Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 ай бұрын)
Футбол сабағы. Футбол ойынының ережесі туралы қысқаша мәлімет
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 1 - бөлім Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына оқыту.Мектеп:№»133жоббм
Күні: Мұғалім аты - жөні: Смайыл Жанқожа
Сынып:Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыФутбол сабағы. Футбол ойынының ережесі туралы қысқаша мәлімет
Оқу мақсатыФутбол ойынының ережесі мен таныстыру
Сабақ мақсатыФутбол ойынының ережесі орындағанда техника қауіпсіздігін сақтайды.
Бағалау критерийіФутбол ойынын ойнауды уйрету
Ойлау дағдыларының деңгейіҚолдану.
Тілдік мақсаттарыПәнге қатысты сөздік пен терминдер: футбол, гол, аут және т. б.
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: 
Талқылауға арналған сұрақтар: Футбол добының параметрлері. Футбол алаңының көлемі.
Құндылықтарды дарытуСабақ кезінде бір біріне деген жауапкершілігін арттыру.
Пән аралық байланыстарФизика, биология пәндерімен байланыстыру.
АКТ пайдалану дағдысыКіші аттан секіру техникаларының әдіс - тәсілдерін көрсету.
Алдыңғы меңгерілген білімЛақтыру техникасы
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс - әрекеттеріРесурстар
Сабақтың басыОқушыларды сапқа тұрғызу, сәлемдесу, баяанат қабылдау, сабақтың тақырыбын, мақсатымен айтып таныстыру. Саптық, жүру, жүгіру жаттығуларын орындау. Тыныс алу жаттығуларын орындау. Оқушылырдың ойын жинақтау үшін сергіту сәтін өткізіп, топқа бөлу. Жалпы дамыту жаттығуларын орындау. Сабақтың келесі бөліміне дайындалу. Әр жаттығу үшін кең,
таза бос кеңістік.
 Ысқырық, секундомер.
Сабақтың ортасыТапсырма:
Футбол ойнау техникасын орындаңыз.
Дескриптор:
- жаттығулар орындағанда техника қауіпсіздігін сақтайды;
- футбол ойынын ойнау
Тақырыпқа байланысты оқушылырдың оқуға деген белсенділігін арттыру мақсатында бүгінгі сабағымда «футбол сабағы» әдісін қолдандым. Бұндай сабақ барысында оқушыларға бірқатар сұрақтар қойылып, олардың ол сұрақтарға жауап беруі арқылы жаңа материал түсіндіріледі.
Әр жаттығу үшін кең,
таза бос кеңістік.
Ысқырық, секундомер.
 Гимнастикалық төсеніштер, кіші ат.

Сабақтың соңыТыныс алуын реттеу және сапқа тұрғызу. Сабақты қорытындылау.
 «Басбармақ»әдісімен бағалау. Үй тапсырмасын беру.


Саралап оқыту - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?
Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау
Уақытты үнемді пайдалана отырып қимыл әрекеттеріне қарай жаттығуларды тереңдету үшін қабілетті оқушыларға тапсырмаларды күрделендіріп ал әлсіз оқушыларға көмектесу үшін жеңілдетілген тапсырмаларды беремін.Оқушыларға жүйелі түрде кері байланыс ұсынамын және оқуға уәждеймін.
 Мақтау - мадақтау, ыммен бағалау, байқау, тыңдау, сұрақ қою әдістері арқылы бағалаймын.
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін үнемі айтып түсіндіру.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама