- 05 нау. 2024 02:57
- 183
Ғабит Мүсірепов "Жаңа достар" әңгімесі 2-сағат
Ғабит Мүсірепов «Жаңа достар» әңгімесі
Әдебиет 5 сынып
Мақсаттары: 1. Оқушылардың шығарма авторы туралы жинаған мәліметтерін білген білімдерін бекіту, шығарманы жан - жақты талдауға үйрете отырып, меңгерту;
2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Ынтасын ізденушілік белсенділігін, танымын дамыту.
3. Оқушыларды адамгершілік пен бауырмалдыққа, достық пен мейірімді болуға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Шығарма мазмұнын терең түсіну, шығарманы жан - жақты талдай білу, шығарма авторы туралы мәлімет білу, шығарма кейіпкерінен үлгі алу, әдеби - теориялық ұғымдарды меңгеру, оқушыны еркін сөйлеуге төселдіру және өз бетімен ізденуі.
Сабақтың типі: бекіту сабағы.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Ой қозғау, топтастыру, адасқан әріптер, екі тұжырым кестесі, семантикалық карта, сәйкестендіру, сиқырлы қалам
Сабақтың формасы: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Керекті жабдықтар, ресурстар: интерактивті тақта, жазушы портреті, оқулық, шығармалар жинағы, плакат, үлестірмелі қағаздар, стикерлер, маркерлер
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, тарих
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды үш топқа бөлу. Шегеннің үш түрлі өсиеті секілді бір - біріне уәде, серт беру сыныптастары арасында.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Ғ. Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы, роман туралы қысқаша түсінік беріп, оқушылар «Жаңа достар» мәтін мазмұнын еске түсіріп, әр топтың оқушылары бөлімдер бойынша мазмұнын бөліп айтады.
І топ: 1 - бөлім: Қайроштың қалаға қашып келуі.
ІІ топ: 2 - бөлім: Базар алаңы
ІІІ топ: 3 - бөлім: Ана сағынышы немесе ана құшағында
І. Қызығушылықты ояту. «Адасқан әріптер» ойыны
Мақсаты: Логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру.
Ойын шарты: Берілген әріптердің орнын ауыстыра отырып, сөз құрау.
Берілген сөз: Әңгіменің құрылысына талдау
Ң, м, е, і, н, ә, г, ң -......................
Ұ, р, ы, қ, с, н, л, с, а, ы, ы -..............................
А, л, т, у, а, д,-...............
ІІ. Мағынаны тану. Әңгіме құрылысына талдау жасау.
1) Топтық жұмыс тапсырмалары:
І топ: Шығарманың композициялық құрылымына талдау
ІІ топ: «Салыстыру» кестесі (сол кездегі балалардың өмірі мен қазіргі балалардың өмірі жайлы салыстыру)
ІІІ топ: Әңгіменің кейіпкерлеріне кешенді сатылай талдау «Әдеби теориялық ұғымдар» бойынша талдау жасау
(портрет, мінездеме, пейзаж, теңеу, эпитет, мақал - мәтелдер)
2) Жұптық жұмыс тапсырмалары: І топ:«Тұжырым кестесі»
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: ----------------- Б. Мұратбайқызы
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
№51 М. Қаратаев атындағы ора мектеп
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:
Жолдасбекова Бағлан
Әдебиет 5 сынып
Мақсаттары: 1. Оқушылардың шығарма авторы туралы жинаған мәліметтерін білген білімдерін бекіту, шығарманы жан - жақты талдауға үйрете отырып, меңгерту;
2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Ынтасын ізденушілік белсенділігін, танымын дамыту.
3. Оқушыларды адамгершілік пен бауырмалдыққа, достық пен мейірімді болуға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Шығарма мазмұнын терең түсіну, шығарманы жан - жақты талдай білу, шығарма авторы туралы мәлімет білу, шығарма кейіпкерінен үлгі алу, әдеби - теориялық ұғымдарды меңгеру, оқушыны еркін сөйлеуге төселдіру және өз бетімен ізденуі.
Сабақтың типі: бекіту сабағы.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Ой қозғау, топтастыру, адасқан әріптер, екі тұжырым кестесі, семантикалық карта, сәйкестендіру, сиқырлы қалам
Сабақтың формасы: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Керекті жабдықтар, ресурстар: интерактивті тақта, жазушы портреті, оқулық, шығармалар жинағы, плакат, үлестірмелі қағаздар, стикерлер, маркерлер
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, тарих
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды үш топқа бөлу. Шегеннің үш түрлі өсиеті секілді бір - біріне уәде, серт беру сыныптастары арасында.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Ғ. Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы, роман туралы қысқаша түсінік беріп, оқушылар «Жаңа достар» мәтін мазмұнын еске түсіріп, әр топтың оқушылары бөлімдер бойынша мазмұнын бөліп айтады.
І топ: 1 - бөлім: Қайроштың қалаға қашып келуі.
ІІ топ: 2 - бөлім: Базар алаңы
ІІІ топ: 3 - бөлім: Ана сағынышы немесе ана құшағында
І. Қызығушылықты ояту. «Адасқан әріптер» ойыны
Мақсаты: Логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру.
Ойын шарты: Берілген әріптердің орнын ауыстыра отырып, сөз құрау.
Берілген сөз: Әңгіменің құрылысына талдау
Ң, м, е, і, н, ә, г, ң -......................
Ұ, р, ы, қ, с, н, л, с, а, ы, ы -..............................
А, л, т, у, а, д,-...............
ІІ. Мағынаны тану. Әңгіме құрылысына талдау жасау.
1) Топтық жұмыс тапсырмалары:
І топ: Шығарманың композициялық құрылымына талдау
ІІ топ: «Салыстыру» кестесі (сол кездегі балалардың өмірі мен қазіргі балалардың өмірі жайлы салыстыру)
ІІІ топ: Әңгіменің кейіпкерлеріне кешенді сатылай талдау «Әдеби теориялық ұғымдар» бойынша талдау жасау
(портрет, мінездеме, пейзаж, теңеу, эпитет, мақал - мәтелдер)
2) Жұптық жұмыс тапсырмалары: І топ:«Тұжырым кестесі»
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: ----------------- Б. Мұратбайқызы
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
№51 М. Қаратаев атындағы ора мектеп
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:
Жолдасбекова Бағлан
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.