеміз?
Үй жұмысын тексеру: № 1578, 1585
2 (x + 5) <>
x + 5 <>
x <13 -="">13>
x <>
15 < 3=""><>
15: 3< х="">< 21:="">
5 < х=""><>
х = 6
Жауабы: 6 досына
“Ойшылдар” елі
Сәйкестік тестін орындаңдар және координаталық түзуде кескіндеңдер
Оқулықпен жұмыс: №1581 (2; 4; 5)
2) [ 1, 5; 3
4) (- ∞; 1 )
5) ∅
Слайдты жүктеу
Математика пәні мұғалімі Багдатова А.Б.
Тақырып: Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың теңсіздіктер жүйесін шешіп, теңсіздіктердің ортақ шешімін таба білуге үйрету
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Білімдерін нақтылау, жүйелеу, алған білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, таным белсенділігін арттыру, оқушыны ұқыпты тыңдауға, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.
Тәрбиелілік: Оқушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, математикалық мәдениетке тәрбиелеу.
Теңсіздіктер әлеміне саяхат
“Ережелер” елі
1. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесі дегеніміз не?
2. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін қалай шешеміз?
Үй жұмысын тексеру: № 1578, 1585
2 (x + 5) <>
x + 5 <>
x <13 -="">13>
x <>
15 < 3=""><>
15: 3< х="">< 21:="">
5 < х=""><>
х = 6
Жауабы: 6 досына
“Ойшылдар” елі
Сәйкестік тестін орындаңдар және координаталық түзуде кескіндеңдер
Оқулықпен жұмыс: №1581 (2; 4; 5)
2) [ 1, 5; 3
4) (- ∞; 1 )
5) ∅
Слайдты жүктеу