Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 ай бұрын)
Ойлы-қырлы жерлері аз далада табиғи кедергілерден өтіп жүгіру (1,5-2 шақырым)

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Дала жарысы

Мектеп: № 133 жоббм
Күні: Мұғалім аты - жөні: Смайыл Жанқожа
Сынып: 4Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбыОйлы - қырлы жерлері аз далада табиғи кедергілерден өтіп жүгіру (1, 5 - 2 шақырым)
Оқу мақсатықимыл - қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау
Сабақ мақсатыСабақ кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Жаттығудың жүгіру, серпілу, ұшу, қону техникасының фазаларын орындайды.
Бағалау критерийіЖүгіріп, секіру техникасын қолданады.
 Жаттығуларды реттілігімен орындайды.
Ойлау дағдыларының деңгейіҚолдану.
Тілдік мақсаттарыПәнге қатысты сөздік пен терминдер: екпін алып жүгіру, секіру, ұшу, аяқты қайшылу, ауада серпілу, екі аяқпен жерге түсу, құмды шұңқыр, ұзындық өлшеу құралы және де ойлы - қырлы жерлері аз далада табиғи кедергілерден өтіп жүгіру
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: 
Талқылауға арналған сұрақтар: Кедергілер дегеніміз не?
Құндылықтарды дарытуСабақ кезінде бір - біріне деген әділдік, жауапкершілігін арттыру.
Пән аралық байланыстарФизика пәнімен байланыстыру.
АКТ пайдалану дағдысыОйлы - қырлы жерлері аз далада табиғи кедергілерден өтіп жүгіру әдіс тәсілдерін видео көріністерін көрсету. 
Алдыңғы меңгерілген білімЖазық жерде орташа жылдамдықпен 200 - 400 м жүгіру
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс - әрекеттеріРесурстар
Сабақтың басыСапқа тұрғызу, сәлемдесу, кезекшіден рапорт қабылдау, сабақтың тақырыбымен мақсатын айтып түсіндіру, саптық жаттығуларды орындау, алаңда жүру және жүгіружаттығуларын жасау. Тыныс алу жаттығуларын орындау. Сыныпты топқа бөлу. Жалпы дамыту жаттығуларын орындау.Әр жаттығу үшін кең,
таза бос кеңістік.
Ысқырық, секундомер.
 Метр өлшегіш, құм төгілген шұңқыр
Сабақтың ортасыТапсырма:
Ойлы - қырлы жерлері аз далада табиғи кедергілерден өтіп жүгіру әдістерін орындаңыз.
Дескриптор:
- эстафеталық секіру техникасын біледі;
- жүгіріп келіп, аяқты бүге секіреді;
- секіру сызығына келіп итеріледі;
- аяқты қайшылап, ауада қалықтап ұшады;
- қолды алға созып аяқты кеудеге ие бүгіліп қонады;
- секіргенде жүгіру, серпілу, ұшу, қону техникасының барлық фазаларын орындайды.
 Оқушылырдың оқуға деген белсенділігін арттыру үшін түрлі әдістерді қолданамын. Сабақ барысында «Дала жарысы» ойынын ұйымдастырып ойнатамын. 
Әр жаттығу үшін кең,
таза бос кеңістік.
Ысқырық, секундомер.
Метр өлшегіш, тырма, құм төгілген шұңқыр
 Секіруге арналған орын

Сабақтың соңыСапқа тұрғызу, тыныс алу жаттығуларды жасап, бастапқы қалыпты келтіру. Сабақты қорытындылау, «Смайлик» тарату әдісімен бағалау, үй тапсырмасын беру.

Саралап оқыту - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау
  • Оқушының мүмкіндігін ескере отырып деңгейлік жатттығулармен жүктеймін.
  • Іріктелген тапсырмаларды, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке аламын.
  • Сәл әлсіз оқушыларға көмектесу үшін жеңілдетілген тапсырмаларды беремін.
  • Байқау, тыңдау, сұрақ қою.
  • Өзара бағалау.
  • Мақтау - мадақтау, ыммен бағалау әдісін қолданамын.
  • Кері байланыс ұсынамын, оқуға уәждеймін.
  • Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіру. 
1. Ойлы - қырлы жерлері аз далада табиғи кедергілерден өтіп жүгіруді үйретуде қауіпсіздік ережесін қатаң сақтау.
2. Күнделікті жаттығуларды үнемі дұрыс жасап отыру қажет.


You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама