- 05 нау. 2024 00:37
- 197
Ыбырай Алтынсарин «Баланың айласы»
Ана тілі, 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Баланың айласы» (презентациясымен)
Сабақтың білімдік мақсаты: Қазақтың көрнекті ақын жазушысы Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы туралы тереңірек танысып, әңгіменің тақырыбы мен мәтінге сүйене отырып ашу, таба білуге үйрету.
Тәрбиелік мақсаты: Әңгіме арқылы жамандықтан аулақ, жақсылыққа жақын болуға адамгершілікке тәрбиелеу.
Дамытушылық мақсаты: Оқушыларға бағыт - бағдар бере отырып, өздіктерінен жұмыс істеуге, шығармашылықпен жұмыста шапшаңдылық танытуға, өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру, таным белсенділіктерін дамыту.
Сабақтың әдісі: СТО технологиясы
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Ыбырай Алтынсарин суреті, болжау кестесі, тірек сөздер сызбасы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
- Балалар үйге қандай тапсырма берілді?
Әңгімеге байланысты суреттер салу
- Б. Соқпақбаев кім, оның қандай әңгімесін оқыдық?
- Қарт Мәуленге неге риза болып, не үшін рахмет айтты?
ІІІ. Ой ашар
Жаңа сабақ топтық талдау арқылы енеді.
ІҮ. Топтастыру стратегиясы.
- Балалар Ыбырай Алтынсарин кім және ол қай жерде, қай жылы дүниеге келді?
- Қандай шығармалары мен өлеңдерін білесіңдер?
- Қандай оқулық жазды?
/Интерактивті тақтадан ы. Алтынсарин туралы оқушылардың білетіндерін топтастыру/
ЫБЫРАЙ
Ұстаз, ағартушы
1841-1889жж
Қостанай облысында дүниеге келген
Кел, балалар, оқылық
Өнер білім бар жұрттар
Қазақ хрестоматиясы
Олай болса, бүгінгі сабағымызда Ыбырай Алтынсариннің «Баланың айласы» атты әңгімесін өтеміз.
Ү. Ой қозғау.
Мәтінді оқымас бұрын, оқушылардың жалпы айла туралы ойларын біліп алу қажет.
- Айла дегенді қалай түсінесің?
а) мәтінмен жұмыс
Мәтінді үш бөлікке бөлу
1. Ғалым мен жыланның түйеге жолығуы
2. Жеміс ағашына жолығуы
3. Итке жолығуы
Болжау кестесі:
Әрі қарай не болады?
1. Жылан шақты
2. Жеміс ағашы жеміс берді
Бала көмектеспеді
Оған дәлеліңіз?
1. Себебі, ол улы
2. Себебі, ол адамға жақсылық жасауға дайын
3. Себебі, олар ойнап жүреді
Шын мәнінде не болды?
1. Ғалым мен жылан түйеге жолығады
2. Жеміс ағашы адамға ренжіді
3. Баланың айласының арқасында ғалым улы жыланнан құтқарылды
ҮІ. Дәптермен жұмыс.
Төре (төрелік) – барлық мәселені шешетін ақсақал немесе ақылды ер азаматты айтамыз. (әкім)
Әйдік – үлкен
Ғалым – білімді жаңалық ашқан адам
ҮІІ. Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеттім
а) Ғалым мен жылан
ә) Ғалым мен жыланның түйеге жолығуы
б) Олардың жеміс ағашына жолығуы
в) Итке жолығуы
г) Балаларға келуі
ҮІІІ. Оқулықпен жұмыс
1) Оқушыларға мәнерлеп оқиды
2) Рөлмен оқиды
ІХ. Тірек сөздер арқылы сабақты қорытындылау
Ғалым, тас, жылан, түйе, жеміс ағашы, ит
Х. Үйге тапсырма
І топ - Мазмұндау
ІІ топ - мәнерлеп оқу
ІІІ топ - сурет салу
ХI. Бағалау.
Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Баланың айласы» (презентациясымен)
Сабақтың білімдік мақсаты: Қазақтың көрнекті ақын жазушысы Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы туралы тереңірек танысып, әңгіменің тақырыбы мен мәтінге сүйене отырып ашу, таба білуге үйрету.
Тәрбиелік мақсаты: Әңгіме арқылы жамандықтан аулақ, жақсылыққа жақын болуға адамгершілікке тәрбиелеу.
Дамытушылық мақсаты: Оқушыларға бағыт - бағдар бере отырып, өздіктерінен жұмыс істеуге, шығармашылықпен жұмыста шапшаңдылық танытуға, өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру, таным белсенділіктерін дамыту.
Сабақтың әдісі: СТО технологиясы
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Ыбырай Алтынсарин суреті, болжау кестесі, тірек сөздер сызбасы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
- Балалар үйге қандай тапсырма берілді?
Әңгімеге байланысты суреттер салу
- Б. Соқпақбаев кім, оның қандай әңгімесін оқыдық?
- Қарт Мәуленге неге риза болып, не үшін рахмет айтты?
ІІІ. Ой ашар
Жаңа сабақ топтық талдау арқылы енеді.
ІҮ. Топтастыру стратегиясы.
- Балалар Ыбырай Алтынсарин кім және ол қай жерде, қай жылы дүниеге келді?
- Қандай шығармалары мен өлеңдерін білесіңдер?
- Қандай оқулық жазды?
/Интерактивті тақтадан ы. Алтынсарин туралы оқушылардың білетіндерін топтастыру/
ЫБЫРАЙ
Ұстаз, ағартушы
1841-1889жж
Қостанай облысында дүниеге келген
Кел, балалар, оқылық
Өнер білім бар жұрттар
Қазақ хрестоматиясы
Олай болса, бүгінгі сабағымызда Ыбырай Алтынсариннің «Баланың айласы» атты әңгімесін өтеміз.
Ү. Ой қозғау.
Мәтінді оқымас бұрын, оқушылардың жалпы айла туралы ойларын біліп алу қажет.
- Айла дегенді қалай түсінесің?
а) мәтінмен жұмыс
Мәтінді үш бөлікке бөлу
1. Ғалым мен жыланның түйеге жолығуы
2. Жеміс ағашына жолығуы
3. Итке жолығуы
Болжау кестесі:
Әрі қарай не болады?
1. Жылан шақты
2. Жеміс ағашы жеміс берді
Бала көмектеспеді
Оған дәлеліңіз?
1. Себебі, ол улы
2. Себебі, ол адамға жақсылық жасауға дайын
3. Себебі, олар ойнап жүреді
Шын мәнінде не болды?
1. Ғалым мен жылан түйеге жолығады
2. Жеміс ағашы адамға ренжіді
3. Баланың айласының арқасында ғалым улы жыланнан құтқарылды
ҮІ. Дәптермен жұмыс.
Төре (төрелік) – барлық мәселені шешетін ақсақал немесе ақылды ер азаматты айтамыз. (әкім)
Әйдік – үлкен
Ғалым – білімді жаңалық ашқан адам
ҮІІ. Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеттім
а) Ғалым мен жылан
ә) Ғалым мен жыланның түйеге жолығуы
б) Олардың жеміс ағашына жолығуы
в) Итке жолығуы
г) Балаларға келуі
ҮІІІ. Оқулықпен жұмыс
1) Оқушыларға мәнерлеп оқиды
2) Рөлмен оқиды
ІХ. Тірек сөздер арқылы сабақты қорытындылау
Ғалым, тас, жылан, түйе, жеміс ағашы, ит
Х. Үйге тапсырма
І топ - Мазмұндау
ІІ топ - мәнерлеп оқу
ІІІ топ - сурет салу
ХI. Бағалау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.